Andersen88: Bakbokser har ankommet. CWM8.3! - Side 6

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 6 av 7 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 SisteSiste
Viser resultater 101 til 120 av 134
    Intermediate Andersen88 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    GP3: Er nok mange gode kombinasjoner til 802 ja, men problemet er bare å få hørt på alle. Jeg tok en råsjangs og bestilte McIntosh uhørt faktisk! Det har jeg aldri gjort tidligere, men jeg traff spikeren på hodet denne gang. Dukker ofte opp gromsaker på HFS. Som f.eks et sett med MC501 nå. Da våkner nok 802 til liv! Flott utvikling i rommet ditt btw! gleder meg til å se sluttresultatet

Ostemannen: Hyggelig å høre! Hører ikke veldig mye på reggea, men Marley måtte jeg ha i samlingen. Låter fett rett og slett! Låter stort, åpent og "live-aktig". Forklaringen er nok ikke den beste, men det låter etter min smak.

Hoppe`s: Gratulerer, og velkommen til klubben! Nydelige bilder! Hvilket inntrykk sitter du igjen med nå etter helgen da? Fått spillt mye på de?

Det ble sonos på deg også ja? godt å høre! gikk du for kontrollen også?

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andersen88
    Hoppe`s: Gratulerer, og velkommen til klubben! Nydelige bilder! Hvilket inntrykk sitter du igjen med nå etter helgen da? Fått spillt mye på de?

Det ble sonos på deg også ja? godt å høre! gikk du for kontrollen også?
    Takker, inntrykket er syykt bra og det er fanken ikke lett å gå fra dette oppsettet når natta kaller, når en ny sang begynner så sier jeg at jeg skal bare høre den og gå i seng, men det er ikke lett når neste begynner igjen så da ble det ganske seint.
    Jeg gleder meg til å komme hjem fra jobb og kunne stå opp og se på og høre på oppsettet.
    Det låter helt fantastisk selv om 802 ikke er innspilt enda.

Nå i innspillingsperioden spiller 802 myyye bedre enn det 803 gjordet når dem var i innspillingstiden.

Oppgraderingen fra 803 til 802 var verdt det.

Designet på 802 er til å sikle på og trekker til seg mye mye mye mindre støv enn det jeg trodde.

Det ble sonos på meg og det er uttrolig lettvindt og genialt og er veldig fornøyd med det.

Jeg kjøpte ikke kontrollen da jeg var litt usikker om det var verdt å bruke nesten 3000 kr på den, så jeg bruker pcen og tlf enn så lenge.

Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her var det kommet svar ja, uten at avforum slengte ut varsling på kontrollpanelet :-D

Var egentlig rimelig sikker på at du ville sitte igjen med det intrykket, Hoppe :-D Savner du noe i de nå da, nå som de er helt innspilt?

Merker at jeg hører mer og mer på musikk selv, og det er alltid en nytelse å sette seg ned. Eneste som er dritt er dacen jeg har nå. Den er flaskehalsen i hele oppsettet, og jeg merker jeg går glipp av en del informasjon i lydbildet. Det liker jeg ikke! Men nå ser jeg lanseringsdatoen for nye masterdacen til Nad nærmer seg, så da blir det vel bedre! :-D

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her var det kommet svar ja, uten at avforum slengte ut varsling på kontrollpanelet :-D

Var egentlig rimelig sikker på at du ville sitte igjen med det intrykket, Hoppe :-D Savner du noe i de nå da, nå som de er helt innspilt?

Merker at jeg hører mer og mer på musikk selv, og det er alltid en nytelse å sette seg ned. Eneste som er dritt er dacen jeg har nå. Den er flaskehalsen i hele oppsettet, og jeg merker jeg går glipp av en del informasjon i lydbildet. Det liker jeg ikke! Men nå ser jeg lanseringsdatoen for nye masterdacen til Nad nærmer seg, så da blir det vel bedre! :-D
    Jeg savner ingenting så jeg er veldig fornøyd med lyden nå, det spiller varmt og herlig, ellers så har jeg vurdert å bytte ut SVS suben mot en B&W sub som skal brukes til film.

Jeg vurdere selv å bytte ut min DAC med den naden M51 som du sikter til, eller eventuelt Hegel HD20.

Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoPPe`S
    Jeg savner ingenting så jeg er veldig fornøyd med lyden nå, det spiller varmt og herlig, ellers så har jeg vurdert å bytte ut SVS suben mot en B&W sub som skal brukes til film.

Jeg vurdere selv å bytte ut min DAC med den naden M51 som du sikter til, eller eventuelt Hegel HD20.
    Konge! det liker vi å høre vettu! :-D Du tenker på en DB1? vurderer det selv, og kan godt hende det dukker opp en her i april/mai :-D

Du har ikke vurdert nye HD11 da? Denne har jo nyere hardware enn HD20. Volumkontroll trenger du jo ikke? M51 har jo HDMI inn! Hvorfor har ikke flere det? :???:

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Konge! det liker vi å høre vettu! :-D Du tenker på en DB1? vurderer det selv, og kan godt hende det dukker opp en her i april/mai :-D

Du har ikke vurdert nye HD11 da? Denne har jo nyere hardware enn HD20. Volumkontroll trenger du jo ikke? M51 har jo HDMI inn! Hvorfor har ikke flere det? :???:
    Jeg vet ikke om jeg vil bruke 30K på en sub som jeg kommer til å bruke svært sjeldent, jeg ser film kanskje en gang i uka og det pleier å være på søndager.
    Men jeg har sett litt på den CM10 subben som har litt av stilen som DB1 på design.

Volumkontroll trenger jeg ikke, så jeg får lese litt på hva jeg skal ha. Den Naden er ganske fersk og har HDMI inn som er en stor fordel.

Jeg må si ang det med støving på pianolakken på 802, det er overraskende veldig lite og jeg er glad jeg valgte sort piano.

Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg vet ikke om jeg vil bruke 30K på en sub som jeg kommer til å bruke svært sjeldent, jeg ser film kanskje en gang i uka og det pleier å være på søndager.
    Men jeg har sett litt på den CM10 subben som har litt av stilen som DB1 på design.

Volumkontroll trenger jeg ikke, så jeg får lese litt på hva jeg skal ha. Den Naden er ganske fersk og har HDMI inn som er en stor fordel.

Jeg må si ang det med støving på pianolakken på 802, det er overraskende veldig lite og jeg er glad jeg valgte sort piano.
    Den er nok verdt det, men CM10 er ingen dum sub heller. Matcher jo pianolakken på HT`ene dine også

Tror jeg ville sjekket ut HD11 eller M51 ja. Står å vipper mellom disse selv, men tror nok M51 går av som vinner, ettersom jeg hadde M2 tidligere. (samme digitalkort)

Enig med deg angående støvtørkingen. Skulle trodd de samlet mer støv, men jeg er også glad de ikke gjør det. Er jo en nydelig finish!

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den er nok verdt det, men CM10 er ingen dum sub heller. Matcher jo pianolakken på HT`ene dine også

Tror jeg ville sjekket ut HD11 eller M51 ja. Står å vipper mellom disse selv, men tror nok M51 går av som vinner, ettersom jeg hadde M2 tidligere. (samme digitalkort)

Enig med deg angående støvtørkingen. Skulle trodd de samlet mer støv, men jeg er også glad de ikke gjør det. Er jo en nydelig finish!
    Jeg får se hva dette oppgraderingspøkelset velger ved kjøp av sub.
    Jeg har jo egentlig brukt nokk penger på hfk , men dem har jo B&W så da må jeg nesten bruke mer der. hehe.

Jeg har siklet på 800 serien i mange år og jeg må si at Diamond er den peneste.

Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg får se hva dette oppgraderingspøkelset velger ved kjøp av sub.
    Jeg har jo egentlig brukt nokk penger på hfk , men dem har jo B&W så da må jeg nesten bruke mer der. hehe.

Jeg har siklet på 800 serien i mange år og jeg må si at Diamond er den peneste.
    Haha, vi får vente i spenning! hvis jeg ender opp med 2x DB1, så tror jeg faktisk du sprekker. De er svær og mandig!
    Man kan vel ikke bruke nok penger på Hifi? Du har da lagt igjen en liten slant hos Soundgarden også da?

Enig med deg der! Det er jo en fantastisk følelse å endelig oppnå det man har drømt om innen lyd

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Haha, vi får vente i spenning! hvis jeg ender opp med 2x DB1, så tror jeg faktisk du sprekker. De er svær og mandig!
    Man kan vel ikke bruke nok penger på Hifi? Du har da lagt igjen en liten slant hos Soundgarden også da?

Enig med deg der! Det er jo en fantastisk følelse å endelig oppnå det man har drømt om innen lyd
    hehe. Da sprekker jeg nokk garantert ja.
    Hehe, man kan aldri bruke nokk penger på hifi nei, men jeg har noen kompisser som sikler litt for mye og det er jo litt artig.

Jepp, har lagt igjen ett seks siftret nummer i den butikken også.

Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    hehe. Da sprekker jeg nokk garantert ja.
    Hehe, man kan aldri bruke nokk penger på hifi nei, men jeg har noen kompisser som sikler litt for mye og det er jo litt artig.

Jepp, har lagt igjen ett seks siftret nummer i den butikken også.

Hehe, kan tenke meg de sikler litt når de er på besøk! Har noen kjøpt inn noe etter demo hos deg da?
    Det tviler jeg ikke på du har gjort! Se om jeg ikke slår deg i 2013, med 2 stk MC601 og matchende pre huff, skummelt å gjøre dette til en konkurranse

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe, kan tenke meg de sikler litt når de er på besøk! Har noen kjøpt inn noe etter demo hos deg da?
    Det tviler jeg ikke på du har gjort! Se om jeg ikke slår deg i 2013, med 2 stk MC601 og matchende pre huff, skummelt å gjøre dette til en konkurranse
    Hehe. Det er ett par stykker som har fått interessen og kjøpt seg 683 og concept 8.

MC601 hadde nokk vært rått, men om det er stor forskjell fra 501 vet jeg ikke.
    Jeg er veldig fornøyd med 501 og skal nokk ha dem en god stund til.
    Men på forforsterkerdelen har jeg tenkt å skifte ut, men jeg stresser ikke helt med det enda.

Jeg vil helst ikke ha konkurranse med studenter, for dem kan være noen skikkelige luringer. hehe

Newcomer oddis-poddis sin avatar
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    meget flott oppsett!!

hvor har du fått i de kassene til lp platene dine??

Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av oddis-poddis
    meget flott oppsett!!

hvor har du fått i de kassene til lp platene dine??
    Takk for det!
    Platekassene fant jeg på en interiørbutikk på Øyrane Torg (i arna, like utenfor bergen sentrum). Husker ikke hva butikken heter, men det er ikke så mange av de på det senteret.

Hoppes: Enig der! Konkurranse innen hifi fører ikke noe godt med seg Eneste jeg kan komme på er en tom lommebok, og oppgraderingssyken! Hvis du skal bytte 501, kan det jo hende at jeg kjøper de av deg når den tid kommer.

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flytter Subwoofer letingen over i din tråd...

Noen flere forslag til vurdering.

JL Audio
    Velodyne D.D + ( ny oppgradert Plus + serie )

Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tips!

Tror jeg må ha meg en runde i bergen å se hva forhandlerne har å tilby Hvis jeg er heldig, har de et gromt oppsett i demo

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk for tips!

Tror jeg må ha meg en runde i bergen å se hva forhandlerne har å tilby Hvis jeg er heldig, har de et gromt oppsett i demo

Altid lurt og ta en runde og sjekke ut hva som finnes når en kan det

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann.

Ser det er voldsomt med ventetider på Nad m51, eller har du vært så heldig å fått fatt i en???

Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann.

Ser det er voldsomt med ventetider på Nad m51, eller har du vært så heldig å fått fatt i en???
    Heisann.

Ja, etterspørselen tok helt av, så ventelisten er lang. Jeg venter fortsatt på min, men regner med at jeg har den i slutten av denne mnd/starten av neste. Har du bestilt?

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann.

Ja, etterspørselen tok helt av, så ventelisten er lang. Jeg venter fortsatt på min, men regner med at jeg har den i slutten av denne mnd/starten av neste. Har du bestilt?
    Jeg har ikke bestillt enda.

Side 6 av 7 FørsteFørste ... 2 3 4 5 6 7 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •