Cyber's stuekino! - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3
Viser resultater 41 til 49 av 49
    Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da har jeg gjort et godt og veloverveid valg skjønner jeg. Jeg kastet meg på headfi-bølgen med tanke på at den musikken som forårsaket at jeg gikk på høyttalerjakt i høst (Dream Theater, Korn, m.m.m) som jeg hørte på i bilen mye, ikke ble like bra på hjemmeanlegget. Med det lille jeg har hørt fra M50 til nå, tyder det på at jeg har valgt rett og kan nyte den musikken på hodehøyttalere i stedet for hovedanlegget, og det uten å forstyrre resten av huset på over snittet lydvolum.

Spørs om jeg ikke må vurdere NuForce til mine M50 da...

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Da har jeg gjort et godt og veloverveid valg skjønner jeg. Jeg kastet meg på headfi-bølgen med tanke på at den musikken som forårsaket at jeg gikk på høyttalerjakt i høst (Dream Theater, Korn, m.m.m) som jeg hørte på i bilen mye, ikke ble like bra på hjemmeanlegget. Med det lille jeg har hørt fra M50 til nå, tyder det på at jeg har valgt rett og kan nyte den musikken på hodehøyttalere i stedet for hovedanlegget, og det uten å forstyrre resten av huset på over snittet lydvolum.

Spørs om jeg ikke må vurdere NuForce til mine M50 da...
    Jeg ser du kan få kjøpt via Dustin.no til samme pris og da kan du jo teste og eventuelt bruke angrerett om det skulle bli et skudd i kneet?

Etter litt for lange tider i gamet får jeg mer og mer trua på akustikk, synergi og ikke minst personlige preferanser.

Intermediate Kolschtat sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    867
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utrolig lekre de Amphion høyttalerne, nesten så jeg fikk lyst hvite høyttalere selv

Når forventer du å ha alt i hus?

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Håper på slutten av neste uke, det var 2-3 uker tid å vente for 10 dager siden så... Kan ta litt uti uke 12 altså. Gleder meg og ja, de ser ganske pene ut og skal være "quite spectacular" også når det kommer til lyd utifra sikre kilder. I grunnen rart ikke flere har dem hvis de lever opp til hypen.

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Spennende med NuForce. Du skal da ha gode indikasjoner på at det er en god match med M50? Jeg sitter jo med samme headspeakers, men har enda ikke fått surret meg til head-amp.
    Lyttet endel i går og det er klart at det er ikke AKG701 land på disse M50, men til å være lukket synes jeg de er gode. Kunne kanskje ønsket enda mer "liv" og mikrodetaljer, men de spiller godt og jeg nyter musikken fremfor å analysere den - noe som pleier å være et godt tegn. :-D

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    867
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Håper på slutten av neste uke, det var 2-3 uker tid å vente for 10 dager siden så... Kan ta litt uti uke 12 altså. Gleder meg og ja, de ser ganske pene ut og skal være "quite spectacular" også når det kommer til lyd utifra sikre kilder. I grunnen rart ikke flere har dem hvis de lever opp til hypen.
    Ikke noe er som ventetiden med all spenningen og gleden rundt et nytt produkt som venter, kombinert med den lille frykten for at det ikke blir som man har tenkt. Får håpe det overgår alle forventinger denne gangen

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Av forskjellige årsaker utgikk Nuforce-komboen og istedet blir det Naim XS og Rega DAC som skal stå for moroa.

Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    867
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    Av forskjellige årsaker utgikk Nuforce-komboen og istedet blir det Naim XS og Rega DAC som skal stå for moroa.

Høres lovende ut Er selv en gammel Rega-fan, Saturn blant annet spiller særdeles bra til prisen. Om ryktene stemmer og DAC-en er bedre har du noe å glede deg til

Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oberservante leser kan se at jeg har lagt Amphion ut for salg ubrukte. Dette da jeg legger hobbyen på hylla for en periode. Jeg har ikke tid/plass eller lyst til det for tiden og har etter mange runder valgt å sette et punktum for å kunne prioritere viktigere ting.

Kommer til å holde oppdatert her om noe skjer fremover, blir nok noe mini-saker av en eller annen sak.

Side 3 av 3 FørsteFørste 1 2 3

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •