Hjemme hos DevilDuck

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hjemme hos DevilDuck

Hei alle sammen her

Skal man begynne da
    Jeg jobbet som renovasjonsarbeider i år og fant noen fine B&W DM 220 høytalere som hadde blitt kassert av en eller annen tulling med lite vett:S
    Etter to minutter mere med leting fant jeg en Kenwood KA-54 forsterker som også ble med hjem

Disse tok jeg med meg hjem for å sjekke om de fungerte da, og til min store overraskelse så var det faktisk lyd i dem, men manglet diskant da, men etter ett par uker så kom jeg jommen meg ikke over ett sett med noen B&W DM110:-D

Etter en meget kjapp test så fant jeg ut at her funket kun diskantene og ikke basselementene :-S
    Hvorfor funker ikke disse?

Men slik en luring jeg er så tok jeg diskantene ut av DM110 ene og putta de inni DM220ene Og nå spiller de som bare fy Men eneste som irriterer meg grensesløst er en sånn surrelyd når de ikke spiller; hva forårsaker dette?

På forhånd takk for svar

BILDER:

DM220

DM110

Kenwood KA-54

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitter og hører på musikk nå, og jeg kan vel trygt si at man kjenner bassen meget godt ja
    Hører på sånn fyfy musikk fra the Voice kanalen da men, skulle vært metal men, har ikke det dessverre:/

Er det noen som har sånn ca peil på hvor mye watt jeg burde ha for og dra disse DM220ene? de er på 100w per og hvor stor forsterker må jeg ha for å få ut mest mulig effekt?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •