grandiS - Anaview AMS1000BTL x 2 ferdig:D - Side 30

Sponsorer:
Takk Takk:  3
Like Like:  49
Side 30 av 75 FørsteFørste ... 10 20 26 27 28 29 30 31 32 33 34 40 50 60 70 ... SisteSiste
Viser resultater 581 til 600 av 1489
    Intermediate Galnes sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,159
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Fant to ulike typer

Intermediate grandiS sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,236
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Konge ! Da må jeg bestille et par

Trenger hjelp til Nexa lysstyring, for de som har erfaring med det! Problemet mitt er at jeg ikke finner ut hvilken knapp på mottagerne som er "learn" knappen?? Er en bryter på siden man velger gruppe "1 eller 2" og vri brytere på fremsiden som velger a,b,c og 1,2,3 osv. Har skumlest litt instruksjonsbøker på nett, men blir helt kvalm av det Har ikke funnet noe om HVOR eller HVA som er learn bryteren. Det fungerer sånn som det står nå, men nå skal jeg bruke en kontroll som heter TMT 502, som kan dimme osv.

Har disse i hele kjelleren:

Og skal ha det til å virke med denne fjernkontrollen :

DIY - Inconcert Miles | Klipsch |Denon | Anaview DIY Ams 1000 BTL x 2 | Samsung 75"| Shakers | Ps4 pro

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,236
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da venter jeg på en demo av Mentor 8 på klubben, meget spent!

Men grubler fælt, for i den prisklassen er det mye gromt og velge mellom. Har til og med tenkt på Klipsch RF7! Men "alle" har Klipsch!:P

Innspill og tanker?

Kim
    DIY - Inconcert Miles | Klipsch |Denon | Anaview DIY Ams 1000 BTL x 2 | Samsung 75"| Shakers | Ps4 pro

Intermediate ChrisHesby sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    605
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av grandiS

Men grubler fælt, for i den prisklassen er det mye gromt og velge mellom. Har til og med tenkt på Klipsch RF7! Men "alle" har Klipsch!:P

Innspill og tanker?

Kim
    Kunne tenke meg å høre på dem selv Har prøvd å finne et par brukt til en grei pris, men er ikke mange av dem ute på bruktmarkedet dessverre...

Hi-Fi Klubben i Tønsberg eller?
    Focal JMlab Electra 926 | Focal Sib XL | SVS SB-2000 | Yamaha RX-V1800 | Emotiva XPA-2 | Sharp LC-70LE747E

Intermediate joakimpatos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,104
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Innspill og tanker?

Kim
    Klipsch spiller jo en del høyere og er litt mer i likheten til miles på en måte i forhold til mentor hvertfall, men jeg kunne fint klart meg med mentor og :wink:

Newcomer HiFi-Mathias sin avatar
    Medlem siden
    May 2011
    Poster
    291
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av joakimpatos
    Klipsch spiller jo en del høyere og er litt mer i likheten til miles på en måte i forhold til mentor hvertfall, men jeg kunne fint klart meg med mentor og :wink:
    Ville også vurdert Kef R900. Disse er en sterk konkurrent til Mentor 8.

Edit: siterte feil person, var ment til GrandiS.

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,236
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av joakimpatos
    Skjønner hva du mener, men et sted blir det liksom "høyt nok" . Og jeg er helt overbevist om at for eks Mentor klarer å fylle rommet mitt uten problemer Men snuser på Klipsch også, er en spennende høyttaler. Har bare aldri fått høre en skikkelig.

Kunne tenkt meg å høre RfF3 og RF7 !

Har fortsatt veldig lyst til å bygge Miles, men venter til jeg får et skikkelig sted å jobbe

Sitat Opprinnelig postet av ChrisHesby
    Kunne tenke meg å høre på dem selv Har prøvd å finne et par brukt til en grei pris, men er ikke mange av dem ute på bruktmarkedet dessverre...

Hi-Fi Klubben i Tønsberg eller?
    I Tønsberg ja! Er du den "andre interesserte"? Han skulle se om han fikk lånt det paret de hadde i Drammen

Det ligger et par ute på torget nå? Står riktignok ikke pris, men "nesten nye".

Kim

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,236
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HiFi-Mathias
    Ville også vurdert Kef R900. Disse er en sterk konkurrent til Mentor 8.

Edit: siterte feil person, var ment til GrandiS.
    Virker som en spennende høyttaler det Har aldri hørt disse! Må nok ta meg en skikkelig lytterunde før jeg handler

Kim

Intermediate TorTorden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    4,124
    Takk & like
    Blogginnlegg
    3
    Nevnt
    9 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Virker som en spennende høyttaler det Har aldri hørt disse! Må nok ta meg en skikkelig lytterunde før jeg handler

Kim
    Absolutt mye snadder i det sjiktet, personlig hoppa jeg på m6 tilbudet til hk (var tidlig nok ute så hatt de en 3-4 uker) og angrer absolutt ikke på det kjøpet :-)

Gikk rett fra concept 6 da og har ikke mye erfaring med andre høytalere, du får jo hørt de selv ved demoen :-)

Det andre jeg tenker er at det forsåvidt ikke er 'så' mye pris forskjell på Mentor 8 og Helicon 400 så personlig ville jeg hørt på dem også om mulig.

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser oppgraderingsspøkelset driver å besøker deg. Anefaler deg å sjekke ut litt forskjellige, da det finnes så mye i markedet som er mer spennende enn Klipsch, Dali og B&W. Ikke at andre nødvendigvis er bedre, men annerledes. Sjekk deg rundt, du har jo alt i fra Triangle til PMC, Harbeth, Tannoy og titalls flere som har godbiter i samme prissjiktet som Mentor 8. Skal du kjøre dem i surround sammen med nåværende Dali surrerundt blir jo saken en annen, dersom du ikke ønsker å bytte ut alt i ett annet merke = dyr affære! Lykke til, men for all del, se, lytt og hør deg rundt på så mye forskjellig som mulig før du bestemmer deg!v:wink:
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,236
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av TorTorden
    Absolutt mye snadder i det sjiktet, personlig hoppa jeg på m6 tilbudet til hk (var tidlig nok ute så hatt de en 3-4 uker) og angrer absolutt ikke på det kjøpet :-)

Gikk rett fra concept 6 da og har ikke mye erfaring med andre høytalere, du får jo hørt de selv ved demoen :-)

Det andre jeg tenker er at det forsåvidt ikke er 'så' mye pris forskjell på Mentor 8 og Helicon 400 så personlig ville jeg hørt på dem også om mulig.
    Har tenkt på Helicon også ja, men hørte disse blir faset litt ut grunnet Epicon. Og forskjellen mellom Mentor 8 / Helicon mistenker jeg er liten? Ikke vet jeg

Sitat Opprinnelig postet av americanFord
    Ser oppgraderingsspøkelset driver å besøker deg. Anefaler deg å sjekke ut litt forskjellige, da det finnes så mye i markedet som er mer spennende enn Klipsch, Dali og B&W. Ikke at andre nødvendigvis er bedre, men annerledes. Sjekk deg rundt, du har jo alt i fra Triangle til PMC, Harbeth, Tannoy og titalls flere som har godbiter i samme prissjiktet som Mentor 8. Skal du kjøre dem i surround sammen med nåværende Dali surrerundt blir jo saken en annen, dersom du ikke ønsker å bytte ut alt i ett annet merke = dyr affære! Lykke til, men for all del, se, lytt og hør deg rundt på så mye forskjellig som mulig før du bestemmer deg!v:wink:
    Hehe, ja! Det kommer oftere og oftere på besøk Hvertfall når det får høre at det plutselig blir frigjort litt uventet kapital! Det banka jaggu på døra samme kvelden jeg fikk vite det

Er klar over at det er sykt mye spennende der ute. Jeg er bare litt skeptisk til å bruke en grei sum penger på noe jeg selv "ikke har hørt om" hvis du skjønner. Ikke det at jeg har peiling og vært bort mye, men

Er også veldig glad i å hande på klubben, rett og slett grunnet service og at de ligger rett ved

Men skal prøve å være tålmodig og høre så mye som mulig ja

Kom gjerne med linker til høyttalere dere liker, har hørt/anbefaler !

Takker for innspill !

Kim

Nå skal jeg kose meg videre med favorittserien for tiden : F R I N G E !

Intermediate b3nd1k sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    2,256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Det jeg har hørt er at Helicon er ganske kresen på hva slags elektronikk du bruker, Mentor er en god høytalerer som rocker til nesten alt!
    Min tråd

Intermediate Andersen88 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vent til sommeren før du kjøper noe. Det kommer noen spennende nyheter...

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Om det er snakk om no fett av Dali til overkommelig pris blir det kanskje noe kjøp på meg også.

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,236
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andersen88
    Vent til sommeren før du kjøper noe. Det kommer noen spennende nyheter...
    Ja, nå var du morsom! Vente??

Noen som vet hva som kommer?

Lurer på om jeg får solgt Ikonene mine?

Gleder meg hvertfall sykt uansett hva det blir!

Intermediate Andersen88 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det kan se slik ut Raymond. Som sagt, vent og se. Det er nok derfor Mentor 6 ble solgt til nedsatt pris nå...

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,236
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spennende! Får se om det klaffer for meg da! Får ikke handla før om 2-3 mnd uansett!

Kan gjerne holde meg oppdat hvis det er noe jeg misser!

Kommer Mentor 8 på tilbud også kanskje?

Kim

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    605
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I Tønsberg ja! Er du den "andre interesserte"? Han skulle se om han fikk lånt det paret de hadde i Drammen

Det ligger et par ute på torget nå? Står riktignok ikke pris, men "nesten nye".

Kim
    Nei tror ikke jeg er den andre interesserte :P Men er interessert i å høre dem, og bor i Sandefjord. Så drar gjerne på demo, men fikk inntrykk av at det var i dag du skulle høre på dem?

Har vært i kontakt med han på avtorget, men han ville ha litt mer enn hva jeg er villig til å bruke akkurat nå, siden de var såpass nye.
    Focal JMlab Electra 926 | Focal Sib XL | SVS SB-2000 | Yamaha RX-V1800 | Emotiva XPA-2 | Sharp LC-70LE747E

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,236
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ChrisHesby
    Nei tror ikke jeg er den andre interesserte :P Men er interessert i å høre dem, og bor i Sandefjord. Så drar gjerne på demo, men fikk inntrykk av at det var i dag du skulle høre på dem?

Har vært i kontakt med han på avtorget, men han ville ha litt mer enn hva jeg er villig til å bruke akkurat nå, siden de var såpass nye.
    Hehe, ok!

Nei, var ikke idag ! Kan sende deg en pm eventuelt jeg, når jeg blir kontaktet?

Kim

Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    605
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, ok!

Nei, var ikke idag ! Kan sende deg en pm eventuelt jeg, når jeg blir kontaktet?

Kim
    Ja det hadde vært fint

Side 30 av 75 FørsteFørste ... 10 20 26 27 28 29 30 31 32 33 34 40 50 60 70 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •