teddytusen`s sfære. - Side 49

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 49 av 61 FørsteFørste ... 9 19 29 39 45 46 47 48 49 50 51 52 53 59 ... SisteSiste
Viser resultater 961 til 980 av 1208
    Intermediate MorJohan sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Halden
    Poster
    675
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hvordan gikk det med stereobenken? Ble det "kort og høy" eller "lang og smal"?
    Forøvrig: kos dere med film!

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stereobenk blir ikke laga på denne siden av nyttår. Har fått satt opp sånn noenlunde hvordan jeg vil ha det i front, og skal bruke litt tid på å planlegge og tegne noe som vil fungere. Høy vil den nok uansett ikke bli.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Pokker..... Tenkte jeg skulle fyre opp subbene i kveld, men det gikk på trynet gitt. TA2400 vil ikke slå seg på. Dvs...den slår seg på, men lyser "Fault" og går i protect. Skiftet og byttet og sto i, og testet til slutt uten at noe var koblet til. Skjedde det samme da også..

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Shit. Det høres ikke bra ut frode. Håper du finner ut av det så du får subene opp og gå.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vet ikke hva mer jeg skal teste. Tok den ut og testet på en annen kontakt/krets. Sjekket også sikringen. Den var intakt.

Sånn går det når man proklamerer at "nå kan julen komme".

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Første som slår meg er kanskje at utgangene har gått, og da er det vel en tur på verksted som er løsningen.
    Hvis det da ikke er noen kordeler av høyttalerledning som lager krøll, men det regner jeg med at du har kontroll på.
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Veldig rart, for den virket sist jeg brukte den. Har sendt mail til thomann.de, men det hjelper meg ikke i julen.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Forventer jo at ting skal virke etter å ha stått lagret litt. Håper thomann kan komme opp med en fornuftig løsning.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    thomann.de har ikke svart, men det har svogeren. Han hadde visst en forsterker jeg kunne låne i julen. Ellers så har han jo to pd.186 subber selv, så da kan jeg kanskje låne mine gamle subber. Han har nemlig både SVS SB-12 klonen og Dayton powerbuy subben jeg laga.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    thomann hadde visst svart i 12-tiden i dag, men oppdaget det ikke før nesten kl 16. De lurte på om det var slik når det ikke var noe tilkoblet, i så fall visste de hva det var/hva som måtte gjøres. Svarte de, men regner ikke med å få svar før på mandag. Ellers er bakhøyttalerne tilkoblet, så nå mangler bare sub og senter.

Huset er fullt av unger og mødrene deres, så nå har jeg flyktet ned i kjellerstuen og koser meg med øl og Crossroads Guitar Festival 2013.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan være at det finnes en grei løsning da. Det er jo positivt, selv om du må vente noen dager.
    Iallefall om du får låne forsterker i mellomtiden.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    thomann hadde faktisk svart i 18-tiden i går. Slett ikke verst. De ba meg sjekke fraktpris til Tyskland. Posten har såvidt jeg kunne se en maksvekt på 20kg for pakker til utlandet. Denne havner på 20,5-21kg.. Har ikke sjekka så nøye, men plukker DHL/UPS/Fedex opp pakker her ute på landet mon tro? Vet ikke om alle de har norsk representant engang, så spm blir; Hva gjør jeg?

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    3,431
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekk Bring, det er posten sin fraktavdeling. Småpakker går med Posten.

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Halden
    Poster
    675
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen Vis post
    thomann hadde faktisk svart i 18-tiden i går. Slett ikke verst. De ba meg sjekke fraktpris til Tyskland. Posten har såvidt jeg kunne se en maksvekt på 20kg for pakker til utlandet. Denne havner på 20,5-21kg.. Har ikke sjekka så nøye, men plukker DHL/UPS/Fedex opp pakker her ute på landet mon tro? Vet ikke om alle de har norsk representant engang, så spm blir; Hva gjør jeg?
    Jeg vet ihvertfall at DHL kjører i Norge. Hadde Epson-projektoren på service i England. DHL hentet den på mandag, fremme på verksted på tirsdag, sendt tilbake dagen etter og levert hos meg på torsdag.
    Rimelig kjappe med andre ord.

Hvorvidt de plukker opp pakker dersom du bor veldig avsidesliggende vet jeg ikke. Skader jo ikke å sjekke.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekka opp og fikk beskjed om at det ikke var noe problem, så da blir det nok Posten likevel.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja....hva skal man si..? Kobla opp forsterkeren før den skulle pakkes og sendes til Tyskland, og nå virker den. Fryktelig merkelig dette. Testa med og uten høyttalere tilkoblet og i to forskjellige rom på to forskjellige strømkretser sist gang. Satte fra meg forsterkeren på samme sted den har stått lagret noen mnd før jeg testet den sist, og tok den derfra i dag og testet den. Nå virker den altså, og jeg fikk såvidt testet subbene nettopp. Hyggelig men rart.

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Halden
    Poster
    675
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott at den virker! Noe av det verste jeg var borte i når jeg jobbet i industrien innen automatisering, var feil som kom og gikk. Når vi ble tilkalt fungerte alt som det skulle,- og så fort vi var ute av døra var det full krasj.

Tenker vel umiddelbart på kaldlodding i forsterkeren din. Flyttet fra (muligens) et kjølig rom til en varm kino?

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jupp. Stått på kaldt rom i noen mnd, og stod i kinoen en dag eller to før jeg koblet den opp. Tenkte å la den stå en dag eller to der inne nå før jeg sier noe til thomann, så jeg slipper så mye frem og tilbake om den skulle finne på noe tull igjen.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Herrens veier osv...
    Sikkert fordi du hjalp meg tidligere i dag.
    Da blir det jul likevel da.

Intermediate joakimpatos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvor mye koster denne ampen?

EDIT: står 2250 på thoman.de/dk, står også tollfritt innen EU-land, men Norge står ikke nevnt der, vil det si at den vil havne på sirka 3k ferdig frakta og fortollet?

Side 49 av 61 FørsteFørste ... 9 19 29 39 45 46 47 48 49 50 51 52 53 59 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •