Aktos hjemmekino - Side 11

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 11 av 257 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 31 41 51 61 71 81 91 101 111 121 131 141 151 ... SisteSiste
Viser resultater 201 til 220 av 5136
    Active defo sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    372
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Artig!
    Det ser jo veldig lovende ut
    Er virkelig spent på resultatet etter du har fått på plass alle komponentene og finessene, spessiellt den subben din! hehe

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tjenare folkens, står litt stille her nå. Var på Teppeabo og kjøpte ny filt til å ha i taket. Kommer til å rive ned den filten jeg har satt opp der. Den jeg monterte først var av typen som man legger under veier og brostein. Kan absolutt ikke anbefales, hvis man ønsker ett 100% pent resultat. Sikkert mange som vil være uenige med meg, siden en del bruker slik filt, men den jeg fikk tak i var ubruklig. Nok om det, ny filt er kjøpt inn, og den er mye tykkere og stivere.

Ellers er det jobb og atter jobb. Skal til Nigeria og India snart, så da går det sannsynligvis en måned uten fremgang . Dette er de 2 værste stedene jeg reiser til, ikke bra.

For de av dere som følger med på tråden, dere får smøre dere med tolmodighet. Det kan hende jeg får gjort litt før jeg reiser. Håper jeg får jobben jeg søker på, skal på annengangsintervju i morgen

Active Tomtom sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    349
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dæven Akto! Du er nå oppgradert fra Avforums tregeste til raskeste kinobygger Håper på invitasjon til re-visitt i Fetsund snart 8)
    (Lykke til på jobbintervju!)

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, takk for det. Fikk meget gode viber på intervjuet i dag, så jeg lever godt i håpet

Intermediate akke sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    629
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Likte godt måten du har laget den kanalen til spottene akto. Min erfaring er at det skal rimelig tett med spottere for å få et gjevnt lys når man ikke har noe lys midt i taket.

Har litt problemer med dette, med 3 korte skinner og 3x25 watt på 3 av veggene i rommet, blir ikke gjevnt nok gitt.

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt oppdatering:

Det elektriske anlegget er oppe og går, xcomfortsystemet fungerer utmerket, og kan anbefales.

Nå reiser jeg til Nigeria i ettermiddag, så det blir stillstand i alle fall ett par uker. Neste reise går i månedskiftet, turen går da til India, og blir forhåpentligvis den siste. Hvis internetten fungerer på båten jeg skal på, så er jeg innom her ofte.

Hva var kodene for æ,ø, og å på engelske tastatur, noen som husker det?

Jeg har fått jobben jeg søkte på, og er nå offisiellt "produktsjef" i ett firma med 70 ansatte, og med en omsettning på ca 150 mill i året. Må da legge til at jeg er 28 år, så hvis dette funker, vil det ta seg bra ut på en cv. Går ned i lønn, pga sinnsykt mye jobbing de siste årene. I denne stillingen er overtid innbakt i lønna. Grunnlønna er dog betraktlig bedre.

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruk tegnkart på PC-en for å finne tastesekvensene....

God tur(er)...

Intermediate DrErling sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    4,087
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, får gratulere med ny jobb! Og slå til et par e-mail spammere hvis du ser de i Nigeria, hehe.

DrErling

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For aa si det slik; det er ikke emailspammere som er det jeg irriterer meg mest over med Nigeria. Det er alle som tror de er konger bare fordi de har en AK47, akkurat som det er noe farlig, doh :roll: . Heldigvis er jeg ute paa en baat, med mest siviliserte mennesker. Det som er bra, er at jobben ser ut til aa gaa greit, saa jeg kommer kanskje tidligere tilbake enn antatt

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk nettopp mail hjemmefra om at sofaen har kommet, og her sitter jeg og tvinner tommeltottet... ugh. Hjemreise i morgen, så da er jeg hjemme på torsdagen. Tipper det blir litt fart på sakene da

Intermediate Mr. Gadget Man sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er jeg hjemme fra ferie også, så da vet du hvor du kan få bærehjelp fra

...og grattis med ny jobb!

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei og hå
    Har du hatt en fin tur?

Ang. sofaen så skal jeg hente den på Ekornes før kl 1500 i morgen, så det spørs vel om du har tid da. Jeg tror uansett ikke den er veldig tung. Det er i så fall 3-seteren som veier litt.

Takk for det med ny jobb. Sjefen min pisker meg rundt i alle verdenshjørner nå før han må gi slipp på meg. Mandag reiser jeg til West Alpha utenfor Kristiansund, blir vel der til fredag, og neste mandag så reiser jeg til India. DA håper jeg det er slutt, slik at jeg smått kan gli over i den nye stillingen... Gleder meg som en drittunge forann tusenfryd, for det blir helt nytt for meg.

Ellers ble jeg truet med våpen i Nigeria rett før vi kom til flyplassen i Port Harcourt, så dit reiser jeg ikke igjen. Ikke for den lønna jeg har i alle fall. 50k i risikotillegg i tillegg til vanlig lønn, ellers kan de reise selv. Ingen av de andre kollegaene mine vil dit, så vi får se.

Ellers så kommer Langbein sannsynligvis på en SVS demo i helgen. Lørdag kveld er samboeren borte på kino (!?), så hvis det er noen som også er interesert i en liten demo på lørdag, så er det bare å sende meg en PM.

Intermediate Mr. Gadget Man sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    660
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    USA er alltid knall, hatt kjempetur eneste nedturen nå er at det ikke er igjen så mye ferie og vi har jo ikke fått opp juli på kalenderen ennå.

Hmmmm....liker ikke å backe ut når jeg sier jeg kan hjelpe, men i morgen må jeg til Hafjell for å fikse noe hyttegreier på dagen. Kan hjelpe deg å bære den inn på kvelden!?

Den kinoturen på lørdagskvelden hørtes skummel ut :wink: ...neida, helt vanlig det vel. Det betyr bare at hun har andre interesser enn deg det :P

Send meg en sms på dagen i morgen du hvis du trenger hjelp etter kl 18 i morgen, da regner jeg med at jeg er hjemme fra Hafjell igjen.

Intermediate Bidda sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2004
    Poster
    3,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Mr. Gadget Man
    .....Den kinoturen på lørdagskvelden hørtes skummel ut :wink: ....
    Enig....kino utenfor huset hva er det for noe tull.....:lol:
    Regner med at du serverer noen bilder også etterhvert.

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke sant! Det er det jeg stusser på også :wink:

Ellers har jeg hentet sofaen og stolene. Hadde selvfølgelig ikke fått stressless sofa, men vanlig... :evil: Den skal returneres ASAP. Stolene derimot er akkurat slik de skal være

Ordnet bæring og slik selv, det er uansett ikke så tungt iom at sofaen ikke var stressless.

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er ett bilde av en av stolene ved siden av en standard stressless. Konge

Sofaen er allerede levert tilbake...8)

Expert RoKo sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Poster
    6,554
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Denne stolen så jeg på Elektrofil-messa i dag. Råflott!

Newcomer Typhoon7 sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stilig stol

Må du vente lenge på riktig sofa?

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vet ikke, men det tar nok ett par uker i alle fall. Regner med de kjapper seg litt siden jeg har fått feil vare. Bor bare 3 min unna Ekornes i Fetsund, så når jeg leverte sofaen var folka gått hjem. Venninna mi bare låste meg inn så jeg fikk levert den. Jeg skal jo på jobb noen uker nå, så det gjør ikke noe siden jeg alikevel ikke er hjemme.

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bilde av begge 2

Side 11 av 257 FørsteFørste ... 7 8 9 10 11 12 13 14 15 21 31 41 51 61 71 81 91 101 111 121 131 141 151 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •