Min Denon/Audiopro hjemmekino! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 24 av 24
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Det følger med møbelknotter til å sette under! Ellers så riper de ikke noe særlig uten eller, siden parkettbeskyttelsen sitter på!

Sitter som limt sier du, jaja det er litt for simpelt uansett spør du meg men men! :?

Intermediate jonia sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2004
    Poster
    696
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg sjekket for moro skyld når jeg kom hjem i går, og da så jeg at du har helt rett! Det er kun plastikkringer som er brukt som innfesting, og de ligger ikke helt inntil over hele (slik jeg påstod tidligere), jeg får også neglen under.... men jeg hører ikke noen ulyder pga. dette, så jeg legger meg ikke opp i det. Jeg har derimot lagt inn noen spørsmål/tilbakemeldinger på forumet til audiopro over ting som jeg synes ikke er godt nok på en så dyr høyttaler. Men nå skal det legges til at jeg egentlig er kjempefornøyd, synes det låter superbra, men likevel er det noen småting som jeg synes det er greit å si i fra om.

Leste også denne testen av bakhøyttalerne mine, så det er jo ikke noe dritt heller:
    http://202.186.86.35/audio/story.asp...iofile/29bravo

Sjekk ut denne tråden, og se om du er enig... (spørsmål til audiopro)

http://www.readybb.com/audiopro/viewtopic.php?t=293

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Misforstå meg rett!
    Jeg er kjempefornøyd med høyttalerene. Men jeg synes det er en del småtteri som de kunne ha gjort bedre. Men jeg er kjempefornøgd fortsatt etter 3 år med høyttalerene jeg, blir fortsatt imponert av og til på nye plater

Det var ikke noe stort problem med plastringen hos meg heller men det oppstod på et par/tre spor å det var jo nok til å irritere meg grønn!

men problemet er nå ute av verden å jeg lever atter et lykkelig liv med mine høyttalere!

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    25
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sjekket ut det audio pro forumet du linket til Jonia, la igjen litt kritikk jeg å :?

Det er greit å kunne få sagt å en meiner til rette folka!

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •