Maximilliam's premie hjemmekino.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer Maximilliam sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Maximilliam's premie hjemmekino.

Hei alle sammen.

Har blitt inspirert av alle som har lagt inn noen ord om utstyret dere har.

Orspillet i tittelen bygger ikke på at jeg har fått premie for hjemmekino'en, men har fått den i premie. :-D

For en tid siden hadde Hi-Fi Klubben en Fotball VM quiz, og den var jeg så heldig å bli trekt ut som vinner av.

Hoved premien var et hjemmekino anlegg til 47000,- eller produkter for denne summen.

Da jeg ikke har et eget rom som kan brukes foreløpig, og ikke hadde noe særlig TV å skryte av, valgte jeg å gå ned litt på anlegget og heller få et tv i tilegg.

Det gamle anlegget jeg hadde var nok modent for utskifting, og ble pakket ned og overlevert til min eldste datter. Dette var en ca 10 år gammel Onkyo Reciver og Technics høytalere.

Det nye som vi har i stua nå, er som følger:
    Tv'n er en Samsung Plasma 50" 3D (PS50C7705) med justerbart veggfeste.
    Bluray spilleren er en Samsung BD-C6900 3D
    Forsterkeren er en Denon AVR-1911
    Fronthøytalerne er Dali Consept 6
    Senterhøytaleren er Dali Consept CT
    Bakhøytalerne er Dali Consept 1
    Suben er Dali Basis 100

Kjøpte også Logitech sin fjernkontroll Harmony One, for å slippe å ha alle fjernkontrollene liggende framme til en hver tid. Også for konas skyld, som ikke liker slike tekniske duppeditter, som hun sier.

I tilegg til denne premien, fikk jeg et års abonnement på Viasat's kanalpakker.

Må si meg meget godt fornøyd med både lyd og bilde, og gleder meg til mange kvelder med fine film opplevelser.

Jeg går foresten med en drøm om et eget rom å innrede til Tv/film rom, og har en liten plan om kanskje å gjøre noe i kjelleren vi har som bare brukes til bod. Eller kanskje ta en utgravning i den delen av kjelleren som ikke er gravd ut helt. I den delen kan jeg grave meg ned et stykke, og bygge et rom i rommet. Da vil jeg kunne innrede akkurat som jeg ønsker, og spille uforstyrret for resten av huset. Og naboene.

Intermediate MindWaste sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2008
    Poster
    1,390
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Da får jeg være den første som gratulerer da!

Fet premie og sikkert en meget fin upgrade fra det gamle anlegget

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •