grandiS - Anaview AMS1000BTL x 2 ferdig:D - Side 14

Sponsorer:
Takk Takk:  3
Like Like:  49
Side 14 av 75 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 24 34 44 54 64 74 ... SisteSiste
Viser resultater 261 til 280 av 1494
    Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,540
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av grandiS
    Hvordan er BenQ PE8720 for eks i disse tider? Eller Epson TW 980??

Må bare spørre
    Det er egentlig Gorm som er proff når det gjelder proj. Men Benq er kjent for å være lyssvake. Gorm tipset meg om proj, hør med ham. Har vell av kunnskap om proj.

Intermediate grandiS sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,251
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal høre med han! Men har lest mye positivt om den TW980! Er jo særdeles hyggelig brukt pris:-)
    DIY - Inconcert Miles | Klipsch |Denon | Anaview DIY Ams 1000 BTL x 2 | Samsung 75"| Shakers | Ps4 pro

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,540
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skal høre med han! Men har lest mye positivt om den TW980! Er jo særdeles hyggelig brukt pris:-)
    Om du skal ha BenQ så er det vel heller w5000 som jeg selv har som du skal ha. Går for ca 5000. Men som jeg sier de er ganske svake på lys og man trenger mørkt rom.

Epson har mye mer lys..

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,251
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjønner! Men hvordan er egentlig BenQ PE720? Noen som vet? Ser maks oppløsning er 720? Kanskje derav navnet

Jeg er villig til å jobbe litt med lyskontroll, dog lyse vegger og tak fortsatt

Det ligger jo en ute som er veldig billig syns jeg, med ny pære og 85" ramme lerret. Nøyaktig den størrelsen jeg må ha med tanke på vegg, vindu og kaste avstand

Jeg syns 3500 for begge deler er billig?

Kim
    DIY - Inconcert Miles | Klipsch |Denon | Anaview DIY Ams 1000 BTL x 2 | Samsung 75"| Shakers | Ps4 pro

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,251
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Til dere som ikke har sett denne :

YouTube - German Coast guard trainee

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Epson pj er veldig gode - men TW980 er i mine øyne en dinosaur i dag. Oppgraderte selv fra EH-TW3600 til EH-TW9000 for ca. 4 mnd siden. Gikk da fra 2000 ansi til 2400 ansi. Merker STOR forskjell mtp. at min hjemmekino har hvite vegger og ikke 100% lyskontroll. Du burde definitivt ikke gå for en projektor med under 2000 ansi, da bør du heller vurdere en flatskjerm.

Kan forøvrig bare skryte av EH-TW9000, veldig stillegående og ECO modus har mer enn nok lys.

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,251
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av maka
    Epson pj er veldig gode - men TW980 er i mine øyne en dinosaur i dag. Oppgraderte selv fra EH-TW3600 til EH-TW9000 for ca. 4 mnd siden. Gikk da fra 2000 ansi til 2400 ansi. Merker STOR forskjell mtp. at min hjemmekino har hvite vegger og ikke 100% lyskontroll. Du burde definitivt ikke gå for en projektor med under 2000 ansi, da bør du heller vurdere en flatskjerm.

Kan forøvrig bare skryte av EH-TW9000, veldig stillegående og ECO modus har mer enn nok lys.
    Skulle jeg brukt over 20 k på pj, så er det plutselig mange alternativer

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,251
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sliter fælt med å finne en PJ hvor bilde IKKE blir for stort. Jeg sitter litt over 2-2.5 m ifra, så jeg kan ikke ha større enn 85" eller rundt 170-180cm bredt lerret.

Jeg vil jo helst plassere pj´n i det rommet jeg har, hmm...

Trenger virkelig hjelp! Har funnet et par LCD projektorer, men så var det DLP eller LCD spørsmålet da?

Mvh

Kim

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,251
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hjelp!!

Active Seigmann sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    451
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan ingenting, gjør alt!

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,251
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prøvde det der, men kjenner ikke så mange av de typene som er der? Heller ikke hvem jeg bør gå for Har målt litt mer nøyaktig, det er 3,9 m fra linse til lerret

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,540
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skjønner! Men hvordan er egentlig BenQ PE720? Noen som vet? Ser maks oppløsning er 720? Kanskje derav navnet

Jeg er villig til å jobbe litt med lyskontroll, dog lyse vegger og tak fortsatt

Det ligger jo en ute som er veldig billig syns jeg, med ny pære og 85" ramme lerret. Nøyaktig den størrelsen jeg må ha med tanke på vegg, vindu og kaste avstand

Jeg syns 3500 for begge deler er billig?

Kim

Den er egentlig bra men gammel. Men nyere projektorer er selvfølgelig bedre til nesten samme pris. Hvis du skal se blurays så ville jeg valgt en full HD. Man sier at man ikke ser forskjell på små tvskjermer. Men til et stort lærret ser man gjerne mer forskjell.

Active
    Medlem siden
    Sep 2009
    Poster
    391
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prosjektoren jeg har kjøpte jeg nettop pga. den var veldig god på stort bilde på liten avstand. Jeg er ikke noen prosjektor-ekspert, men den har da også veldig bra bilde synes jeg! Merk at den er bred istedenfor dyp, hvis det skulle ha noe å si, ser jo at du har hatt din inne i "veggen" Den har også motorisert fokus og zoom, noe som er veldig behagelig, kanskje spesielt med din plassering..

Panasonic PT-AE3000

grandiS - Anaview AMS1000BTL x 2 ferdig:D-9-3-08-panasonic_ae3000-jpg

Panasonic PT-AE3000 produktinformasjon Hjemmekino.no

Ser at pærer ikke koster allverdens for den heller, hvis det er en tanke, så kanskje en slik kunne vært noe av interesse? Nå har avshop neste generasjons modell av denne, den vet jeg ikke noe om.

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,251
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pris på denne BigT? Jeg trenger ikke at den lager stort bilde fra liten avstand, men lite bilde fra stor avstand

Når jeg bruker kalkulatoren, hva vil det si at "image diagonal" kommer på rødfeltet? Når det er OK på resten?

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,251
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Beklager dårlig bilde !

Da har jeg lagd et par rammer. Disse er ikke til mine bilder, men Bend!k sine. Sa jeg kunne lage til han også, siden jeg var igang

Rammene er limt og skrudd, selvfølgelig da med forsenking av skruene. Dette kan enkelt gjøres ved å bruke et "alt for stort " borr og kjøre forsiktig nedi. Jeg brukte metall borr til dette, da det har den fine skrå fasongen.

Beklager rotete arbeidsplass

Forsenking av skruene

Pls ikke legg merke til flisete kutt, sagbladet mitt var IKKE noe glad i å kappe 50m2 med laminat

Intermediate b3nd1k sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    2,256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    dette ser veldig bra ut! gjort en kjempe bra jobb gleder meg til bildene blir ferdige! Takk igjen ^^
    Min tråd

Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,540
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Skulle ønske jeg var praktisk anlagt... Men kan nok se langt etter dedikert kinorom selv hehehe..

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,251
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, du får det nok til bare du prøver Eneste måten og bli bedre på det!

Skal jeg lage rammer til deg og??? Hehe...

Skal få lagt ut noen bilder av ferdig bilde snart

Intermediate joakimpatos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BigT
    Prosjektoren jeg har kjøpte jeg nettop pga. den var veldig god på stort bilde på liten avstand. Jeg er ikke noen prosjektor-ekspert, men den har da også veldig bra bilde synes jeg! Merk at den er bred istedenfor dyp, hvis det skulle ha noe å si, ser jo at du har hatt din inne i "veggen" Den har også motorisert fokus og zoom, noe som er veldig behagelig, kanskje spesielt med din plassering..

Panasonic PT-AE3000

grandiS - Anaview AMS1000BTL x 2 ferdig:D-9-3-08-panasonic_ae3000-jpg

Panasonic PT-AE3000 produktinformasjon Hjemmekino.no

Ser at pærer ikke koster allverdens for den heller, hvis det er en tanke, så kanskje en slik kunne vært noe av interesse? Nå har avshop neste generasjons modell av denne, den vet jeg ikke noe om.
    hvor får man kjøpt en slik? :-D

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,251
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Leker litt med Sketchup, er jo litt morro

Foreløpig tegning, her med "prescence" :

Jeg er rævva til det her, og treeeig! Så tar litt tid før det kommer komplett tegning:P Har planer om å utvide til 7.2 med prescence, derfor jeg tegner litt og leker meg

Side 14 av 75 FørsteFørste ... 4 10 11 12 13 14 15 16 17 18 24 34 44 54 64 74 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •