Aktos hjemmekino - Side 152

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 152 av 257 FørsteFørste ... 12 22 32 42 52 62 72 82 92 102 112 122 132 142 148 149 150 151 152 153 154 155 156 162 172 182 192 202 212 222 232 242 252 ... SisteSiste
Viser resultater 3,021 til 3,040 av 5136
    Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Som uoffisiell "post teller" er det på sin plass å gratulere med første tråd på AVforum med over 3000 poster.
    Nå er du vel offisielt størst?
    Jepp, det er den lengste tråden på forumet, den er også den mest leste. På tide å lage en oppsummering

Kjøpte hus, kjøpte anlegg, pusset opp en kjeller, kjøpte anlegg, holdt demo, kjøpte anlegg, holdt demo, byttet jobb, fikk barn, kjøpte anlegg, holdt demo, kjøpte anlegg, holdt demo. The End Skikkelig spennende? På tide å få seg et liv?

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    OK - så ut i fra dette kan leg lese at neste gang du bytter jobb blir Monica gravid?

Hva skjer dersom du tar en deltidsjobb eller kveldsjobb? Hvem blir gravid da? ;-)

Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,851
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Kjøpte hus, kjøpte anlegg, pusset opp en kjeller, kjøpte anlegg, holdt demo, kjøpte anlegg, holdt demo, byttet jobb, fikk barn, kjøpte anlegg, holdt demo, kjøpte anlegg, holdt demo. The End Skikkelig spennende? På tide å få seg et liv?
    Ser ikke helt hva som mangler i dette livet, jeg :-)

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av RoKo
    Hva skjer dersom du tar en deltidsjobb eller kveldsjobb? Hvem blir gravid da? ;-)
    Som en kompis av meg påsto i fylla når han "traff blink" på første forsøk:
    - Om jeg drar'n på trappa i medvind så blir alle damene i nabolaget gravide Marantz; du sitter på med han hver morgen Pass deg :twisted:

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,803
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Jeg kan ikke skjønne hvordan Duo skulle kunne bli slitsomme, det er virkelig noe av den mest deilige lydsignaturen jeg har hørt. Jeg fikk bare lyst til å høre mer etter å ha hørt dem i en time eller så i tildels høyt volum :-D
    Det skal vel godt gjøres å oppnå lytte tretthet etter en time for en helt ny og ukjennt lydsignatur i nye omgivelser med mer eller mindre kjennt elektronikk og hornladede "gøytalere" osv.

Eventuelle slitsomme og lyttetrettende forhold kommer vel mer snikende etter hvert når man begynner å kjenne igjen eventuelle farginger og forhold kan være vanskelig å merke seg i starten.

Har ikke hørt disse hornladerene som det er snakk om her, men det er vel sånn at forandring fryder, og man børr være klar over nettop det som en faktor med ny investeringer også, uten å egentlig være uenig med de forholdene du beskriver ellers Counterpointer.
    Uten kontrast, får man ikke med seg alle detaljene.

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Som en kompis av meg påsto i fylla når han "traff blink" på første forsøk:
    - Om jeg drar'n på trappa i medvind så blir alle damene i nabolaget gravide Marantz; du sitter på med han hver morgen Pass deg :twisted:
    Hahaha Jeg sitter i baksetet så det er forhåpentligvis trygt. Ikke overraskende at xxxxx kom med en slik påstand i fylla Mon tro om det ikke var han som nesten brant opp lakenet mitt på danskebåten også..... En mann det er gøy, men til tider livsfarlig å feste med. Neste gang skal jeg ihvertfall sørge for at det er vindstille

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nitro
    OK, da trenger jeg tydeligvis en lytteroppdatering, det jeg har hørt av slike horn har hatt en tendens til og ha en pågående diskant/mellomtone.
    Smak er som kjent ikke en lett sak å finne facit på Jeg kan bare si at jeg likte signaturen veldig godt, og det er kun etter grovtuning.
    Forrige gang jeg hørte noe som var like behagelig og satt i lenge etterpå var når jeg hørte KEF Reference Series Model Four loudspeaker når de kom på midten av 90 tallet.

Sitat Opprinnelig postet av ask4me2
    Det skal vel godt gjøres å oppnå lytte tretthet etter en time for en helt ny og ukjennt lydsignatur i nye omgivelser med mer eller mindre kjennt elektronikk og hornladede "gøytalere" osv.
    Må bare bemerke at jeg har hørt Avantgarde før, omgivelsene begynner å bli ganske godt kjent for meg og elektronikken er ikke ukjent den heller.
    Men dette er bare for å plukke litt
    Skal spise capsen min om jeg opplever lyttetretthet med avantgarde på CJ i Akto sin kino.

Intermediate HenningHG sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    606
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Med eller uten ketchup. Bare sånn i tilfelle

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg en avtale med Lyric.

Valget falt på Duo (bombe) og en Solo. Jeg synes ingen av standardfargene i sortimentet fungerer godt nok i kinoen min, så jeg bestiller hele greia i spesialfinish. Jeg kan velge i alle fargene som BMW, Porsche eller Audi bruker. Spør meg ikke hvorfor, men disse fargene kan de leveres i. Edit; det gjelder kun horna.

Så da må jeg finne en farge ASAP - bestillingen går i morgen slik at jeg kan ha de innen 3 uker. Forslag?

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er en jeg tror kunne gjort seg:

Aktos hjemmekino-f9q-jpg

Dette føles merkelig

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Porsche har jo mange fine farger, men dette skal kanskje matche og være mørkt, eller? Audi har jo en flott lys blåfarge, men det blir kanskje drøyt...

Litt interessant at du har kommet til et punkt der en kan velge blant de samme finishene til høyttalerne som andre velger på sportsbilen sin...

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg en avtale med Lyric.

Valget falt på Duo (bombe) og en Solo. Jeg synes ingen av standardfargene i sortimentet fungerer godt nok i kinoen min, så jeg bestiller hele greia i spesialfinish. Jeg kan velge i alle fargene som BMW, Porsche eller Audi bruker. Spør meg ikke hvorfor, men disse fargene kan de leveres i. Edit; det gjelder kun horna.

Så da må jeg finne en farge ASAP - bestillingen går i morgen slik at jeg kan ha de innen 3 uker. Forslag?
    Jeg vet hvordan farge jeg ville hatt på de bilene, men høyttalere? Det blir litt annerledes. Ca hvordan farge har du tenkt deg? en mørk en, som ikke tar oppmerksomheten bort fra bildet? Jeg var inne på porsche.com og der kan man bygge sin egen bil og se alle fagene, og det finnes hvertfall en del alternativer.

Intermediate Zyon sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lapis Blue Metallic eller Carmona Red Metallic. Begge fargene er pene og rene, og dype nok til ikke å lage altfor mye gjennskinn. Uten at jeg har testet selv med en Porsche i stua...

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er en jeg tror kunne gjort seg:

Aktos hjemmekino-f9q-jpg

Dette føles merkelig
    Jeg ser jeg var litt for treig med det forrige inlegget, men dette er faktisk en av de kuleste fagene på den bilen, og jeg tror det ville ha gjort seg bra på høyttalerne også!

Intermediate magnuswb sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    1,695
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva med fantomsvart perlemutt? Samme som kan fåes på bl.a nye Audi RS4. Siden du nevner Audi...

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Så lenge Ferrarri "Rød" eller "Gul" Ikke er mulig så er det vel bare å skrinlegge hele greia

Sjekke denne linken her BD-Design™ gå til showrommet, der vises det en del forskjellige farger i alle fall...

Hva med Grå metallic ? Vil jo gå litt sammen det andre grå du har i rommet.

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kom vist opp dobbelt

Administrator Ak sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    13,124
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvilken type farge er du ute etter? Matt farge?

http://astreb.myweb.uga.edu/audicolors.jpg

Personlig sunes jeg fargen nede til venstre er ganske pen....

Intermediate Zyon sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    734
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Smurfen
    Sjekke denne linken her BD-Design™ gå til showrommet, der vises det en del forskjellige farger i alle fall...
    Fargen på hornene til Mike Kelly er rett og slett nydelig.

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sort og koksgrå er jo gode alternativer men jeg fant "Ruby black metallic"

fant ikke bedre bilde men du kan se den bedre på denne linken
    BMW AG : Equipment : BMW Individual

Side 152 av 257 FørsteFørste ... 12 22 32 42 52 62 72 82 92 102 112 122 132 142 148 149 150 151 152 153 154 155 156 162 172 182 192 202 212 222 232 242 252 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •