OleM`s lydkrok

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

OleM`s lydkrok

Ja jeg har da snakket om å ha hjemmekino nå i mange år. kjøpte for nesten en ukes tid siden: B&W 704 og HTM4s av en på forumet her. Har da idag satt det opp på rommet det skal stå. litt usikker på eletronikk, men fått en del gode tilbud, så det holder jeg på å se litt på.

nyeste kjøpet er da 2 stk Dali Ikon subber (mk1) + B&W 686 som jeg fikk billig. skal hentes imorgen

Utstyrsliste:

Elektronikk:

Samsung LE55c675

Cambridge 650bd
    Nad 737 (kun kjøpt inn som billig nød løsning)

Høyttalere:

B&W 704
    B&W HTM4S
    B&W 686
    Dali Ikon Sub * 2

Kabler:

Van Den Hul
    Argon

må si jeg gleder meg til å få dette opp

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Update:

Samsung 55c675 er kjøpt inn, kalibrert. et kjempe bilde på denne tven altså! :-D

kjøpte også en kjempe billig forsterker bare sånn for å få lyd (nad 737) - håper denne blir byttet ut med noe ordentlig i nær framtid.

Må si jeg er veldig fornøyd med lyden i rommet! og ikke minst bildet. men er sikker på at det ligger noen svakheter i rommet som jeg kna gjøre noe med. er ikke veldig flink med akustikk osv..

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var hjemmekinoen ferdig for denne gang! alt er stilt inn og vi hadde en sammenkomst med 8 venner. Vi så et par filmer Fikk masse gode tilbake meldinger både på bra bilde og god lyd, selv ble jeg tilfredsstilt og nyter hvert minutt jeg tilbringer i rommet der hjemmekinoen står! Hver krone var verdt dette!

Virker som jeg endelig har funnet en god kombinasjon... selv med en latterlig billig forsterker på utstyret. så her ligger det rom for forbedring! Sett for meg en Nad T785, men nå har student budsjettet gått tomt:-P så får leve på knekkebrød ost og vann, og spare litt cash igjen, sånn at jeg får forsterker på plass før jul!

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Høres bra ut det der :-)

Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,837
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har fått deg et flott oppsett her. Høyttaler oppsette ditt er meget fornuftig og 2 subber for ennå bedre respons og headroom.

Kom gjerne med noen bilder av oppsette!

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    20
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    skal se om jeg finner kabelen til mobilen imorgen! så skal nok få opp noen bilder her ja! Eneste som mangler er en god forsterker + bakhøyttalere8) men da har jeg noe å glede meg til å oppgradere også!

har også kjøpt nesten 30 blu ray filmer på 3 dager... burde kanskje ha lagt pengene i noe annet i anlegget men... :-P

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •