Jokris - avsluttet - Side 30

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 30 av 39 FørsteFørste ... 10 20 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... SisteSiste
Viser resultater 581 til 600 av 769
    Intermediate c-v sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Vi har ikke vunnet enda, bank i bordet! Vi har to relativt lette kamper på papiret, men mot 2 lag som kjemper såvidt jeg vet
    Mot nedrykk - det kan skape rare situasjoner!

Jeg feirer ikke før Chelsea mister poeng eller vi får min 1 til!

PL settes over CL her også - og tror vi uten skader med formen vi viser har gode muligheter mot et Barca som har til gode å imponere meg siste ukene..

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Enig, tar ingenting for gitt enda, barca har dog imponert meg negativt på ett område, skuespiller prestasjonene, Har mistet mye respekt for det laget nå dessverre etter å ha sett noen av de siste kampene

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    223
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er forskjell på å feire og ta noe for gitt og det å simpelthen nyte stunden. Sola er spesiell vakker i disse tider, og vinen smaker ekstra godt.

Bare artig å lese på BBC forum, feks, om dagen. Der bringer mange 'bitters' (særlig mange 'pool- og shitty-fans) sine meninger til torgs, gjerne inne i united-tråder. Kostelig.

Enig med deg om Barca. De er litt ekle litt vel mange av dem. (ikke Messi, Iniesta og Xavi).

Syns de har fått ufortjent godt ry, de er mestere i å "drepe kamper", å gjøre motstanden dårlig (enig i at det er en del av spillet, men trenger de hylles for det? Er DET vakkert?).
    De spiller en slags anti-fotball i lange tider, mener nå jeg. Ikke den rå typen, men holde ballen i laget, trette ut motstanderen med balltrilling på midten, alltid ha de fleste mann bak ballen, uten å vise interesse for å angripe i lange perioder. De er et lag som det er vanskelig å kontre mot, fordi de aldri går i angrep med mer enn to tre, full balanse hele tiden. Venter på at motstanderne blir utålmodige.

De er selvsagt supergode og effektive, men de spiller kjedelig fotball, rett og slett. I ca 85 min av kampene.

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av jokris
    Enig, tar ingenting for gitt enda, barca har dog imponert meg negativt på ett område, skuespiller prestasjonene, Har mistet mye respekt for det laget nå dessverre etter å ha sett noen av de siste kampene
    Muligens endel av Barca-spillerne faller lett, men er vel en konsekvens av at fotballen har blitt raskere, og ett frispark har blitt mere verdt. Har spilt såpass mye fotball og trent at jeg vet at man blir oppmuntret til mest mulig kroppskontakt for å få spilleren ut av balanse.
    Økonomiske faktorer spiller for mye inn og å tape en kamp har blitt for kostbart, iallefall i toppfotballen.
    Tror en konsekvens av dette er at spillere med ballen faller lettere for ikke å bli den "tapende" part.

Tror nå uansett ikke at Manu faller noe "tyngre" enn andre lag, men det ser man vel ikke før man ser litt mere "objektivt" på det som skjer på en bane.
    Ofte er det jo slik at ens subjektive holdninger går foran.

Uansett.. Som skap-barca-fan og LFC-støtte-supporter gratulerer jeg "dere" med velfortjent serie gull (nr.19) og en fair, velspilt og god CL-finale!

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av united59
    Er forskjell på å feire og ta noe for gitt og det å simpelthen nyte stunden. Sola er spesiell vakker i disse tider, og vinen smaker ekstra godt.

Bare artig å lese på BBC forum, feks, om dagen. Der bringer mange 'bitters' (særlig mange 'pool- og shitty-fans) sine meninger til torgs, gjerne inne i united-tråder. Kostelig.

Enig med deg om Barca. De er litt ekle litt vel mange av dem. (ikke Messi, Iniesta og Xavi).

Syns de har fått ufortjent godt ry, de er mestere i å "drepe kamper", å gjøre motstanden dårlig (enig i at det er en del av spillet, men trenger de hylles for det? Er DET vakkert?).
    De spiller en slags anti-fotball i lange tider, mener nå jeg. Ikke den rå typen, men holde ballen i laget, trette ut motstanderen med balltrilling på midten, alltid ha de fleste mann bak ballen, uten å vise interesse for å angripe i lange perioder. De er et lag som det er vanskelig å kontre mot, fordi de aldri går i angrep med mer enn to tre, full balanse hele tiden. Venter på at motstanderne blir utålmodige.

De er selvsagt supergode og effektive, men de spiller kjedelig fotball, rett og slett. I ca 85 min av kampene.

ja, enig i det der, men for meg er alt skuespillet langt over hva jeg har mage til å sitte å stirre på i lengden, har jo enkellte i PL for all del, men sjelden hele lag, ferdinand sa det godt synes jeg " hvis jeg gjør noe sånt er det fritt frem å knekke bena mine når jeg kommer innpå igjen "

Expert BGuarden sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    7,813
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ja, enig i det der, men for meg er alt skuespillet langt over hva jeg har mage til å sitte å stirre på i lengden, har jo enkellte i PL for all del, men sjelden hele lag, ferdinand sa det godt synes jeg " hvis jeg gjør noe sånt er det fritt frem å knekke bena mine når jeg kommer innpå igjen "
    Ja ikke sant? ..men nå er ikke Ferdinand av den typen som behøver å filme? Heller ett lite røsk i skjorta elns? Han er ikke blandt de verste, men tyr vel til skitne midler om han må?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av BGuarden
    Ja ikke sant? ..men nå er ikke Ferdinand av den typen som behøver å filme? Heller ett lite røsk i skjorta elns? Han er ikke blandt de verste, men tyr vel til skitne midler om han må?

joa, enig, alle jukser noe, er bare latterlig å se noen bli bært av en bane når de ikke er truffet :-D

Er for tiden noe i tenkeboksen, har lyst til å oppgradere videre, men tankene går i flere retninger
    meningen er å flytte noe utstyr over til oppsett 2 med fortene, har kjøpt en squeezebox som skal benyttes der bla

har tanker rundt en oppgradering på Pre siden, det er noen kandidater bla
    Audio reaserch Ls27/ref 5, mc c2300/c500t, eller audio note M5/6

kilde siden : enten gå for en uber spiller ala wadia eller rega isis, kontra dac eventuellt AN dac 3.1 eller Naim dac

har noen tanker rundt bilde siden også, da planene er at unga skal få nåværende tv/PJ på rom med forte opsettet
    tenker i bane av panasonic plasma og epson tw 36oo

receiver siden skal også oppgraderes, pga plassmangel blir det nok en receiver denne gangen også fremfor
    prossesor, Anthem eller marantz er vel valgene

begynner å klø litt etter sub igjen også, tenker paradigm er ett merke jeg har lyst til å teste, alle modeller fra
    seismic og op til sub 1 er interesange faktisk, liker de små kabinettene med ekstreme ytelser

når det gjelder head fi så er stax på listen

alt dette blir ikke gjennomført , men forhåpentligvis noe av det iløpet av sommer /høst

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    223
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Glory Glory ManUnited!:-D
    No19!
    Idag får Haifai være Haifai..
    Gratulerer:grin:

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Top of the perch!

Are you wathing merseyside?

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av united59
    Glory Glory ManUnited!:-D
    No19!
    Idag får Haifai være Haifai..
    Gratulerer:grin:

Glory Glory Man United Indeed
    19 th And Dont Look Back

Gratulerer til deg også
    Dette var Stort Å oppleve

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    Top of the perch!

Are you wathing merseyside?

R U Watching Merseyside, R U watching R U Watching

Grattis, Dette var Deilig

Newcomer
    Medlem siden
    May 2009
    Poster
    223
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

ganske så artig bilde iom at han er fra liverpool ja :twisted:

Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    2,788
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Leste litt på sentralen, og ville bare gi deg, og Dere en lykke ønskning- håper det ordner seg Jostein! Veldig synd slik skjer:-(. Sender mine tanker fra Ålesund!

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av c-v
    Leste litt på sentralen, og ville bare gi deg, og Dere en lykke ønskning- håper det ordner seg Jostein! Veldig synd slik skjer:-(. Sender mine tanker fra Ålesund!

Takker for det, og det er mildt sagt som å treffe en vegg, skulle gjerne byttet plass med min kjære

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Midt oppe i alt dette har min kjære bedt meg om å realisere mine hifi oppgraderinger for sommeren, viktig å ikke la alt bli svart og tungt sa hun
    må si at jeg ikke helt klarte å se logikken i det først, men hun er seg selv lik
    alltid tenker på oss andre først
    har da tatt ett valg egentlig uten noen seriøs testing av noe som helst slag og gått for safe bet

http://img9.custompublish.com/getfil...tompublish.com

i tillegg blir det en naim dac

kommer nok ikke veldig mye lytteinntrykk her inne med det første

Intermediate Kalle Klovn sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    628
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Lykke til på hjemmefronten Jokris, håper det løser seg raskt!

Naim dac har jeg hatt, den er definitivt meget bra og C2300 har allerede rukket å bli en klassiker.

Intermediate americanFord sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2009
    Poster
    1,458
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Midt oppe i alt dette har min kjære bedt meg om å realisere mine hifi oppgraderinger for sommeren, viktig å ikke la alt bli svart og tungt sa hun
    må si at jeg ikke helt klarte å se logikken i det først, men hun er seg selv lik
    alltid tenker på oss andre først
    har da tatt ett valg egentlig uten noen seriøs testing av noe som helst slag og gått for safe bet

http://img9.custompublish.com/getfil...tompublish.com

i tillegg blir det en naim dac

kommer nok ikke veldig mye lytteinntrykk her inne med det første
    Sikle, sikle ^^
    Behringer B215 (fronts) + B212XL (surround) - Sony STR 1040 - Pro Ject Rpm 5.1/ Phonobox S - 2xJamo SUB650 - Apple TV3 - Samsung 60" Plasma

MIN BLOGG: http://www.inboundswag.no

ALT I FRA BUSINESS TIL KULTUR + LITT LYD OG MUSIKKRELATERT!

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    4,267
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Kalle Klovn
    Lykke til på hjemmefronten Jokris, håper det løser seg raskt!

Naim dac har jeg hatt, den er definitivt meget bra og C2300 har allerede rukket å bli en klassiker.

Takker så mye, det skal bare ordne seg ja, intet valg .
    Produktene håper jeg lever opp til forventningene, c2300 kjøper jeg uten å ha faktisk fått testet den hjemme, er håpløs service på det punktet dessverre, men tilliten til selve produktet er stor, Naim dac har jeg hørt en del på og jeg må si at hvis den leverer det jeg håper sammen med c2300 så blir det riktig bra :-D

Intermediate Kalle Klovn sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    628
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    R U Watching Merseyside, R U watching R U Watching

Grattis, Dette var Deilig
    Yes we are, and King Kenny is coming to get you!8)

Side 30 av 39 FørsteFørste ... 10 20 26 27 28 29 30 31 32 33 34 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •