Leksje`s Hjemmekino/HiFi - RB-61 i hus! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Driver å titter litt rundt på DAC`r og faktisk PLATESPILLER. Platespiller er noe jeg aldri trodde jeg komme til å gå for. Men har blitt frelst.

Har sett litt på Pro-Ject sine platespillere etter en del varme ord fra en kollega. Så tenkte å ta turen innom soundgarden Trondheim å ta en titt/lytt.

Sett litt på Abrahamsen sin DAC. Den er jo relativt rimelig og fått hørt en del gode ord om den også.

Men lurte på om noen hadde noen råd/tips å komme med. Budsjett på DAC og platespiller ligger på omtrent 5000,- til neste år.

mvh,
    Aleksander

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Editert.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er iPhone 4 på vei som skal så klart brukes som telefon. Men også til musikkavspilling. Fjernkontroll er innkjøpt og mangler kun docking til iPhone 4. Kjøpte 16 gig da jeg bruker spotify premium og kommer til å bruke mac og ps3 mediasenter for streaming av FLAC. Noe som funker utmerket.

Har ikke hørt noe fra Ton Art enda ang. Klipsch RB61 som skal være på vei. Skulle vist sendes med tollpost og betalte et latterlig beløp a 300,- for sending. Greit nok, de veier 20kg da tilsammen.

Men STORtviler på at disse er i hus til jula. Mulig nyttår. Men ikke noe tidligere. Sitter å tvinner fingre og tenker på å benytte meg av angrerett da dette har tatt latterlig tid. Bestilte høyttalerne 14. desember. I dag er det 22 desember og fortsatt bare fått en beklagelse på at de ikke svarte på min siste mail og de ikke hadde motatt noe høyttaler i butikken enda. De hadde forøvrig også pengene på konto den 14. desember.... noe som jeg kanskje burde holdt tilbake til de hadde produktet i butikk....

Mvh,
    Aleksander

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er endelig Klipschene i hus.

Spiller litt Tracy Chapman på FLAC streamet fra Macbooken og inn på PS3... og det låter fortreffelig. Har ikke fått statvis enda, så har makeshift ghetto-ass oppsett på det. Men funker til jeg får stativ i hus.

Mvh,
    Aleksander

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    37
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0