Jokris - avsluttet - Side 39

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 39 av 39 FørsteFørste ... 9 19 29 35 36 37 38 39
Viser resultater 761 til 769 av 769
    Moderator BEF sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2005
    Poster
    5,837
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    Da vil jeg gjerne be om at min egen tråd om mitt eget oppsett slettes av moderator, samt bruker
    Det vil ikke bli gjort, henviser til Retningslinjer for posting på forumet. Ser ikke at det finnes noen god grunn for å slette din tråd om ditt oppsett. Det jeg kan gjøre er å stoppe deg som bruker.

Intermediate HPL sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    833
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er da litt voldsomt å stenge ned tråd og bruker sånn "ut av det blå". Om du ser det ferdig med avforum, så er det vel bare å takke pent for seg og glemme siden... Just my two cents..
    Vi er tross alt en relativt stor jeg, som er å finne på de fleste sosiale nettsted for lyd&bilde. Ikke noe kjekt å gi grobunn for uriktig ryktestrøm?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BEF
    Det vil ikke bli gjort, henviser til Retningslinjer for posting på forumet. Ser ikke at det finnes noen god grunn for å slette din tråd om ditt oppsett. Det jeg kan gjøre er å stoppe deg som bruker.

supert , da stopper du meg som bruker

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HPL
    Det er da litt voldsomt å stenge ned tråd og bruker sånn "ut av det blå". Om du ser det ferdig med avforum, så er det vel bare å takke pent for seg og glemme siden... Just my two cents..
    Vi er tross alt en relativt stor jeg, som er å finne på de fleste sosiale nettsted for lyd&bilde. Ikke noe kjekt å gi grobunn for uriktig ryktestrøm?

dette er ikke ut av det blå i det hele tatt, mitt bruk av avforum har vært avtagende siste året, slettet en tråd her ifjor allerede, hva du/dere vil slenge rundt dere av eventuelle rykter må jo du/dere stå for sjøl, trodde det var kjerringer som holdt på med slikt ???? ikke det at jeg skjønner at dette
    har noe nyhetsverdi i det hele tatt på sosiale medier ??

takker for følget på tråden her og alle koselige innlegg

Intermediate HPL sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    833
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    dette er ikke ut av det blå i det hele tatt, mitt bruk av avforum har vært avtagende siste året, slettet en tråd her ifjor allerede, hva du/dere vil slenge rundt dere av eventuelle rykter må jo du/dere stå for sjøl, trodde det var kjerringer som holdt på med slikt ???? ikke det at jeg skjønner at dette

Jeg er nok ikke av den typen som lager/fabrikerer/sprer rykter. Jeg snakker av erfaring fra da jeg selv var leder for et bilforum med noen tusen brukere. Det er utrolig hvor folk kan snu et spørsmål til å bli en usannsynlig sannhet.
    Men for all del, man velger selv heldigvis.
    Ps. Gratulere og lykke til videre med et nytt og kjempe spennende Klipsch oppsett!

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjipt at du slutter!
    Du har en fin tråd og ett anlegg som virkelig appellerer til meg.
    Men virker som at dette er punktum, så ønsker deg lykke til videre!
    Andreas

Intermediate Stealt sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ville uansett vært interessant, hvorfor bråstopp og ønske om sletting?

Intermediate Rojoh sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    641
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Litt motbakke i språktråd:
    http://avforum.no/forum/generelt-aud...re-amp-13.html

Jeg har selv både meldt meg ut og inn, postet i fylla slik at morgendagen blir en spissrotgang mellom selvpisk og galle og til stadighet tenkt; at nå gidder jeg ikke mer.

Hadde bare hifi/hjemmekinofolka (d.v.s. oss alle) fortått i hvilken grad vi kompromisser all the way, så hadde vi kanskje vært litt mer fleksible i våre standpunkt. Jeg mener: Hva er poenget med å tale om en surroundreceivers transparens i predelen, for så å kjøre analogt inn i en ekstern DSP med en gainstruktur som hører Asbjørnsen og Moe til? ****, det er knapt en fjott som har tenkt over hva predelen gjør: Den demper et signal + skifter mellom signalkilde. Vinyl, pickup og RIAA snakkker vi ikke om - det er Voodoo det. Herregud; her på forumet lytter man knapt. Man overlater denslags til Radioshacken og dagens dB-drag - selvsagt i vitenskapens navn.

Putter man 30-50-75-150-300kkr i dippedutter, da fortjener man å nyte og ha det gøy. Det være seg med Bob Dylan, Dream Theater, Jurrasic Park eller Clint Eastwood i For en neve dollars. Whatever. For å si det slik; jeg tror Jokris fint kan trekke seg tilbake fra frittsvende diskusjon, og nyte erhvervelsene. I mellomtiden kan alle de som ikke har erfaring med høyverdig rørutstyr, vinyl og denslags Voodoo prøve å plassere opplevelsen i en speckontekst. Sikkert gøy det også.

Intermediate Stealt sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    807
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Putter man 75-150-300kkr i dippedutter, da fortjener man å nyte og ha det gøy. I mellomtiden kan alle de som ikke har erfaring med høyverdig rørutstyr, vinyl og denslags Voodoo prøve å plassere opplevelsen i en speckontekst. Sikkert gøy det også
    Ser den, er selv bare en helt vanlig Idiot , men storfornøyd med det .

Forøverig: Artig liten tråd du linket til . Kjenner at jeg har et forholdsvis avslappet forhold til lyd/hifi, i forhold til disse kombatantene :wink:.

Side 39 av 39 FørsteFørste ... 9 19 29 35 36 37 38 39

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •