grandiS - Anaview AMS1000BTL x 2 ferdig:D - Side 42

Sponsorer:
Takk Takk:  3
Like Like:  49
Side 42 av 75 FørsteFørste ... 2 12 22 32 38 39 40 41 42 43 44 45 46 52 62 72 ... SisteSiste
Viser resultater 821 til 840 av 1494
    Intermediate grandiS sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,251
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av joakimpatos
    noe nytt å komme med?
    Så hyggelig at du stikker innom Joakim!

Har ikke skjedd så mye her i sommer, da det har blitt mye jobbing ute og generellt med hus og div.

Det neste jeg nå skal kjøpe er 4 nye 3d briller, så jeg får prøvd dette. Blir dette en suksess med playstation, blir det nok investert i en dedikert bluray/3D spiller. Skal også jobbe med lysskontroll og den rullgardin løsningen min!

Kommer bilder!

Sitter nå og hører på musikk for første gang på 3 uker, og det er helt nydelig !!

Elsker de nye barna mine!!

Skal titte innom tråden din, ser det har skjedd litt hos deg

Neste filmene som skal sees nå, er World War Z, Oblivion, After Earth( til tross ) Pacific Rim m. fler

Fortsatt god sommer !
    DIY - Inconcert Miles | Klipsch |Denon | Anaview DIY Ams 1000 BTL x 2 | Samsung 75"| Shakers | Ps4 pro

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,143
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I alle fall godt og se det enda står til liv

Lurer selv litt på om jeg skulle verdt og fått med Pacific Rim på kino, men først blir det nok Roger Waters & "The Wall" live på fornebu, det gleder jeg meg til hehe
    Sony vpl hw-50 - 92" Dreamscreen v3 tab | Samsung 51 6505 plasma tv
    Denon AVR-4520 CI
    Oppo 103D | PC i5-GeForce 960 |
    Dali Mentor 6 | Dali Mentor Vokal | Dali mentor LCR | Dali Concept 1 || 2x Xtz 99 w12.16
    Sonos, ps3, pc, harmony ultimate etc.

Newcomer S.Fredrikstad sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2013
    Poster
    21
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

flott kino

ser du har en flott kino du også! likte godt den tv-løsninga di på soverommet!

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,251
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei !

Trenger og låne en stereoforsterker førstkommende lørdag , den skal ikke brukes til et "fjortis party" men i et bryllup.

Den skal drive et par gamle Cerwin Vega med én 12" i hver, aner ikke navn på de.

Så tenkte noen her må vel ha en gammel forsterker liggende de ikke bruker?

Vil unngå og leie noe store greier eller kjøpe en forsterker som bare blir kast!

Mvh

Kim
    DIY - Inconcert Miles | Klipsch |Denon | Anaview DIY Ams 1000 BTL x 2 | Samsung 75"| Shakers | Ps4 pro

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,251
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke hvordan jeg endrer tittelen på tråden lenger.....( (/&%/6&/%&% )

Har et litt merkelig problem! Det er veldig problematisk og endre volum på recieveren om dagen. Den har alltid vært litt treg, men nå er den helt håpløs. For å utelukke Yamaha kontrollen, koblet jeg til en gammel Logitech 555 universal kontroll, men det rare er at volum OPP går kjempe fort på Logitech men ikke volum NED.

MEN, på Yamaha kontrollen er det omvendt:P Der går lyden greit NED men håpløs OPP!

Har noen vært borti denne merkelige problemstillingen?

Er helt sinnsykt irriterende !!

Takk for sist !

Kim

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,540
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har samme problem med logitech kontroll og tvlyd/volum. Kanskje en oppdatering kan hjelpe? Selv bryr jeg meg ikke så mye om denne feilen.

Edit, rettet etter å ha lest..

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,251
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har det skjedd litt forandringer i kjelleren min Grunnet litt andre prioriteringer, studier osv har jeg nå solgt mine SA Explorer Master.

Samtidig kom jeg over et par RF82 her i Tønsberg, til en veldig hyggelig sum så da slo jeg rett og slett til. Klipsch har tidligere ikke imponert meg stort, men skal også sies at jeg ikke har hørt på de skikkelig. Det har jeg gjort nå, og jeg må som så mange andre ta av meg hatten! Ser mye film, så filmopplevelsen har ikke blitt noe merkbart dårligere.

Dette er et par fantastiske høyttalere til den prisen. Det er klart det er forskjeller, men det skulle bare mangle når prislappen viser 30 k mindre.

Jeg ble jo som dere vet aldri helt fornøyd med min Exact senter , og har lurt på hva jeg skal gjøre lenge. Når jeg nå da skulle nedgradere var jeg litt nysgjerrig på denne macho RC64 senteren til Klipsch. Jeg har nå hoppet i det og bestillt en som skal spille sammen med mine RF82. Veldig spent på dette

Når jeg mater på med Emotivaen så leverer Klipscehen overraskende mye trøkk og dynamikk. Horn diskanten er heller ikke i nærheten så skrikende som jeg kanskje fryktet. Klipsch er rimelig "oppbrukt" men det skjønner jeg jo at det er en grunn til.

Kommer med noen bilder når jeg får RC64 i hus, tror det blir onsdag.

Selvom dette er en "nedgradering" synes jeg alltid det er spennende med noe nytt

Intermediate MorJohan sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Halden
    Poster
    675
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gleder meg til å lese videre om "nedgraderingen" til Klipsch! Spesielt når du tar av deg hatten for disse når det gjelder filmlyd.
    Selv vurderer jeg å oppgradere fra Yamaha NS-serien til Klipsch i min kommende dedikerte hjemmekino som så vidt er påbegynt.

Spennende!!

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,090
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, jeg går motsatt vei . Etter å ha hørt mye bra om Klipsch her inne skaffet jeg meg RF82 for 1.5 år siden og RC62 for ca et år siden. Ble først litt skuffet over at RF82 ikke var vesentlig bedre enn mine gamle Patos og RC62 var definitivt ikke like bra som min gamle Revel. Nå er senter byttet og andre fronter på vei inn. Det er veldig mye som låter mye bedre enn Klipsch der ute.
    Sist endret av Ingeniør'n; 09-30-2013 kl 21:59

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,251
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n Vis post
    Vel, jeg går motsatt vei . Etter å ha hørt mye bra om Klipsch her inne skaffet jeg meg RF82 for 1.5 år siden og RC62 for ca et år siden. Ble først litt skuffet over at RF82 ikke var vesentlig bedre enn mine gamle Patos og RC62 var definitivt ikke like bra som min gamle Revel. Nå er senter byttet i Focal Profile 908 og mer Focal på veg inn. En helt annen verden når det gjelder lydkvalitet.
    For meg sier det mer om dine gamle Patos I mitt rom med min elektronikk spiller de kanon mtp at jeg ga 3k for et strøkent par. Det er klart det er andre høyttalere med bedre kvaliteter, men som en film høyttaler og sammen med RC64 tror jeg det blir morsomt

Føler jeg har "spillt litt fra meg" når jeg hadde SA. Det høres kanskje rart ut, men. Nå er jeg litt tilbake på at det er "bra nok". Jeg blir heller ikke ruinert hvis jeg skulle ødelegge noe:P

Men skjønner deg Er flere ting jeg kunne ønske var annerledes med RF82 kanskje, men alt i alt gode høyttalere

Kim

Intermediate joakimpatos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du som sa du aldri skulle ha klipsch i din stue! dette låver veldig bra, nå kan du spille så høyt ørene dine klarer hvertfall :-D gratulere! Og ja, rf82 og rc64 er så perfelt det kan bli :-D

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,251
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, jeg sa kanskje det!

Har fått RC64 i hus nå, sinnsykt stor og voksen lyd!

Merker flere svakheter bed RF82 nå, men spiller fortsatt bra til prisen! Funker kanon til film! Skal legge ut noen bilder

Må få meg noen klipsch prescence også!

Kim

Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har og lagt merke til det, jeg føler de blir litt lite kontrollert når det kommer til rock og at det blir litt lite smekkbass eller litt lite mellomtone.. men rf63 igjen er gode på rock å god mellomtone igjen!

14. Liker Mauritsius har likt denne posten
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,251
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av joakimpatos Vis post
    Jeg har og lagt merke til det, jeg føler de blir litt lite kontrollert når det kommer til rock og at det blir litt lite smekkbass eller litt lite mellomtone.. men rf63 igjen er gode på rock å god mellomtone igjen!
    Hehe, smekkbass ja! Det var uttrykket sitt !

De mangler mye på mellomtone - "midbass" område ja. Men alt i alt fungerer de helt greit

Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    det er jo bra, prøv å få kastet no bilder? hadde vært morro!

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,251
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    grandiS - Anaview AMS1000BTL x 2 ferdig:D-20131008_232819-jpg

Her kommer et mobil bilde hvertfall!

Kim

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,251
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg kjøpt en Nevo Q50 til å styre kinoen med! Har for tiden 9 kontroller, aå blir spennende å se hvordan det vil fungere! Kommer bilde når jeg får den!

Kim

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,251
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dæven for en genial sak Nevo er!!

Er jo helt ubegrenset med ting man kan gjøre og konfigurere! Anbefales til alle som er lei av og skru av og på ting med hundre fjernkontroller!

Kim

PS !! Si ifra hvis noen vet hvordan man endrer tittelen til tråden !!

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    92
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bytt til avansert modus når du redigerer, så kan du endre trådtittel

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det regner jeg med at han vet. Man får ikke redigert trådtittel på forumet for tiden. Førsteposten blir redigert, men ikke trådtittel.

Side 42 av 75 FørsteFørste ... 2 12 22 32 38 39 40 41 42 43 44 45 46 52 62 72 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •