Aktos hjemmekino - Side 124

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 124 av 257 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 74 84 94 104 114 120 121 122 123 124 125 126 127 128 134 144 154 164 174 184 194 204 214 224 234 244 254 ... SisteSiste
Viser resultater 2,461 til 2,480 av 5136
    Intermediate Gwandarion sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

I care!

Det er det mest patetiske jeg vet er folk som nekter å selge deg det du skal ha. De skal yte deg service og gjøre mulighetene for en transaksjon enklere, dette gagner både bedriften og kjøperen... Kanskje det du skulle kjøpe hadde lav avanse?

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Vet du når du får CJ i hus og eventuelt når det kan bli snakk om oppsett/kalibrering ? Kjenner jeg gleder meg til dette :-D

Hva var foresten tanken bak Burmester ? Hvor skulle den brukes ?
    C-J kommer i kveld - det samme gjør en viss Kid

Kalibrering bør skje en av de nærmeste dagene, kanskje i neste uke en gang. Jeg skal på salgsmøte til Finland fra søndag til tirsdag, så jeg må tygge litt på datoer.

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gwandarion
    [...] De skal yte deg service og gjøre mulighetene for en transaksjon enklere, dette gagner både bedriften og kjøperen
    Enig, særlig når en vet hva en skal ha - og gir uttrykk for at en ikke er det spor interessert i et annet produkt ( som i dette tilfellet var en Adyton Cordis 1.8 til en pris som lå laaaangt over mitt budsjett, og en leveringstid på ca 6 mnd )

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Blew me off

Jeg føler meg så forbannet og ydmyket når slikt skjer. Jeg uttrykker ettertrykkelig at jeg både vet hva jeg snakker om og hva jeg skal ha! Dette til tross blir mine vurderinger og mitt ståsted totalt overkjørt av noen som tydeligvis verken har vært på smile kurs eller har fått noen god oppdragelse.
    Det ente med at jeg fortalte at jeg ikke bryr meg en tøddel om anbefalinger gitt på et så usakelig grunnlag og vet du hva jeg fikk til svar? At om jeg ikke skulle lytte til de som faktisk kunne noe om dette og arbeidet med dette hver eneste dag, så kunne jeg gå på elkjøp og handle - for der kunne det jeg kom med bli oppfattet som riktig...

hrmphf!

Intermediate kid sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    C-J kommer i kveld - det samme gjør en viss Kid
    Like skummelt å reise til akto hver gang, har lett for å bli et dyrt besøk. Inspirert bare av å se rommet, jeg - kan fort bli dyrt. Ikke minst kan 2xPB12 Plus/2 snike seg bak i hodet på meg igjen. Til de av dere som ikke har vært hos akto, men får tilbudet en gang, ikke nøl med å si ja!(til din livs opplevelse av hjemmekino!)

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kid; Håper du ikke skal frakte med deg to stk PA7 på lett mc :shock:
    Gratulerer med nye forsterkere uansett. :-D

Intermediate Hanspf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    1,722
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kid
    Like skummelt å reise til akto hver gang, har lett for å bli et dyrt besøk. Inspirert bare av å se rommet, jeg - kan fort bli dyrt. Ikke minst kan 2xPB12 Plus/2 snike seg bak i hodet på meg igjen. Til de av dere som ikke har vært hos akto, men får tilbudet en gang, ikke nøl med å si ja!(til din livs opplevelse av hjemmekino!)
    Ja tror jeg står på lista der ett eller annet sted :-)

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det gjør du

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Kid; Håper du ikke skal frakte med deg to stk PA7 på lett mc :shock:
    Gratulerer med nye forsterkere uansett. :-D
    Hvorfor ikke? Går jo fint det? Den største Bergans sekken har god plass den. Hehe, neida, skal nok hentes med bil. Takk for det:-D

Intermediate Vetteman sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    3,922
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    La oss si at jeg reiser til Bilia fast bestemt på å kjøpe en V50. Jeg er bare interessert i å kjøpe den modellen. Selgeren derimot vil heller selge meg en Laguna, og gir seg ikke, selv om jeg på en måte står med pengene i hånda - penger jeg har øremerket min nye V50... Litt interessant salgsstrategi, som i dette tilfellet ikke fungerte særlig bra. Nuvel - who cares?
    Beklager off-topic Atle, men jeg måtte bare. Hva er det med slike selgere? Jeg var hos Møbelringen her om dagen, for jeg skulle ha meg ny seng. Hadde sett meg ut en rammemadrass på 180 x 200, som var i den prisklassen jeg hadde sett for meg. Men neida, da jeg sa til en av ekspeditørene at jeg skulle ha en slik, så nærmest nektet hun meg å kjøpe denne. Hun sa jeg MÅTTE heller kjøpe en annen som kostet nesten 20k. Hva skjedde? Jo hun fikk ikke noe salg i det hele tatt, fordi jeg ble rett og slett helt fortvilet. Ifølge henne så var det så dårlig kvalitet på den sengen, som de hadde reklamert for 2 uker tidligere. Jiisses sier bare jeg:twisted:

On-topic. Burmester er utrolig lekre (og dyre) saker. Spesielt forsterkerne har ett helt rått design. Hvordan det låter, tja si det, hvem vet, ikke jeg ihvertfall. Ikveld skal jeg kose meg med ett strøkent bilde fra en viss Benq:-D

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    50
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel,nå har jeg kommet meg hjem fra Fetsund litt senere en det jeg sa til guttungen som stod alene på en parkeringsplass og ventet på pappa som aldri kom. Og hvor hadde jeg vært? Jo, hjemme hos Atle og Monica og avlevert min gode venn Conrad-J. Vemodig men om noen dager får jeg en ny venn som heter 350. Jeg har skjelden kjørt 6 mil med gåsehud, men det gjorde jeg ikveld. Gleder meg til neste gang når det er ferdig kalibrert.

Intermediate Marantz sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    2,654
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der var CJ på på plass ja. Grattis Jeg regner med å lese noen inntrykk her etterhvert

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg på min side må bare takke for det fineste besøket jeg kan erindre
    - Aldri har jeg følt så lite problemer med å trykke godkjenn på nettbanken ved slike beløp. Jeg vil ikke formidle noen inntrykk enda, for jeg har stort sett bare latt den varme seg opp

Lekkerbisken
    Aktos hjemmekino-jpg

Edit; Jeg og Klipsch II har vel hatt jevnlig kontakt i 3/4 år, men det var gøy å møtes. Det blir garantert ikke siste gang!

Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    2,386
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg vært en tur hos akto, igjen. (For å hente mine Nakamichi som står å varmer seg nå)

Fikk igjen høre opplevelsen jeg husket fra sist gang med ML og Nakamichi hos akto, det spiller rett og slett fantastisk til prisen. Hyggelig å møte Klipsch II, det må selvfølgelig også nevnes. Jeg turte også å lytte en halv låt, før jeg forsvant raskere enn lynet (Tør ikke ta sjangser, man vet jo aldri hva lommeboka kan finne på ved å høre noe enda bedre enn hva man er der for).

Mine ører klarte kun å skille Nakamichi og CJ med EN vesentlig ting; mellomtonen som var fabelaktig med Nakamichi - ble enda bedre med en CJ som ikke hadde fått varmen enda. Dette er selvfølgelig en vesentlig ting, og tror akto har fått seg enda en skikkelig god match denne gang også. Dessuten er forsterkeren lettere å håndtere, og man trenger ikke to stk for å oppnå det samme. Garantert et godt valg gjort av akto, noe jeg ikke regnet med var latt til tilfeldighetene.

Får bare takke igjen for at jeg fikk beskue Atle sitt lille gutterom nok en gang, er til de grader imponert over gjennomførelsen av rommet hans. Når han mener at alt er tipp, topp igjen - og kalibrert, skal jeg personlig tvinge meg inn til nok en demo.

Kort oppsummert, synes jeg kjøpet mitt av akto har vært meget bra, da Nakamichi rett og slett spiller himmelsk til prisen. Steget opp til CJ var ikke en kjempe stor oppgradering i mine ører, men den gav utrolig mye mer på mellomtonen, og for atle sikkert mange andre småting, jeg ikke klarte å fange opp der og da. (Og jeg som synes Nakamichi sin mellomtone er fabelaktig).

Takk!:-D

Intermediate Smurfen sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    1,324
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja..jeg får vel bare gratulere til både akto og kid, det er ikke ofte att man får høre om en slik match. Alle er fornøyde med alt:-D det er sånn det skal være

Jeg må jo bare si att lengselen etter å få oppleve denne kinoen med dette oppsettet bare blir sterkere og sterkere,så jeg får satse på att du ikke har glemt meg ved neste demo da Akto:roll:

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du er ikke glemt. Det er nå fullt på neste demo. Du, HenningHG, mskjold og Hanspf har plass på neste. Gwandarion - vi skal ordne noe utenom

Intermediate fabian sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    1,964
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med ny forsterker.. Jeg regner med at det ikke er noe skrøplige greier det der.. Jeg har aldri hørt noe fra C-J før, men Har lest noen tester og fått med meg hva folk sier her, så dette er nok en super forsterker!

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    4,126
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du er ikke glemt. Det er nå fullt på neste demo. Du, HenningHG, mskjold og Hanspf har plass på neste. Gwandarion - vi skal ordne noe utenom
    Jeg er spæsiæll altså! makan til ego boost. Blir litt som eselet i shrek I.
    Bare vent Atle, jeg har fått fatt i et helt fantastisk opptak. Det er en cd innspilling fra '89 som er mastret rett fra en analog kilde. Red book in the early days med andre ord. Det som er litt gøy er at det står i heftet at den er mastret fra tape og lp til cd for å tilfredsstille ikke bare fansen men også de audiofile. Det synes jeg er tøft å ha fra '89. Men som signaturen sier er det musikken som er målet og da hjelper det jo at musikken er fantastisk. Fem oktaver stemmespenn noen? Ikke jeg i alla fulla fall!

Moderator striky sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Sted
    Vestfold
    Poster
    3,296
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er nå fullt på neste demo.
    Men meg har du glemt Ref: http://avforum.no/forum/475064-post2238.html

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er'e muuulig??! Sorry...

Skulle ikke jeg komme til deg da

Side 124 av 257 FørsteFørste ... 4 14 24 34 44 54 64 74 84 94 104 114 120 121 122 123 124 125 126 127 128 134 144 154 164 174 184 194 204 214 224 234 244 254 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •