Jokris - avsluttet - Side 37

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 37 av 39 FørsteFørste ... 7 17 27 33 34 35 36 37 38 39 SisteSiste
Viser resultater 721 til 740 av 769
    Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av SannaX
    Har en snikende følelse av at de er blå og begynner på A...

de er enten blå , grå eller en brunfarge .............

Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    de er enten blå , grå eller en brunfarge .............
    Hva er det som er så bra at du vurderer å sette dine ben i "ikke-klipsch" lydmarker?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    Hva er det som er så bra at du vurderer å sette dine ben i "ikke-klipsch" lydmarker?

rett og slett ett ønske om å teste noe ht løsninger her, klipsch vil bli værende dog, men kan få selskap

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tannoy glenair 15, Martin logan vantage, og avantgarde uno nano er kandidater

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har jeg en slik på besøk

dette er en 2x32 watt effektforsterker, tung som bly og større enn det man får inntrykk av på bildet, spiller musikk som bare **** :-D
    planen er å gjøre meg kjent med 3-4 ear effekter , for så å velge en av de til slutt

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da ble det kjøp av EAR 509 blokker, imponerer meg stort de der
    ellers har jeg hentet meg en marantz sa8003 til oppsett 2, EC AW180 x 2 er bestillt, og en pre er underveis :-D strømkabler og ett sett ht kabler er også hentet, ny pu ankommer forhåpentligvis denne uken, ting skjer

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utrolig lekkert Jokris!!
    Kjenner jeg blir en smule misunnelig her!:twisted:

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Utrolig lekkert Jokris!!
    Kjenner jeg blir en smule misunnelig her!:twisted:

takker nå har det skjedd noe med bestillingen av aw180 her, så de henger i luften foreløpig og mulig forbrukerombudet må inn i bildet ovenfor soundgarden...........avgjørelse skjer imorgen
    skulle det verste skje så blir det muligens en ancient audio singel six istedet

Ancient Audio - Silver Grand Mono

pre i dette oppsettet blir en >Audio Note M2, modifisert sådan

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er det til CW III du har tenkt AW180?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    skal vel prøves på de ja, men er på utkikk etter ett annet sett til oppsett nr 2 her hjemme

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    skal vel prøves på de ja, men er på utkikk etter ett annet sett til oppsett nr 2 her hjemme
    Ser virkelig ut til at du har havna på rørkarusellen igjen
    Men så anbefalte vel gamlefar-Klipsch himself en solid rørforsterker (OTL) på sine konstruksjoner?
    ...og takk og pris for at du fjerna den Music Angel'en..
    Greit med rørlyd, men alltid greit å ikke booste ett musikksignal før man demper det før det går inn i en ny effekt

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ser virkelig ut til at du har havna på rørkarusellen igjen
    Men så anbefalte vel gamlefar-Klipsch himself en solid rørforsterker (OTL) på sine konstruksjoner?
    ...og takk og pris for at du fjerna den Music Angel'en..
    Greit med rørlyd, men alltid greit å ikke booste ett musikksignal før man demper det før det går inn i en ny effekt

ALdri hatt MA her ????
    har vært på rør kjøret hele tiden her utforsker dog andre typer enn KT88 og 6550 som effektrør, 509 og 519 akkurat nå, en av tims rør favoritter det, ble brukt mye i tvèr tidligere
    Har en M2 pre på vei og den bruker 6SN7, ett rør jeg lenge har ønsket å bli kjent med
    grunnen til at jeg gikk for AW180 var ett veldig godt tilbud(som nå er fjerna)
    på nettsiden til soundgarden, de har dog kansellert ordren min pga de ikke vil levere varene til den prisen, så her blir forbruker hjelpen koblet inn
    nok engang har de skuffet med sin oppførsel, og imo er de mindre seriøse enn elkjøps "hifi" avdeling

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De hadde 1 stk. AW180 demo til halv pris. Er det den? Har vært innom sidene deres en del de siste ukene, men kan ikke huske å sett et par på tilbud.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dolbytor
    De hadde 1 stk. AW180 demo til halv pris. Er det den? Har vært innom sidene deres en del de siste ukene, men kan ikke huske å sett et par på tilbud.

du skjønner det at hvis det var slik at de hadde en blokk ,så skulle den ligget på restvaresalg og ikke på de ordinære sidene i nettbutikken, punkt to, jeg betallte for to stk, og det var helt problemfritt
    tilbudet gjelder en stk sto det, kan tolkes at prisen var for en og ikke to (som på bildet )
    har kontaktet forbrukerområdet nå og de mener jeg har full rett på å få to stk
    til denne prisen, penga har gått av min konto også, eventuellt kunne jeg kjøpe annet sted og kreve mellomlegget tilbake fra soundgarden

det er ikke min feil som kunde at en slik ligger ute med en tekst som kan tolkes på flere måter
    skulle stått under restvare og for butikken i haugesund
    det er visse regler for hva man kan og ikke kan når man selger varer

ordren min ble også forøvrig kansellert uten at jeg fikk beskjed, og hadde jeg ikke ringt angående leveringstid så hadde jeg ikke visst om det

hører med til historien at jeg kontaktet butikken i drammen også, før jeg bestillte og han sa at dette tilbudet skulle gå ut og at hvis jeg var kjapp og berstillte på nett så ville det gå iorden, hvordan skal jeg da som kunde forstå det dithen at det er en blokk i hele soundgarden kjeden som tilsalgs ?
    når ikke butikkeier i drammen vet det engang ????

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var ikke meningen i hisse deg opp :wink:

Fra spøk til alvor så sier jeg ikke at Soundgarden har gjort alt riktig her, men jeg var også inn å kikket på denne. Hadde prisen vært for et par så hadde jeg bestilt med en gang. Ikke misforstå meg for jeg håper for din del at du får et par til denne prisen, men det stod nokså klart at det gjaldt 1 stk. AW180 demo.

Jeg vurderte en AW250R på kampanje til 30k, men det utgikk pga andre hi-fi kjøp. Ser denne har steget i fullpris etter kampanjen. Kjenner du til forskjellene mellom denne og et par AW180?

Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ALdri hatt MA her ????
    har vært på rør kjøret hele tiden her utforsker dog andre typer enn KT88 og 6550 som effektrør, 509 og 519 akkurat nå, en av tims rør favoritter det, ble brukt mye i tvèr tidligere
    Har en M2 pre på vei og den bruker 6SN7, ett rør jeg lenge har ønsket å bli kjent med
    grunnen til at jeg gikk for AW180 var ett veldig godt tilbud(som nå er fjerna)
    på nettsiden til soundgarden, de har dog kansellert ordren min pga de ikke vil levere varene til den prisen, så her blir forbruker hjelpen koblet inn
    nok engang har de skuffet med sin oppførsel, og imo er de mindre seriøse enn elkjøps "hifi" avdeling
    Sorry... Tok feil av deg og en annen
    Så feil kan man ta

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Var ikke meningen i hisse deg opp :wink:

Fra spøk til alvor så sier jeg ikke at Soundgarden har gjort alt riktig her, men jeg var også inn å kikket på denne. Hadde prisen vært for et par så hadde jeg bestilt med en gang. Ikke misforstå meg for jeg håper for din del at du får et par til denne prisen, men det stod nokså klart at det gjaldt 1 stk. AW180 demo.

Jeg vurderte en AW250R på kampanje til 30k, men det utgikk pga andre hi-fi kjøp. Ser denne har steget i fullpris etter kampanjen. Kjenner du til forskjellene mellom denne og et par AW180?

neida, var ikke du som hisset meg opp
    det sto forøvrig ikke demo i annonsen jeg har skrevet ut sto tilbudet gjelder kun 1 stk, egentlig ulven er vel butikkeieren jeg snakket med som gjorde at jeg bestillte

har ikke hørt disse produktene oppmot hverandre dessverre så jeg kan ikke hjelpe deg der, lest både og om 250, men bare positivt stort sett om aw180

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sorry... Tok feil av deg og en annen
    Så feil kan man ta

Hender det :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis de har lovt deg 2 stk. til denne prisen så er det ikke noe å lure på. Har de gjort en feil så får de stå for det. Håper det ordner seg

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hvis de har lovt deg 2 stk. til denne prisen så er det ikke noe å lure på. Har de gjort en feil så får de stå for det. Håper det ordner seg

jepp, men det vil de ikke stå for, veldig ergelig egentlig, jeg prøvde å ringe 33330080 ca 7-8 ganger først, fikk ikke svar, ringte derfor til nærmeste butikk
    og fikk da beskjed om at det hadde vært en kampanje, og at hvis jeg var rask
    så kunne jeg rekke å handle via nettbutikken

Side 37 av 39 FørsteFørste ... 7 17 27 33 34 35 36 37 38 39 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •