teddytusen`s sfære. - Side 44

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 44 av 61 FørsteFørste ... 4 14 24 34 40 41 42 43 44 45 46 47 48 54 ... SisteSiste
Viser resultater 861 til 880 av 1208
    Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    3,124
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg skjønte alt jeg Men blir ikke de fjærene litt lange? Hunsbedt hadde noen sider i tråden sin rundt dette strikke opplegget mener jeg å huske. Sjekke det, hvis fjærene ike funker.

Expert teddytusen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av SannaX Vis post
    Jeg skjønte alt jeg Men blir ikke de fjærene litt lange? Hunsbedt hadde noen sider i tråden sin rundt dette strikke opplegget mener jeg å huske. Sjekke det, hvis fjærene ike funker.
    Det er absolutt en mulighet at de er litt lange. Planen er litt bred ramme, så det kan likevel gå. Husker jeg sleit litt med å finne strikk sist jeg sjekka. Har vel vært innom o-ringer også. Tråden til Hunsbedt er lang, så om han leser dette så tar jeg gjerne imot tips.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lurte litt på å handle et par slike
    http://www.ebay.com/itm/Wireworld-PL...item35b60966d7
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,
    Rega Planar 3 m/Elys 2, Rega Fono

Livet er mer enn en pakke tørre kjeks

Intermediate Hunsbedt sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Kvinesdal
    Poster
    3,004
    Takk & like
    Nevnt
    16 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av teddytusen Vis post
    Det er absolutt en mulighet at de er litt lange. Planen er litt bred ramme, så det kan likevel gå. Husker jeg sleit litt med å finne strikk sist jeg sjekka. Har vel vært innom o-ringer også. Tråden til Hunsbedt er lang, så om han leser dette så tar jeg gjerne imot tips.
    Jeg brukte O-ringer av silikon til festing av lerret til ramme. Her er link til fremgangsmåten: http://avforum.no/forum/showthread.p...=1#post1927523

Like gjerne som O-ringer kan man bruke strikk. Strikk vil muligens "herde", eller morkne, etterhvert, men de er jo lette å skifte ut. Jeg har en god del hvite tykke strikk som er av bra kvalitet. Send meg en PM med din adresse, så sender jeg dem gjerne til deg. Du skal få dem gratis.
    Jeg tror ikke jeg ville ha brukt fjærer fra trampolinen til dette. Tror det er bedre og enklere med O-ringer eller strikk. Men når du først har muligheten til det, og rammen er bred nok, så har du jo mulighet til å prøve det ut...

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jakv Vis post
    Go for it Jan.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hunsbedt Vis post
    Jeg brukte O-ringer av silikon til festing av lerret til ramme. Her er link til fremgangsmåten: http://avforum.no/forum/showthread.p...=1#post1927523

Like gjerne som O-ringer kan man bruke strikk. Strikk vil muligens "herde", eller morkne, etterhvert, men de er jo lette å skifte ut. Jeg har en god del hvite tykke strikk som er av bra kvalitet. Send meg en PM med din adresse, så sender jeg dem gjerne til deg. Du skal få dem gratis.
    Jeg tror ikke jeg ville ha brukt fjærer fra trampolinen til dette. Tror det er bedre og enklere med O-ringer eller strikk. Men når du først har muligheten til det, og rammen er bred nok, så har du jo mulighet til å prøve det ut...
    Jeg MÅ ikke være foregangsmann og teste fjører her. Tror heller jeg tar imot ditt tilbud. Sender deg PM når jeg kommer hjem fra jobb. Tusen takk!

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Auuu, var feil tråd det gitt
    Cambridge 752 BD, Yamaha CX-A5000, Hegel H300, DIY 3xL25D, JBL LS80, JBL LS center, Klipsch RS42 MK2,
    DIY 4xDayton Ultimax 15", 2xBehringer iNuke6000DSP, Sony VPL-HW30, Darbee Darblet, Nexus Player, Toshiba HD-DVD, Get Micro,

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mistenkte det ja.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Edit.

Burde hatt enda en effektforsterker til subbene, men det får nok vente litt. Burde virkelig fått tatt den vifte-modden på TA2400 snart. Den støyer for mye.
    Sist endret av teddytusen; 11-18-2013 kl 21:02

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var innom Clas Ohlsom og handlet meg en 10m lang strikk på6mm i dag. Skal tåle 80kg.
    Vet ikke om det kan brukes til lerretprosjektet ditt?

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    10m..? Hva skal du bruke den til Jan?

Denne? http://www.clasohlson.com/no/Elastis...3%A5nd/40-8917

Ser ut til at Hunsbedt hjelper meg med strikk.

Jeg kunne jo selvsagt bare gått for en eske av disse...

http://www.clasohlson.com/no/Gummistrikk/34-2290-64
    Sist endret av teddytusen; 11-18-2013 kl 21:25

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den der ja

Har en presenning hvor jeg henger opp 4l dunker med vann i en ende for å holde den på plass. da er det greit med noe elastisk for ikke å rive i stykker presenningen. Andre enden av presenningen er festet med en planke på toppen av en levegg.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvordan er de Tour de Force platene Frode? Må legge inn noen julegaveønsker snart...

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De er helt greie, men ville anbefalt Royal Albert Hall, Beacon Theatre og Vienna Opera House foran de fire til en som ville ha sin første Bonamassa-konsert. Vet ikke om du har alle de? Crossroads Guitar Festival 2013 er jo selvskreven på den lista om du ikke har den fra før av.

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her går det fremdeles tregt. Fattern hadde litt tid i dag, så han jobba 3 timer og fikk gjort en hel del pussing/sparkling. Han sa han ville komme innom i morgen også, så da burde det begynne å hjelpe. Vi har virkelig lyst (både for oss og ungene) å få rommet ferdig til jul. Gulvet venter vi sannsynligvis litt med. Dvs at vi legger teppefliser rett på gulvet slik det er, med høydeforskjell. Jeg har plenty med teppefliser, så når vi gjør det skikkelig en gang så er ikke det noe problem å få gulvet fint.

Ellers driver jeg å planlegger ombygging av Miles til 3-veis. Det blir sannsynligvis Beyma 12G40 som får jobben med å avlaste både 15P80Nd og TPL-150H. Planen er å bygge moduler og skamløst kopiere konfigurasjonen til denne svensken.
    Meget spennende!

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er det. Må nok forskyve prosjektet en mnd eller to litt lengre frem i tid, da jeg slo til på to pd.186-elementer til (totalt 4), og har noen andre "tilbud" jeg bør prioritere.

Står forøvrig mellom 12G40 og 10MI100 akkurat nå. (may be subject to change)

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De er helt greie, men ville anbefalt Royal Albert Hall, Beacon Theatre og Vienna Opera House foran de fire til en som ville ha sin første Bonamassa-konsert. Vet ikke om du har alle de? Crossroads Guitar Festival 2013 er jo selvskreven på den lista om du ikke har den fra før av.
    Harcikke Vienna-platen, de to andre er på plass.
    Fårnse om kanskje noe annet dukker opp også. Mye en skulle ha hatt, Crossroads bl.a.

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da tar jeg meg en øl eller to og koser seg med Crossroads Guitar Festival 2013. Fri til mandag, og skal få jobba litt i kjellerstua disse dagene. Planen er å minst få på første strøk grunning.

Expert jakv sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2004
    Sted
    Kristiansund
    Poster
    8,645
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Harcikke Vienna-platen, de to andre er på plass.
    Fårnse om kanskje noe annet dukker opp også. Mye en skulle ha hatt, Crossroads bl.a.
    Helv**** nettbrett...

Hvordan er denne Crossroad i forhold til tidligere utgaver? Finner jeg f.eks. noe ala Judgement Day referansen din på denne?

Medlem siden
    Dec 2005
    Sted
    Nordfjord
    Poster
    8,659
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Foreløpig så er den litt "underwhelming" som de sier over dammen. Nå har det seg slik at jeg har vært litt lunken til de foregående til å begynne med også. Det fine med disse konsertene er at man oppdager "nye" sanger hele tiden. Det virker som om det er litt mer trøkk i bunn i denne versjonen enn de forrige. En ting jeg syns er litt dumt, men som sikkert har lite å bety for andre er at denne konserten er innendørs. Jeg har likt den feelingen de andre (utendørs) konsertene har gitt meg. Jeg venter med en dom til jeg har fått trøkka til ordentlig i kinoen før jeg uttaler meg bastant.

Har du 2010 på BD Jan? Der er det flere låter som er referanse for meg.

Side 44 av 61 FørsteFørste ... 4 14 24 34 40 41 42 43 44 45 46 47 48 54 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •