Aktos hjemmekino - Side 137

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 137 av 257 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 57 67 77 87 97 107 117 127 133 134 135 136 137 138 139 140 141 147 157 167 177 187 197 207 217 227 237 247 ... SisteSiste
Viser resultater 2,721 til 2,740 av 5136
    Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av HenningHG
    Avantgarda er jo ganske ego høytallere i hjemmekino sammenheng. Men tøfft låter det jo.

God jul og godt nytt år til alle sammen.
    En egoist er vel pr. definisjon en som tenker mer på seg selv enn andre, noe som gjør at jeg passer greit inn i den kategorien

Intermediate HenningHG sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    606
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehhe

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Beklager. Sjekk dette innlegget til Roko for mer info: http://avforum.no/forum/535290-post148.html
    Thx... :-D
    Et interesant kamera, men litt høyt priset og vel ikke lett å skaffe brukt. Men har merket meg navn og nummer og vil se om det kommer på bruktmarkedet.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    248
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei, har du sletta hjemmekino presentasjonen din fra minhjemmekino.no? ser den ikke

Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate bwa sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2003
    Poster
    1,475
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, støynivået har vært høyt i det siste og det ser ut som noen få av forumets medlemmer sine kinoer er betalt eller delvis betalt av dems egne firmaer eller enkeltmannsforetak. Så lygren jobber med en løsning der de presenterer sine kinoer uten at man gir poeng.

Synd det der, Akto. Savner kinoen din og de flotte bildene du har.

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, jeg har slettet profilen min sammen med poengene. Jeg venter på en annen løsning hvor en kan presantere stoltheten uten å sanke poeng. Nå har den ligget på plass # 1 i over et år, til tross for at den langt i fra er den beste kinoen på forumet. Tro meg, jeg har hørt en del, men rent subjektivt mener jeg den er i definitiv toppklasse når det gjelder lyden, men som sagt, dette er høyst subjektivt

Som en digresjon så kan det jo nevnes at det er ikke mye av utstyrer i kinoen som jeg har fått prisfordeler med, da en del av det henger igjen fra før jeg begynte som skribent, og en del av det er kjøpt brukt. Og pengene jeg har brukt tilhører jo meg til syvende og sist.

Jeg kommer til å legge ut en kavalkade i første posten, og alt av nytt utstyr og planer for kinoen skal fortsatt postes i denne tråden. Jeg fjerner meg bare fra minhjemmekino

Intermediate homecinema sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    3,116
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ... og alle de små AV-dyrene i skogen var lei seg...:cry:

Intermediate Svantekiller sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Poster
    3,645
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    bra å høre at det ihvertfall går an å drømme seg litt bort igjen...

Grunnlegger lygren sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2002
    Poster
    14,968
    Takk & like
    Blogginnlegg
    27
    Nevnt
    18 post(er)
    AVtorget feedback
    1
    (100.00% positive tilbakemeldinger)
    ...dette må jeg si var en svært merkelig avgjørelse Akto, som du burde diskutert først... En løsning uten karakterer kan ta lang tid før dukker opp, og nå har du altså slettet hundrevis av tilbakemeldinger og karakterer, er tross alt en kino folk har fulgt med på i spenning... Synes dette var dumt, og vi får heller ikke reversert det, men det er selvsagt ditt valg... Når AVforum mister sin mest populære presentasjon basert på at du kanskje om tid og stunder får mulighet til å velge å ikke motta stemmer slettes synes jeg det blir litt meningsløst...

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Ja, jeg har slettet profilen min sammen med poengene. Jeg venter på en annen løsning hvor en kan presantere stoltheten uten å sanke poeng.
    Tøysekopp. Du handlet i affekt. Det har jeg også gjort en gang. Ikke lurt.

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var vemodig å slette presentasjonen, men jeg har selvfølgelig lagret alle tilbakemeldingene lokalt på min egen PC. Dette er jo tilbakemeldinger som betyr mye for meg - de vil jeg ikke miste!

En av grunnene til at min presentasjon ble så populær var at jeg hadde en populær "blogg" før jeg ble ferdig. Omtrent hvert eneste hammerslag ble lagt ut på nett - noe som gjorde at mange fulgte med og stemte når jeg la den ut. Det finnes så mange andre kinoer her inne som er på høyde og bedre enn min, og jeg håper jeg kan bidra til å gjøre presentasjonene på minhjemmekino enda bedre ved å la de jeg har hjemme-hos reportasjer hos bruke bildene etter at bladet er gitt ut. Jeg koser meg når jeg leser på minhjemmekino, og det er det mange andre også som gjør.

Jeg føler egentlig at det er greit å fjerne den nå, og heller oppdatere denne tråden etterhvert. Jeg har aldri vært flink til å svare på kommentarene under presentasjonen uansett, men her er jeg aktiv.

Som jeg skrev i den andre tråden så er dette kun for å få en liten pause - kanskje i påvente av et sted hvor presentasjonen kan legges ut uten å få poeng. Jeg er jo tross alt blitt en bransjemann, selv om det ikke blir på samme måte som om jeg skulle vært en selger eller eier av en foretning.

Nuvel - om jeg skulle finne på å lage en ny profil med tid og stunder, så må jeg jo sikte på toppen igjen, noe som kanskje resulterer i bedre bilder, tekst og layout. Frem til da finnes jeg jo her

Intermediate Lil-H sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,388
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Holdningen du har Akto syns jeg er meget flott!

Alle vet vel at du er minhjemmekinos nr 1 uansett! Dog trist det med bildene.

Vi får leve med bildene i våre minner

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg synes du fortjener honør for å ta tak i noe du synes var prinsippielt feil Akto.
    Veldig fint at du legger ut bildene i denne tråden og fortsetter med oppdateringene. Det synes jeg over 150 000 "hits" fortjener. Vi i "fanklubben" fortjener å få følge med synes jeg.

Jeg synes en burde få en revisjon av minHjemmekino. Morsomt med poeng og topplister over de mest populære kinoene. Men det gjør jo at de mest kreative/nytenkende og orginale ikke nødvendigvis får fokus.
    Hva med å slette poengene hvert år slik at det er mulig for nye å bli lagt merke til. Samt det at det blir flere kategorier for kinoene. "profesjonelle" er vel en kategori, jeg lurer litt på om "rike" burde hatt en kategori, "kreative" burde hatt en, "pent integrerte" burde hatt en osv osv.

Bare noen tanker sent på kvelden........

Expert HoJ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2005
    Poster
    6,912
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bøyer meg i støvet for deg Akto!!
    Kjeller :Talk Electronics Tornado 3; Golden Tube Audio SEP-1; REL Stampede; Magnepan MG12; Audio-Gd nfb-2.32DAC; Squeezebox v3/Vortexbox; Vinylsnurrer: Luxman PD272/DL110pu/MyGroov;
    Stue : Audio Pro Addon T8/SB Duet;
    Kjøkken : SB Boom.

Følg oss på Facebook... HIFI Norge

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    ...Hva med å slette poengene hvert år slik at det er mulig for nye å bli lagt merke til. Samt det at det blir flere kategorier for kinoene. "profesjonelle" er vel en kategori, jeg lurer litt på om "rike" burde hatt en kategori, "kreative" burde hatt en, "pent integrerte" burde hatt en osv osv.

Bare noen tanker sent på kvelden........
    Ja, en tanke er jo å lage en slags "GolfKino" der den enkelte har et WAF-handicap... altså at ens ektefelle/samboers motvilje utgjør et beregningsmulig handicap... hehe....

God idé, ikke sant? Da kan jo nær sagt alle få sjansen til å oppnå gode poeng - selv om ens bedre halvdel nå og da (eller alltid) setter seg på bakbena...

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da kommer det bilder i kronologisk rekkefølge. Det ble mange bilder, men det får gå.

Aktos hjemmekino-nyeht-medium-jpg

Aktos hjemmekino-bilde-003-jpg

Aktos hjemmekino-bilde-002-jpg

Aktos hjemmekino-img_4011-jpg

Aktos hjemmekino-img_4168-jpg

Aktos hjemmekino-img_4144-jpg

Aktos hjemmekino-img_4153-jpg

Aktos hjemmekino-img_4139-jpg

Aktos hjemmekino-img_4132-jpg

Aktos hjemmekino-img_4372-jpg

Aktos hjemmekino-img_4157-jpg

Aktos hjemmekino-img_4645-jpg

Aktos hjemmekino-img_4711-jpg

Aktos hjemmekino-img_6593-jpg

Aktos hjemmekino-stoler-web-jpg

Aktos hjemmekino-3000-web-jpg

Aktos hjemmekino-nakamichi-pa7-eii-web-jpg

Aktos hjemmekino-bakh-yttalere-web-jpg

Aktos hjemmekino-front-web-jpg

Aktos hjemmekino-panel-ml-web-jpg

Aktos hjemmekino-pegasus-web-jpg

Aktos hjemmekino-bettercables_for_web-jpg

Aktos hjemmekino-svs-web-jpg

Aktos hjemmekino-panel-web-jpg

Aktos hjemmekino-senter-web-jpg

Aktos hjemmekino-bilde0046-jpg

Aktos hjemmekino-bilde0043-jpg

Aktos hjemmekino-ny-benk-jpg

Expert da-ty@online.no sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    5,595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile

Spiller ingen rolle dette AKTO. Du har kino nr 1 her på AVF etter min mening. Ikke pga at du har ligget på topp. Kun min personlige mening. Jeg er vel ikke alene om å mene det tror jeg. Ekstremt bra gjennomført. Synd denne tråden om ISEN skulle ødelegge dette.

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det var synd profilen din er borte nå, men disse bildene "varmer" hehe.. Jeg må bare si igjen at kinoen din er utrolig flott. Og jeg ser frem til å få se hva som kommer videre.. Har du bilder av frontrekken din nå? Med svs'ene?

Intermediate Private Ryan sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    609
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Exclamation Først Saddam så.....

Sitat Opprinnelig postet av da-ty@online.no
    Spiller ingen rolle dette AKTO. Du har kino nr 1 her på AVF etter min mening. Ikke pga at du har ligget på topp. Kun min personlige mening. Jeg er vel ikke alene om å mene det tror jeg. Ekstremt bra gjennomført. Synd denne tråden om ISEN skulle ødelegge dette.
    Hvorfor ble denne tråden rundt snickers, bane-såret til Akto's hjemmekino? Han valgte selv å avlive den, og blir sikkert en "Martyr" her på forumet!

Det ble sagt at de som er knyttet til produksjon, forhandlere, utsalg, evt journalister burde opplyse om det på signaturen(snickers gjør det utmerket) sin da enkelte(spesielt) grønnskollinger som meg selv kanskje ikke vet om alle, eller hvem eller hva! Dette er kun for å oppnå en god diskusjon uten for mye ballast/subjektive meninger for å fremme eget salg eller noe annet.

Akto skapte denne kinoen som er "sinnsyk" med egne hender og hardt arbeid(all honnør for det) før han begynte som freelans-journalist Derfor er ikke det et tema for den tråden hvor habilitet ble diskutert!
    Merkelig hvor ille "veteranene" tar det når noen er uenig eller diskuterer de midt imot her på forumet, spesielt oss "Rookier"ops:

Side 137 av 257 FørsteFørste ... 7 17 27 37 47 57 67 77 87 97 107 117 127 133 134 135 136 137 138 139 140 141 147 157 167 177 187 197 207 217 227 237 247 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •