Aktos hjemmekino - Side 156

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 156 av 257 FørsteFørste ... 16 26 36 46 56 66 76 86 96 106 116 126 136 146 152 153 154 155 156 157 158 159 160 166 176 186 196 206 216 226 236 246 256 ... SisteSiste
Viser resultater 3,101 til 3,120 av 5136
    Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Lykke til Atle! Håper du lykkes med drømmejobben, det unner jeg deg virkelig :-D

Intermediate a|ex sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    4,230
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Wow, dette er modig gjort - en avgjørelse og et veivalg det står respekt av!

Det kribler nok litt i magen av å forlate en fast, trygg jobb og satse for fullt på noe man ikke helt aner konturene av vil jeg tro...men med dine evner og lidenskap på området er jeg sikker på at dette er en avgjørelse som høster frukter.

Har etter hvert blitt temmelig fotointeressert selv, så skal bli spennende å følge med på akto-media!

Lykke til!

Expert Flageborg sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    5,594
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    You'll never walk alone..............one of my my dearest friends!!!

MEN, eg kan kan ikkje gå han for deg..................

Expert kenti sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    5,417
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    8 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig tøft gjort, Atle, det må jeg si. Skjønner godt at du synes dette er litt spennende, mildt sagt. Det synes jeg og Tviler ikke på at det vil gå veldig bra fremover med både lyd og bilde!

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk alle sammen! Det er godt å få litt støtte for valg en tar

Sitat Opprinnelig postet av Flageborg
    Ikke syng den for meg, da begynner jeg å grine En HERLIG låt fra en stor artist!

Intermediate Mor10 sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    2,418
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vi har pratet om det før i kinoen, og nå er det endelig.
    Lykke til med nye utfordringer og jeg er også ganske sikker på at dette vil gå bra:-D

PS: Det er din feil at jeg har kjøpt nytt(brukt) kamera og tatt nye bilder av kinoen. Ikke tvil om at media er noe du absolutt bør jobbe med:-D

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med litt dedikert og målrettet innsats vil nok også denne karrieren skyte full blink!

Skal bli spennende å følge utviklingen fremover i ditt nye og selvbestemte yrke. Intet er så deilig som å være selvstendig. Samtidig må en jo sørge for å tjene nok til sitt eget (og familiens) levebrød.... samt utstyrspark....

Da er det også godt at heftige investeringer allerede er unnagjort... eller? ;-)

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Wow, töft gjort! Har flere kamerater som har gjort det samme. Endel slit i begynnelsen, men det tok seg opp kraftig. Dette har bl.a resultert i Norsk Pokermagasin og reiser rundt hele verden. Man vet aldri hva som kan skje...
    Lykke til!
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Aisann, må si jeg var litt av et valg å ta! Som de fleste her sier så tror jeg også at du har de beste forutsetninger for å lykkes med dette! Det står RESPEKT av et slikt valg!

Lykke til Atle!!

Intermediate shakudu sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,593
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må bare si meg enig med alle andre her. /respect

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Gratulerer?

Gratulasjoner er vel på sin plass! Håper du finner mer av det som gjør deg til en så trivelig kar i dette. Jeg sender deg en Pm seinere i dag.

Og husk at det går de gode godt!

Ola

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Ønsk meg lykke til!
    Ønsker deg all lykke på denne ferden. Håper virkelig at dette går riktige veien, uansett må en gå etter de tingene en har lyst på. Det er de tingene en ikke gjør som ergrer mest. Du er en utrolig koselig, positiv og dyktig person som mest sannsynlig vil lykkes uansett hva du gjør. :-D

Aktos hjemmekino-tablet-eizo-jpg
    Kult med nytt utstyr
    Ser det står en sak med grønn ring å lyser :-D Mener ikke å mase, men gleder meg veldig til den er fylt opp

On topik. Vet du noe om ETA for Duo? Hvis det er ledig plass på gulvet har jeg en ting jeg har lyst til å spørre deg om. Det hadde vært helt rått å kunne hørt mine Totem Arro på ditt anlegg i ditt rom? Har lyst til å finne ut hvor gode de er med optimalt utstyr (dvs CJ, Arcam, SVS mm)
    Vet jo at du ikke akkurat er arbeidsledig selv om du har sagt opp en jobb Men kanskje det kunne passe en gang?

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt valg av ekstern HD og printer, samme som meg

Lykke til med valgene dine, det blir nok knall, har satt stor pris på mye av det du har skrevet til nå i Hjemmekino.

Blir artig når tubaene dine kommer i hus også...

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg ønsker deg selvfølgelig lykke til, Atle!

Du har helt klart et stort fototalent, og koblet med en glødende entusiasme for det du driver med, så har du alle forutsetninger for å lykkes. Det krever sin mann å ta skrittet fra å være trygg lønnsmottaker til å stå 100% på egne ben, men jeg er sikker på at du har planlagt det godt og da er mye gjort allerede.

Moderator roffe sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    9,330
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk alle sammen! Det er godt å få litt støtte for valg en tar

Sitat Opprinnelig postet av Flageborg
    Ikke syng den for meg, da begynner jeg å grine En HERLIG låt fra en stor artist!
    Uuuuuææææh....snufs! :cry:

Det er kanskje en av de mest følelsesladede sangene jeg vet. Feller en tåre hver gang jeg hører den. Men så er jeg ikke laget av granitt når det gjelder slike ting. Kanskje derfor man er så glad i film og musikk også, fordi man lar seg bevege.

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for alle fine kommentarer folkens, det betyr mye for meg

Planleggingen har pågått lenge, men avgjørelsen ble tatt spontant i forhold til hva jeg hadde sett for meg. Det er sikkert derfor jeg er spent.

Med de verv jeg har fått har jeg nok til å betjene gjeld, samt å skaffe mat og betale regninger. Konseptet jeg ser for meg er i startfasen, men jeg tror markedet og ikke minst potensialet vil være relativt stort. Bare jungeltelegrafen har skaffet meg en del jobber allerede.

Mine ambisjoner er ikke større enn at jeg skal kunne leve et liv som egen sjef, selv om jeg på lik linje som i dag fortsatt må spare til det jeg har lyst på. Jeg kommer aldri til å bli rik, noe jeg ei heller trakter etter. Et liv i luksus innebærer ikke alltid penger, selv om det hadde vært hyggelig

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Et liv i luksus innebærer ikke alltid penger, selv om det hadde vært hyggelig
    Helt rett, et liv i luksus er gjerne heller det å ha en jobb man trives i, god helse og en familie å være glad i!

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er vi totalt på linje cybervision!

Om vi deler opp livet i stadier så hadde de fleste blitt overrasket over hvor liten andel av tiden en faktisk nyter materielle ting.

Expert tols1 sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    6,026
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må få gratulere med et tøft valg og de beste lykkeønsker herfra.

Selv om jeg ikke har tatt denne typen valg karrieremessig (hvertfall ikke direkte), tok vi et ganske langt sprang da vi solgte huset og flyttet 25 mil ut på bygda. Men vi har ikke angret, og så lenge man er positiv og tar de sjansene som man får, så lander man alltid på bena.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kaster meg rundt med lykkeønskninger for din kvikke og ikke minst modige avgjørelse. Har jo visst at du syslet med disse planene en stund, men avgjørelsen kom nok som du sier litt brått.

Du er så flink med det du driver med, Atle, at dette går bra. Har stor tro på deg! Hobbyen som jobb=absolutt en spennende tanke.... ;-)

Side 156 av 257 FørsteFørste ... 16 26 36 46 56 66 76 86 96 106 116 126 136 146 152 153 154 155 156 157 158 159 160 166 176 186 196 206 216 226 236 246 256 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •