Aktos hjemmekino - Side 21

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  8
Side 21 av 132 FørsteFørste ... 11 17 18 19 20 21 22 23 24 25 31 41 51 61 71 81 91 101 111 121 131 ... SisteSiste
Viser resultater 401 til 420 av 2640
    Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da har den hyggelige O'bello vært og plukket opp mine kjære møbler, og både jeg og kona ble svært vemodige når det nå går opp for oss at vi får en jul uten kino ... Vi har som tradisjon å se Polarekspressen på full rulle hver jul, i tillegg til at vi gasser oss med Gitarhero og slikt.

Til og med Scrat er lei seg ...

Aktos hjemmekino-_mg_6260-jpg

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ha ha, åssen i alle dager har du fått puttet han der?

Mye jeg ikke kan om data skjønner jeg!

Scrat er bare konge!

Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Millmaker
    Ha ha, åssen i alle dager har du fått puttet han der?

Mye jeg ikke kan om data skjønner jeg!

Scrat er bare konge!
    Nå er Atle konge på Photoshop, men mistenker den der for å være et av datterens kosedyr 8)

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg tror du tillegger meg en smule mer fotoflikker-kompetanse enn jeg har. Jeg har en Scrat-bamse som bor i kinoen Klokkene er Grado PS1000

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer
    Nå er Atle konge på Photoshop, men mistenker den der for å være et av datterens kosedyr 8)
    Den er BARE min! :twisted:

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av akto
    Jeg tror du tillegger meg en smule mer fotoflikker-kompetanse enn jeg har. Jeg har en Scrat-bamse som bor i kinoen Klokkene er Grado PS1000
    Å pokker!

jaja, uansett er Scrat konge!

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Den er BARE min! :twisted:
    Er ikke 100% sikker på at Helene er enig

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,837
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med salget, å gratulerer til O'bello med en meget god kino sofa!

Er bestilling på Ekornes lagt inn??

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BEF
    Gratulerer med salget, å gratulerer til O'bello med en meget god kino sofa!

Er bestilling på Ekornes lagt inn??
    Ikke enda. Jeg har ikke plass før etter jul, så jeg tør ikke bestille noe før på nyåret. Vel, bortsett fra Linn Akurate DS og Linn Akurate Kontrol - begge disse ble bestilt i går 8)

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,837
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke enda. Jeg har ikke plass før etter jul, så jeg tør ikke bestille noe før på nyåret. Vel, bortsett fra Linn Akurate DS og Linn Akurate Kontrol - begge disse ble bestilt i går 8)
    Gratulerer så mye med Linn i boks!! Gleder meg til å kunne få en demo på det settet. Har tittet litt på det selv, kunne godt tenkt meg det for stereo i kinoen.

Active carradona sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    327
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei
    Ser tomt ut i gamle kinoen din etterhvert nå akto, de gamle focal surr.ht dine
    har ihvertfall fått hedersplass her og jeg er strålende fornøyd med lyden:smile:
    Blir spennende og se bilder av det nye rommet ditt når det er ferdig.
    Lykke til med bygginga, de Adam ht er noen virklige smykker.

Newcomer Nobleman sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    134
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ak
    Dersom du har et veldig romslig budsjett på stolene du skal ha, så kan jeg anbefale Cinemate. Jeg har en treseter fra nevnte merke, og er storfornøyd. Jeg har en rygg som ikke er helt 100%, men i disse stolene kan jeg sitte så lenge jeg vil. Ulempen er at designen er ganske standard, men kvaliteten er fantastisk, både på skinn og mekanikk + motor.

Jeg har modellen som heter Valentino.

CinemaTech, Inc. - The Finest Home Theater Seating, Acoustical Room Systems, and Custom Home Theaters
    Som Akto sier, hvis du har et romslig budsjett bør du også vurdere noen amerikanske leverandører. Jeg hadde Ekornes i flere år men valgte å søke etter andre stoler fordi jeg ikke satt godt.
    I sommer fikk jeg levert elektrisk styrte incliner's med innebygde actuatorer/forsterkere til Stavanger for 85'. Leveransen inkluderte også spesiallagfe oppbevaringsrom på hver side.
    Erfaringene jeg har høstet siden jeg monterte de er udelt positivt.

Newcomer O'bello sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    106
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Pegasus

Jeg kan i hvert fall love deg at sofaen skal bli godt tatt vare på, Akto. Fikk båret ned og montert tidligere i dag, resultatet ble outstanding. Og dæven for en komfort. Blir spennende å se hva du ender med, og lykke til med alle prosjekter. Mvh Lars.

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vel, bortsett fra Linn Akurate DS og Linn Akurate Kontrol - begge disse ble bestilt i går 8)
    Grattis med et meget klokt valg. :-D

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nobleman
    Som Akto sier, hvis du har et romslig budsjett bør du også vurdere noen amerikanske leverandører. Jeg hadde Ekornes i flere år men valgte å søke etter andre stoler fordi jeg ikke satt godt.
    I sommer fikk jeg levert elektrisk styrte incliner's med innebygde actuatorer/forsterkere til Stavanger for 85'. Leveransen inkluderte også spesiallagfe oppbevaringsrom på hver side.
    Erfaringene jeg har høstet siden jeg monterte de er udelt positivt.
    Dette var rett og slett griselekkert Nobleman! Slike skulle jeg gjerne hatt i stoff eller microfiber. Jeg kommer ikke til å kjøpe kombinasjonen skinn og høy rygg igjen, på grunn av lyden.

Problemet med et slikt sett er at det blir for dyrt. Jeg skal ha to rader á 3 seter, og dermed blir det for dyrt.

Når det gjelder Ekornes og sittekomfort har jeg hørt fra flere at de ikke synes Ekornes er komfortable nok, så det er nok svært individuelt hvordan de forskjellige ryggene er konstruert
    Jeg har i alle fall alltid vært strålende fornøyd!

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av O'bello
    Jeg kan i hvert fall love deg at sofaen skal bli godt tatt vare på, Akto. Fikk båret ned og montert tidligere i dag, resultatet ble outstanding. Og dæven for en komfort. Blir spennende å se hva du ender med, og lykke til med alle prosjekter. Mvh Lars.
    Jeg er glad du er fornøyd. Det var en svært fin handel, raskt og til nytte for begge! Gleder meg til å se bilder av rommet ditt med de nye møblene.

Active zoso87 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Sted
    ullensaker
    Poster
    401
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gradoene passa fint på scrat da :grin:
    Men lurer på en ting angående projektoren, er det mulig å få større bilde.
    Har 3m avstand til lerrete, men får bare 165cm stort bilde.

Patrick

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Se opp! Her kommer Vingle-Petter ...

Jeg er litt usikker på hva jeg egentlig skal velge av møbler. Jeg var innom for å prøvesitte Ekornes igjen i dag, og kom til at Blues- og E300-serien var bedre enn mitt tidligere alternativ, det vil si bedre å sitte i.

Så sjekker jeg litt rundt La-z-boy reclinere, men får beskjed fra importør at de ikke tar inn USA-modeller i det hele tatt, siden Amerikanerne generelt har store stuer og bred bak. Det hadde for så vidt passet meg utmerket, men utvalget er dermed svært begrenset.

Modellene til AK og Nobleman er litt for dyre for meg. Hvis man regner med at man med litt pruting/gode tilbud kunne fått 40 % rabatt på et slikt Ekornes-sett, så er det mitt budsjett. Egentlig kunne jeg tenkt meg å bruke enda mindre, men sittekomfort er viktig!

Så tenker jeg på at jeg kanskje burde hatt flere sitteplasser bak i kinoen, siden det i løpet av få år blir barnebursdager og slikt i den nye kinoen. Derav mye søl og skitne barnefingre.

Til saken: Jeg vurderer kinostoler bak, og en 3-seter motorisert i front. DreamScreen/Avshop har svært lekre modeller, og jeg gleder meg til filmkvelden til fredag, da vil jeg få mulighet til å prøve disse stolene. Med en slik løsning ville jeg kunne få 5-6 seter bak, i tillegg til 3 i front. Altså 8-9 plasser. Og dernest, hvordan skal man bære seg ad når man ikke vil ha skinn på grunn av refleksjoner mellom nakkestøtte og ører, men samtidig vet at barna kommer til å grise ned kinoen ved forskjellige anledninger.

Dette var mye å tygge på. Brukererfaringer med DreamScreen-stolene mottas med stor takk!

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    .... hvordan skal man bære seg ad når man ikke vil ha skinn på grunn av refleksjoner mellom nakkestøtte og ører, men samtidig vet at barna kommer til å grise ned kinoen ved forskjellige anledninger.
    Løsningen er svært enkel. Alcantara Utrolig lett å holde rent. Har fjernet både sot, fett og rødvin på lys beige sofa i stua uten at det synes etterpå. Mrk dette er svært billige sofaer også (3000 kr på Living )
    Alcantara finnes i utrolig mange farger og er bare deilig å sitte i sommer som vinter.

Expert akto sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2004
    Poster
    6,483
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres bra ut. Men siden jeg er dårlig på å sy trenger jeg ferdig trukket møblement i en utførelse som er kompatibelt med kravspesifikasjonen til aktos_hjemmekino_2.0.exe 8)

Derfor; eg treng tips!

Side 21 av 132 FørsteFørste ... 11 17 18 19 20 21 22 23 24 25 31 41 51 61 71 81 91 101 111 121 131 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •