Aktos hjemmekino - Side 92

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  8
Side 92 av 132 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 72 82 88 89 90 91 92 93 94 95 96 102 112 122 ... SisteSiste
Viser resultater 1,821 til 1,840 av 2640
    Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    181
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Helt utrolig arbeid! Har fulgt med på alle de kino prosjektene du har hatt, og latt meg imponere, men dette er i en helt annen liga!! Bøyer meg i støvet, og takker for inspirasjon! :grin:

Newcomer vegardxf sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2005
    Poster
    284
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    gleder meg til og se ferdig resultat! ser smakfullt ut
    LG 70UH700. KenKreisel x5. Velodyne EQ-Max12. Denon 3311. ATI AT1807. Rega Planar 3. PS4. HTPC. Sony BDP-S3700.

Active mclaren sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Poster
    356
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

WooW dette var rå tøft, likte effekten i tapeten svært godt
    Her er det bare og bøye seg i støvet for en fantastisk bra jobb dere har gjort:-)

Moderator devilej sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    10,061
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må innrømme at jeg ble litt skeptisk når jeg så det første nærbildet av tapeten, men på litt avstand ble det veldig stilig.
    Lekkert gjennomført jobb også
    Mvh
    DevilEj
    Einar Johnsen

Intermediate alkar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,201
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utrolig morro å se hvor mye dere har fått til på en dag! Regner med at dere hadde det gøy, og at du har sovet som en baby etter en heftig økt. God helg, og kos deg med reste av arbeidshelgen!

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har sagt dette mange ganger, også til deg face-to-face, men dette er særdeles imponerende. Og det skal litt til å imponere meg når jeg vet hva du er i stand til fra tidligere :-) Dette er et stykke fantastisk arbeid, og jeg vet at denne tråden er inspirerende når jeg får sååå lyst til å bygge nytt hus med nytt lytterom enda mitt nåværende ikke er mer enn godt og vel to år gammelt...

Synd jeg bor såpass langt unna deg, for jeg føler et kall for å hjelpe til jeg og...

Intermediate Per Christian sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette ser bare helt vilt bra ut! tapeten var knall og med teppet så blir dette sikkert ekstremt bra! bare og rive egen kino og starte på nytt etter og ha sett dette hehe :P

er det noen mulighet for og kunne tatt en titt på søndag?

Active Nabon sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    393
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er det bare å slenge seg på i rekken av komplimenter. Dette er helt fantastisk! For en kompetanse som finnes i dette landet på kinobygging! Å er det noen som IKKE trenger å stille opp på et bilde der man later som man gjør noe så er det vel deg?! Gratulerer så mye med et fantastisk resultat på taket og kontrasten med tapeten er og blir knall. Etter et så bra resultat så gir det vel blod på tann til å fortsette for fullt tipper jeg

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av mclaren
    WooW dette var rå tøft, likte effekten i tapeten svært godt
    Her er det bare og bøye seg i støvet for en fantastisk bra jobb dere har gjort:-)
    Takk for det, jeg også liker det tapetet svært godt, men som med alt annet må det helhet til før man kan se det fullstendige bildet. Når teppe, rammer, lister og lys er på plass blir det noe helt annet!

Sitat Opprinnelig postet av vegardxf
    gleder meg til og se ferdig resultat! ser smakfullt ut
    Du er ikke alene om å glede deg, jeg er helt syk av spenning. Jeg karret meg opp kl. 09.00 i dag og er i god gang med resten av rommet.

Sitat Opprinnelig postet av devilej
    Må innrømme at jeg ble litt skeptisk når jeg så det første nærbildet av tapeten, men på litt avstand ble det veldig stilig.
    Lekkert gjennomført jobb også
    Du må se den i virkeligheten Einar, den er vanskelig å ta bilder av siden strukturen går i alle retninger, og jeg kun har arbeidslamper med et merkelig lys til rådighet

Sitat Opprinnelig postet av GøranB
    Helt utrolig arbeid! Har fulgt med på alle de kino prosjektene du har hatt, og latt meg imponere, men dette er i en helt annen liga!! Bøyer meg i støvet, og takker for inspirasjon! :grin:
    Jeg er litt usikker på om du mener meg eller BEF, men siden jeg kun har tre bak meg, og BEF en hel drøss så regner jeg det er ham du mener. Han er helt rå, og et oppkomme av gode ideer hele tiden. Han er rett og slett unik!

Sitat Opprinnelig postet av alkar
    Utrolig morro å se hvor mye dere har fått til på en dag! Regner med at dere hadde det gøy, og at du har sovet som en baby etter en heftig økt. God helg, og kos deg med reste av arbeidshelgen!
    Takk! Søvnen i natt var helt drømmeløs, det ble sent i går.

Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Jeg har sagt dette mange ganger, også til deg face-to-face, men dette er særdeles imponerende. Og det skal litt til å imponere meg når jeg vet hva du er i stand til fra tidligere :-) Dette er et stykke fantastisk arbeid, og jeg vet at denne tråden er inspirerende når jeg får sååå lyst til å bygge nytt hus med nytt lytterom enda mitt nåværende ikke er mer enn godt og vel to år gammelt...

Synd jeg bor såpass langt unna deg, for jeg føler et kall for å hjelpe til jeg og...
    Takk Rune

Sitat Opprinnelig postet av Per Christian
    Dette ser bare helt vilt bra ut! tapeten var knall og med teppet så blir dette sikkert ekstremt bra! bare og rive egen kino og starte på nytt etter og ha sett dette hehe :P

er det noen mulighet for og kunne tatt en titt på søndag?
    Takk, men din egen kino er ingenting å kimse av
    Ikke-arbeidende besøk nå i helgen er dessverre ikke særlig kjærkomment Men du er mer enn hjertelig velkommen ved en senere anledning

Sitat Opprinnelig postet av Nabon
    Her er det bare å slenge seg på i rekken av komplimenter. Dette er helt fantastisk! For en kompetanse som finnes i dette landet på kinobygging! Å er det noen som IKKE trenger å stille opp på et bilde der man later som man gjør noe så er det vel deg?! Gratulerer så mye med et fantastisk resultat på taket og kontrasten med tapeten er og blir knall. Etter et så bra resultat så gir det vel blod på tann til å fortsette for fullt tipper jeg
    Nå er det bare full gass fremover. Nordmenn er eksperter på å pusse opp, jeg forsøker å holde arven i hevd

Intermediate ganilsen sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2007
    Poster
    2,988
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utrolig stilig!

Geir Arne

Expert cybervision_ sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    5,673
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    1. Himmel og hav, dette blir helt vanvittig som de fleste over meg konstaterer.
    2. Du og de andre er jo utrolig effektive når dere jobber. Jeg er nesten sjokkert over hvor mye du og nå også de to andre rekker på kort tid.

Intermediate Per Christian sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    1,619
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Takk, men din egen kino er ingenting å kimse av
    Ikke-arbeidende besøk nå i helgen er dessverre ikke særlig kjærkomment Men du er mer enn hjertelig velkommen ved en senere anledning

Skjönner den du får si i fra da du har lyst på besök, hadde värt göy og sett rommet för du ble helt ferdig

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,664
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bare og føye seg pent inn i rekken av alle som lar seg imponere av dette prosjektet
    Kjempeflott rett og slett - perfeksjonisme betaler seg:-D
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er en ting som må sies. Liming av molton i tak av denne typen med kontaktlim er ekstremt krevende for å få det pent. Hos Atle er det perfekt og det er takket være BEF. Her er det uvurderlig med den erfaringen og håndlaget han har. Både Atle og jeg var kun statister.

Atle sitt tak er spesielt krevende med buede former og store åpne felter.

Resultatet ble strålende og som Atle selv skriver minner det om alkantara og ser rett og slett eksklusivt ut.

Tapeten ser utrolig bra ut på veggen, for meg så kommer alt til å gå opp i en slags synergieffekt med høytalerstoff, molton, teppe, møbler og det synlige utstyret. En kan trygt bruke Atle som interiørdesigner, dette har han øye for.

Utrolig morsomt å være med å bidra bittelitt i denne kinoen som er såpass spesiell.

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Blir utrolig bra :-D

Eneste minus kommer når jeg tenker på min egen fremtidige kinobygging. Ikke lett å nærme seg dette nivået en gang..

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2010
    Poster
    514
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile kino

Vanvittig tempo helt fantastisk insats og iver

Intermediate Soundfre@k sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2003
    Poster
    4,383
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dolbytor

Eneste minus kommer når jeg tenker på min egen fremtidige kinobygging. Ikke lett å nærme seg dette nivået en gang..
    Tenker det samme. Men jeg har litt andre ambisjoner også.

Litt mer KISS for min del.

Forresten, nå som du er alene i casa akto, så blir det vel gourmetmat aka takeaway Pizza?

Expert AndreWerdenskrieg sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2004
    Poster
    6,368
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Herrefaensen så tøft! Den tapeten er helt rå. Helt annerledes noe ammet jeg har sett i en hjemmekino. Nå begynner det virkelig å se helt rått ut!
    XTZ 99.26 | Yamaha CX-A5000 | 4 x SEAS L26ROY | Aoda MA-600 | Oppo | Marantz MM8003 | Antimode | LG 65"

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av ganilsen
    Utrolig stilig!

Geir Arne
    Takk!

Sitat Opprinnelig postet av cybervision_
    1. Himmel og hav, dette blir helt vanvittig som de fleste over meg konstaterer.
    2. Du og de andre er jo utrolig effektive når dere jobber. Jeg er nesten sjokkert over hvor mye du og nå også de to andre rekker på kort tid.
    1. Litt annerledes, takk for det
    2. Lange arbeidsøkter er nøkkelen

Sitat Opprinnelig postet av Per Christian
    Skjönner den du får si i fra da du har lyst på besök, hadde värt göy og sett rommet för du ble helt ferdig
    Det kan vi få til, men det må nok skje raskt. Problemet med besøk når man arbeider er at man ikke får arbeidet. Det er slett ikke vondt ment for jeg er veldig glad i besøk, men med to små barn og stadig et dusin arbeidsoppgaver på mange hold så er tiden jeg får til kinobygging knapp, selv om det kan se noe annerledes ut. Men vi får holde tråden

Sitat Opprinnelig postet av Torolan
    Bare og føye seg pent inn i rekken av alle som lar seg imponere av dette prosjektet
    Kjempeflott rett og slett - perfeksjonisme betaler seg:-D
    Takk, det er ingen tvil om at hvis man er nøye så blir ting bra

Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Det er en ting som må sies. Liming av molton i tak av denne typen med kontaktlim er ekstremt krevende for å få det pent. Hos Atle er det perfekt og det er takket være BEF. Her er det uvurderlig med den erfaringen og håndlaget han har. Både Atle og jeg var kun statister.

Atle sitt tak er spesielt krevende med buede former og store åpne felter.

Resultatet ble strålende og som Atle selv skriver minner det om alkantara og ser rett og slett eksklusivt ut.

Tapeten ser utrolig bra ut på veggen, for meg så kommer alt til å gå opp i en slags synergieffekt med høytalerstoff, molton, teppe, møbler og det synlige utstyret. En kan trygt bruke Atle som interiørdesigner, dette har han øye for.

Utrolig morsomt å være med å bidra bittelitt i denne kinoen som er såpass spesiell.
    BEF er snart like rå som Chuck Norris og Frank Monsen. Til sammen!

Sitat Opprinnelig postet av Dolbytor

Å jo da, det er fullt mulig. Takk

Sitat Opprinnelig postet av vaktmestern
    Vanvittig tempo helt fantastisk insats og iver
    Takk

Sitat Opprinnelig postet av AndreWerdenskrieg
    Herrefaensen så tøft! Den tapeten er helt rå. Helt annerledes noe ammet jeg har sett i en hjemmekino. Nå begynner det virkelig å se helt rått ut!
    Takk for det. Jeg gleder meg til å ta bilde av den med litt varmere lys, den er utrolig fin. Strukturen får jeg derimot aldri fanget på et bilde, og drar man hånden over den eller ser nøye på den så er det noe helt spesielt

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ellers hadde jeg en lang økt i går, men orket ikke mer når klokka ble 23.00. Da hadde jeg drevet på konstant i 14 timer, og til og med glemt et måltid. Da hoppet jeg bare til køys og får ta bildene i kveld. Jeg brukte absolutt hele dagen på tapetsering, og når dere senere får se bildene skjønner dere nok hvorfor jeg brukte så lang tid på noe så raskt som det tapetsering egentlig er.

Men tenk på dette: Hvordan tapetserer man innvendige og utvendige hjørner som i tillegg er avrundet på alle tre kanter. Hvordan få det pent uten å liste seg over problemet etterpå. Jeg kan i alle fall si at det er nesten mulig, men det tar "litt" tid

Side 92 av 132 FørsteFørste ... 2 12 22 32 42 52 62 72 82 88 89 90 91 92 93 94 95 96 102 112 122 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •