grandiS - Anaview AMS1000BTL x 2 ferdig:D - Side 13

Sponsorer:
Takk Takk:  3
Like Like:  49
Side 13 av 75 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 23 33 43 53 63 73 ... SisteSiste
Viser resultater 241 til 260 av 1489
    Intermediate joakimpatos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,104
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    du steike den subben var rå med XTZen på toppen! :-D kan tenke meg du koser deg med den!

Intermediate grandiS sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,236
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp

Edit:

Glemte å si at lyd og bilde var knallbra på filmen
    DIY - Inconcert Miles | Klipsch |Denon | Anaview DIY Ams 1000 BTL x 2 | Samsung 75"| Shakers | Ps4 pro

Intermediate AV-Fallet sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    2,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Teknisk bra, men gud bedre for en sjaber film. Tipper at innen en uke har jeg glemt at jeg har sett den. Dårligere skuespill har jeg vel knapt sett.

Intermediate Per Christian sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    2 uker siden jeg så denne, har ikke glemt den hehe faktisk sett den to ganger syns dette var en kul film

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,236
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Filmen er bra den! Gleder meg til å se den igjen! Den er litt utenom det vanlige! Men enig i at det var ukomfortabelt dårlig skuespill til tider, men de sterke historiene overskygger det!
    DIY - Inconcert Miles | Klipsch |Denon | Anaview DIY Ams 1000 BTL x 2 | Samsung 75"| Shakers | Ps4 pro

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,236
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oversiktsbilde over hvordan det står nå

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,236
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg vært i kontakt med et firma som heter sumopix.no angående akustikk produkter. Kjempebra service !!

De trykker på bomullslerret i alle størrelser til kjempe priser ! Jeg har holdt på å lete lenge etter dette, da det ikke ordnet seg på jobben til samboeren.

Prisen er ca 500,- pr trykk for et 50x 50 bilde!

Gå inn på sumopix.no og bruk rabatt koden "udenmontering" , da får dere bare rullen i et rør uten akustikkpanel. Om ønskelig så monterer de med ramme og panel for ca 1000,-

Så vidt jeg kan se , så er dette langt billigere enn mange alternativer.

Jeg har planer om å bestille derfra om ikke så lenge, er det flere som er int?

Mvh

Kim

Intermediate b3nd1k sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    2,256
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    Dvs at du skal bygge ramme og bestille akustikkplata selv, så bare sette trykket over? Var jo ikke så gal pris det!

kan være intressant om jeg finner et motiv som fruen godskjenner.. Send meg gjerne pm før du bestiller, så skal jeg sjekke om motivet er klart
    Min tråd

Newcomer PureHifi sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    231
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    serigrafi har mange på forumet bestil duk m trykk på ink meg selv meget fornøyd, for 4stk 100x60(filmposter størrelse) betalte jeg 2000 ferdig levert i en rull.

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,236
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk, skal sjekke det ut!

Hehe, skjønner Bendik! Skal si ifra

Edit: Fryktelig rotete den siden til serigrafi? Må man sende mail til de eller?

Kim

Newcomer PureHifi sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    231
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja enklest å ta dialogen på mail, send over bilder på motiv du ønsker samt ønsket mål så får du et utkast tilbake med evetuelle kommentarer dersom ikke kvalitet på bilde eller mål er optimalt.

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,236
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker for info PureHifi! Har nå vært i kontakt med de på mail, det blir til at jeg bestiller fra de

SÅ, til en annen ting! Jeg klarer fader meg ikke å bestemme meg , skal jeg ha ny PJ eller ny TV?

Positivt med TV: Går fint å ha normal belysning hele tiden, blir mer "brukbart" rom. Slipper fremtidig pærebytte? ( ser ikke på det som er problem )

Negativt med TV: Lite bilde, pris ?

Positivt med PJ: Stooort bilde, som en hjemmekino egentlig skal ha!

Negativt: Pj må være relativt lyssterk, som igjen ødelegger sort nivå ( som jeg er lei av er dårlig ) Lyset må konstant være av under tv eller film titting.

HVIS jeg skal ha PJ, så må den fungere OK i et lyst rom, ikke være monsterstor og bilde må ikke være større enn 92" ved 4-4.5 m ! Er jo også en fordel at mest mulig kan justeres med fjernkontroll, da det er litt jobb å komme til pj

Ikke lett dette her da

TIPS ?????

Active Seigmann sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2012
    Poster
    438
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    80" tv

=)

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,390
    Takk & like
    Nevnt
    5 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av grandiS
    Takker for info PureHifi! Har nå vært i kontakt med de på mail, det blir til at jeg bestiller fra de

SÅ, til en annen ting! Jeg klarer fader meg ikke å bestemme meg , skal jeg ha ny PJ eller ny TV?

Positivt med TV: Går fint å ha normal belysning hele tiden, blir mer "brukbart" rom. Slipper fremtidig pærebytte? ( ser ikke på det som er problem )

Negativt med TV: Lite bilde, pris ?

Positivt med PJ: Stooort bilde, som en hjemmekino egentlig skal ha!

Negativt: Pj må være relativt lyssterk, som igjen ødelegger sort nivå ( som jeg er lei av er dårlig ) Lyset må konstant være av under tv eller film titting.

HVIS jeg skal ha PJ, så må den fungere OK i et lyst rom, ikke være monsterstor og bilde må ikke være større enn 92" ved 4-4.5 m ! Er jo også en fordel at mest mulig kan justeres med fjernkontroll, da det er litt jobb å komme til pj

Ikke lett dette her da

TIPS ?????
    Ny tv eller brukt projektor hadde jeg gått for. Tv er ganske lavt priset for tiden. En ny god projektor koster flesk. Så gå heller for en pent brukt full HD, Er vel Epson som er best på lys stuetitting.

Hva bruker du mest?

Jeg feks bruker mest tv, lenge siden jeg brukte projektoren sist, hender om det er en storfilm som skal på. Ellers er det slit å bytte pære, koste gjør det også.

Tror jeg hadde prioritert en stor god tvskjerm, og så siden kjøpt en rimelig brukt men god projektor feks Epson.

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,236
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er drømmen ja Men har laaangt fra 40 og bruke

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,236
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Danke
    Ny tv eller brukt projektor hadde jeg gått for. Tv er ganske lavt priset for tiden. En ny god projektor koster flesk. Så gå heller for en pent brukt full HD, Er vel Epson som er best på lys stuetitting.

Hva bruker du mest?

Jeg feks bruker mest tv, lenge siden jeg brukte projektoren sist, hender om det er en storfilm som skal på. Ellers er det slit å bytte pære, koste gjør det også.

Tror jeg hadde prioritert en stor god tvskjerm, og så siden kjøpt en rimelig brukt men god projektor feks Epson.

Jeg har tenkt meg litt om, og nede i kjelleren går det absolutt mest film og musikk. TV programmer osv blir sett i stua oppe. Jeg har blitt helt filmfanatiker Har sett film hver kveld denne uka, og samboeren har blitt med

Vurderer sterkt en brukt Epson ja, gjør meg ingenting og kjøpe ting brukt. Jeg er ikke kravstor når det kommer til bilde.

Hvordan er for eks Epson TW6000 på 4.5 m?

Kim

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,236
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor dårlig er for eksempel denne?? Husk at jeg er vant til en "full hd" gammel Sony uten hdmi inngang !!

Komplett.no - Optoma HD300X projektor

Må jeg bruke 15 lapper når jeg uansett ikke får noe særlig bra sort nivå? Regner med de fleste projektorer idag leverer et OK skarpt bilde?

Trenger hjelp!!

Intermediate Per Christian sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor dårlig er for eksempel denne?? Husk at jeg er vant til en "full hd" gammel Sony uten hdmi inngang !!

Må jeg bruke 15 lapper når jeg uansett ikke får noe særlig bra sort nivå? Regner med de fleste projektorer idag leverer et OK skarpt bilde?

Trenger hjelp!!
    første projektoren jeg kjøpte var en benq w1000+ til 6000kr. Den var jeg stor fornøyd med! hadde vært det enda hvis ikke den hadde blitt ødelagt:P så tror den optomaen du linket til vil holde leenge

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,390
    Takk & like
    Nevnt
    5 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Trenger hjelp!!

Jeg er ingen ekspert på proj, men det jeg har fått med meg er at Optoma og Epson er lyssterke, kan sikkert variere med modellene.

Den jeg har , W5000 BenQ er kjent for å være ganske lys svak, så her må alt lys være av om jeg skal få bra nok bilde.

Mener å huske at en eller annen Optoma fikk full score i dette månedens WATT blad, ble til og med kåret til månedens produkt sammen med NAIM om jeg husker korrekt.

Medlem siden
    Jun 2011
    Poster
    1,236
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er BenQ PE8720 for eks i disse tider? Eller Epson TW 980??

Må bare spørre

Side 13 av 75 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 23 33 43 53 63 73 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •