Andersen88: Bakbokser har ankommet. CWM8.3! - Side 4

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 4 av 7 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 SisteSiste
Viser resultater 61 til 80 av 134
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Se her ja Anders, her har du virkelig fått tatt litt bilder av herlighetene dine. Begynner å få en fin pris på det du har i heimen nå i hvertfall, høytalerne er et sikleobjekt ut av de grader og ikke snakke om platespilleren. Jeg må nesten komme og høre på dette her en gang, bare se og føle på den vinylsnurrern må være en opplevelse i seg selv. Det går fly fra Rygge så det er bare finne en tid du ønsker besøk så finner vi på noe der, hadde vært moro å opplevd dette liveshowet du har med 802 i spissen. Om du går videre med planene dine på med Mark L så topper dette nirvana og anlegget mitt bør selges asap.

Uansett så ser jeg frem til ditt neste trekk mot nirvana, regner med du har et par fine kort i ermet hva det kan bli.

Intermediate Andersen88 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Prisen er uviktig. Er opplevelsen som betyr noe! Takk for fine kommentarer. Vi fikser en demo til deg vettu. Da skal du få både ta, og føle på spilleren vettu. Den er en sjelden skatt, som jeg settet svært høyt. En alltid en drøm når den snurrer. Lydbildet 802 skaper, og varmen i vinylen skaper en ro, og en realisme jeg aldri tidligere har hørt. Det er rett og slett nirvana!

Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ny update:
    Da kom endelig brevet fra tollpost, og resten av tingene blir levert på mandag :-D Da er anlegget snart satt opp sånn som det skal være, og flere bilder blir lagt ut. Gleder meg allerede

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Andersen88
    Ny update:
    Da kom endelig brevet fra tollpost, og resten av tingene blir levert på mandag :-D Da er anlegget snart satt opp sånn som det skal være, og flere bilder blir lagt ut. Gleder meg allerede
    Nice as hell det gitt, gleder oss til å se ferdig resultat i hvertfall.

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ny update:
    Så bra. varene har vel ligget på terminalene noen dager nå før du fikk brevet. :cry:

Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Regner med de har lagt der en stund ja Men jeg er tålmodig, så jeg holder ut til i morgen. Blir meget spennende å se det ferdige resultatet!

Inntil da ligger alt som et slakt på gulvet. Funksjon over utseende!

Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er M2 solgt og hentet. Noen som kan tenke seg hva som kommer nå?

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Classe? McIntosh?

Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du hadde rett på andre forsøk

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du hadde rett på andre forsøk
    Vet du hvilken modell?

Nice. Mc på B&W er helt kanon.
    Jeg driver nå å tenker på å selge 803 og kjøpe 802 nå.
    Planen min var å ha begge samtidig men det tror jeg ikke jeg orker å vente på, drømmer om 802 vær natt nå.

Student som har B&W 802 og McIntosh kan man fint telle på en arm.

Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Studentbudsjettet mitt tillater ikke meg å investere i riggen du har (drømmerigg!), så jeg skal begynne med en MA7000 Burde vært nok pulver i den! Lest mye tester av den, og alle har vært svært positive.

Du vurderer det ja? bare å selge så fort som mulig det 802 er en massiv høyttaler som virkelig sparker fra seg. Rett og slett morro å ha i stuen

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Studentbudsjettet mitt tillater ikke meg å investere i riggen du har (drømmerigg!), så jeg skal begynne med en MA7000 Burde vært nok pulver i den! Lest mye tester av den, og alle har vært svært positive.

Du vurderer det ja? bare å selge så fort som mulig det 802 er en massiv høyttaler som virkelig sparker fra seg. Rett og slett morro å ha i stuen
    Hehe. MC7000 er meget rå og er synnsyk lekker.

Hva slaks musikk spiller du på disse herlighetene?

Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå gleder jeg meg hvertfall til å få den. Blir spennende å høre forskjellen. Hvordn opplever du lydsignaturen med 803 og mcintosh?

Spiller egentlig det alle meste, men går mye i indie og akustisk. men også noe rock. og såklart dubstep dersom jeg vil tilfredstille dagens bass-dose!

Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    McIntosh i hus! For en lyd! Trodde jeg likte lyden i 802 tidligere, men dette er en helt annen dimensjon! Silkemykt og kontrollert. blir nok enda bedre når den har fått spilt litt, og kilden blir oppgradert (foreløpig dacmagic med sonos).

Bilder kommer senere. Nå er det tid for lytting! :-D

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå gleder jeg meg hvertfall til å få den. Blir spennende å høre forskjellen. Hvordn opplever du lydsignaturen med 803 og mcintosh?

Spiller egentlig det alle meste, men går mye i indie og akustisk. men også noe rock. og såklart dubstep dersom jeg vil tilfredstille dagens bass-dose!
    Jeg opplever lyden som veldig varm og silkemyk som passer meg bra.
    Til helga flyr mine 803 ut døra , men kan trøste meg med at det da blir bestilling på 802 da i neste uke så det gleder jeg meg veldig til.

Jeg lurer på ett par ting, medfølgte det silkehansker med ht? polerer og tørker du ht for støv gjevnlig?

Intermediate gpt33 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Trondheim
    Poster
    1,905
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoPPe`S
    Jeg lurer på ett par ting, medfølgte det silkehansker med ht? polerer og tørker du ht for støv gjevnlig?

Regner med de følger med hansker,jeg fikk med det når jeg kjøpte center.
    Et hot tips er å polere mellom tone huset med bilvoks.
    -Bladelius Idun - Bladelius S250 x 2 -Xindak Dac5 - Audio Physic Scorpio 25 -

Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si meg enig med lydsignaturen, nå som jeg har fått lyttet en del til den. MA7000 fikk virkelig frem godlyden jeg ville ha, og kraft var det i massevis. Går for det meste på tomgang når jeg spiller på normalt volum. Godt å vite at man har litt ekstra krefter å rutte med.

Angående silkehansker så fikk jeg ikke dette med til mine HT. Det som fulgte med var jumpers, store spikesettet fra b&w, 2 stk ultrafine pussekluter og instruksjonsbok. Og selvfølgelig cover til mellomtone og basselementer. Mellomtonehuset tiltrekker seg en del støv, men resten av HT gjør ikke dette. Må pusse støv av toppen ca 1 gang per uke, men det er det verdt.

Du gleder deg vel til å oppgradere til storebror? :grin: Du har fått kjøper på 803 også? Hvilken fargekombo ender du på?

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må si meg enig med lydsignaturen, nå som jeg har fått lyttet en del til den. MA7000 fikk virkelig frem godlyden jeg ville ha, og kraft var det i massevis. Går for det meste på tomgang når jeg spiller på normalt volum. Godt å vite at man har litt ekstra krefter å rutte med.

Angående silkehansker så fikk jeg ikke dette med til mine HT. Det som fulgte med var jumpers, store spikesettet fra b&w, 2 stk ultrafine pussekluter og instruksjonsbok. Og selvfølgelig cover til mellomtone og basselementer. Mellomtonehuset tiltrekker seg en del støv, men resten av HT gjør ikke dette. Må pusse støv av toppen ca 1 gang per uke, men det er det verdt.

Du gleder deg vel til å oppgradere til storebror? :grin: Du har fått kjøper på 803 også? Hvilken fargekombo ender du på?
    Jeg har hatt kjøper på 803 i snart to uker nå og han henter dem til lørdag eller søndag, jeg har pratet med kjøper i tlf og virker som en seriøs fyr. Jeg gleder meg veldig til å oppgradere til storebror og har holdt en knapp på kirsebær og rosentre, men nå i ettertid har den sorte pianolakken blitt mer og mer fristet til å ta.
    Men jeg er redd det kommer lett riper ved å tørke bort noen fingermerker hvis det skulle bli det.
    Eller så kan jeg bare kjøpe noe myke hansker eller en pakke med engangshansker så går det nokk bra.

Å tørke støv en gang i uken på disse herlighetene gjør meg ingenting og det er en stor glede i seg selv å bare ta på di.

Jeg tror også den sorte vil passe best inn her + at den er i stil med Mc og racket.

Newcomer Vaden sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    272
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Wow, Andersen88. Du setter oss andre studenter i svært dårlig lys! Gratulera med litt av eit oppsett..

Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Konge at du fikk en seriøs kjøper på de da. Håper du får en seriøs sum for de også, for det er jo meget sjelden vare på brukten. De er jo verdt hver krone

Skjønner at fargevalg er vanskelig, men de sorte står utrolig godt til McIntosh! :-D Har fått gjort en del endringer selv her estetisk, så jeg kan ta bilder å legge ut. Så vil du se hvor godt de passer :-D

Angående støvtørk trenger du ikke tenke mye på striper. Har ikke brukt hansker på mine, men behandler de med omhu. Har enda ikke fått en eneste stripe på de, selv under flytting. De tåler heldigvis mer der enn man skulle tro. Og ja, det er en glede å tørke støv av de!

Nå får vi bare se hvordan nye masterdacen fra Nad låter sammen med MA7000 :P

Vaden: Hehe, jo takk for det. Er rimelig happy med dette som student :-D

Side 4 av 7 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •