Lovemusikk's hule. - Side 8

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 8 av 24 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 18 ... SisteSiste
Viser resultater 141 til 160 av 468
    Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Lovemusikk
    Ikke på skjermen på fjernkontrollen, men ellers...eller er det på fronten av forsterkeren og? :-D
    Lytteinntrykk kommer, men kan si det er mer rytmisk driv over denne enn Hegel. Men må få noen timer på seg..innspilling er viktig. 8)
    Gratulerer. Den er jo ganske snasen å se på også da!.
    Blir spennede å høre hva du synes om denne!

Intermediate Lovemusikk sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Sted
    Knarvik rett nordom Bergen
    Poster
    3,295
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    2
    AVtorget feedback
    0
    Takker :-)

Må vel spilles inn.
    Ellers kan jeg vel si at frontplaten falt ikke helt i smak..grå oppstripete glatt plate..tja vet ikke.. hadde det bare vert plast på den, men ser ikke slik ut heller. Men fant ut av det, det var plast på den :-)
    Motorstyringen på volumet støyer bra..dvs for mye støy.
    Fjernkontroll som skraller når en rister på den..virker som det ligger noe lite løst inni.
    Den piper når en trykker på den, men det er nå smak og behag.
    Batteri følgte ikke engang med, selv om det står i bruksanvisningen.

Men la oss håpe alt kommer seg når den blir innspilt. Nett nå imponerer den ikke så mye.

Men Skrev og at jeg utelukket ikke å gå tilbake til Hegel på et senere tidspungt.
    Eller hva med Burmester???

Men skal ikke slakte denne briten enda, for den må få lov å spille seg inn først. :-)
    Eller at en får venne seg til lyden..hmmm..lover ikke så bra..
    DAC: Heed Obelisk DA , For-forsterker: Opera consonance cyber 222 mkii / Doxa 012 oppgradert Forsterker: Doxa 70SE,
    Høyttalere:
    Von Schweikert VR4 Gen 3 Kabler: Chord høyttaler og vanlige jumper, Wireworld rca. TV og TUNER: LG og Canal Digital nyeste mod
    Rom nr 2:
    TV og Tuner: Canal Digital
    DAC: Forsterker: Høyttalere: Sonus Faber Kabler: Doxa høyttaler (bedre en chord, men for korte nede)

Medlem i Bergen Lydlaug

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,666
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Må vel spilles inn.
    Ellers kan jeg vel si at frontplaten falt ikke helt i smak..grå oppstripete glatt plate..tja vet ikke.. hadde det bare vert plast på den, men ser ikke slik ut heller. Men fant ut av det, det var plast på den :-)
    Fjernkontroll som skraller når en rister på den..virker som det ligger noe lite løst inni.

Men la oss håpe alt kommer seg når den blir innspilt. Nett nå imponerer den ikke så mye.

Men Skrev og at jeg utelukket ikke å gå tilbake til Hegel på et senere tidspungt.

Men skal ikke slakte denne briten enda, for den må få lov å spille seg inn først. :-)
    Bladelius/Krell...

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Må vel spilles inn.

Hehe, hvor lenge har du spilt på denne? Ikke mye. Jeg leser at det er 12 timer siden du fikk den i hus. Hvor mye er den spilt på totalt sett? Ikke mye, så lenge den fremdeles har plasten på kan jeg anta at den er helt ny. Gi den tid, og vent. Men ikke vent deg ekstreme imponatoreffekter i form av superdetaljert og pågående diskant, voluminiøs bass eller andre effekter som imponerer med en gang, men som blir slitsom etterhvert. Det er ikke Roksan. Evnen til å formidle musikk med kjøtt og blod på de fleste musikksjangere med Vienna Mozart; Absolutt

Ellers så er fjernkontrollen mulig å programmere, og den pipelyden du snakker om er default. Den kan stilles av. Les i bruksanvisningen.

Når du sier at motorstyringen på volumkontrollen støyer, er det da støy i høyttaleren? Eller er det bare selve motoren du hører? I fall det siste, så synes jeg du flisespikker. Det er ingenting mot hva du hører av relestyrte volumjusteringer som eksempelvis Densen har. DEN støyer i sammenligning den. ;-)

Og jeg er litt overrasket over at du ikke umiddelbart så at det var plast på frontplaten. Ingen seriøs leverandør av forsterkere ville levert et så oppskrapet frontplate som du beskriver.

Forsvarer jeg produktet? Tja, jeg gjør kanskje det. For jeg kjenner meg ikke igjen i det du skriver. Synes jeg du er en anelse utålmodig og flakkende? Ja.

Mitt råd da; slapp av, la forsterkeren får litt tid og for all del la den stå på 24/7. Den er konstruert for det. Og låter best gjennomvarm. Og nyt musikken. Den kombinasjonen du har nå er skapt for det. :-)

Medlem siden
    Dec 2007
    Sted
    Poster
    3,295
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    2
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JD
    Bladelius/Krell...
    8) Skal kjøpe en cd spiller uti juni, Burmester Rondo 992 8)

Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Hehe, hvor lenge har du spilt på denne? Ikke mye. Jeg leser at det er 12 timer siden du fikk den i hus. Hvor mye er den spilt på totalt sett? Ikke mye, så lenge den fremdeles har plasten på kan jeg anta at den er helt ny. Gi den tid, og vent. Men ikke vent deg ekstreme imponatoreffekter i form av superdetaljert og pågående diskant, voluminiøs bass eller andre effekter som imponerer med en gang, men som blir slitsom etterhvert. Det er ikke Roksan. Evnen til å formidle musikk med kjøtt og blod på de fleste musikksjangere med Vienna Mozart; Absolutt

Ellers så er fjernkontrollen mulig å programmere, og den pipelyden du snakker om er default. Den kan stilles av. Les i bruksanvisningen.

Når du sier at motorstyringen på volumkontrollen støyer, er det da støy i høyttaleren? Eller er det bare selve motoren du hører? I fall det siste, så synes jeg du flisespikker. Det er ingenting mot hva du hører av relestyrte volumjusteringer som eksempelvis Densen har. DEN støyer i sammenligning den. ;-)

Og jeg er litt overrasket over at du ikke umiddelbart så at det var plast på frontplaten. Ingen seriøs leverandør av forsterkere ville levert et så oppskrapet frontplate som du beskriver.

Forsvarer jeg produktet? Tja, jeg gjør kanskje det. For jeg kjenner meg ikke igjen i det du skriver. Synes jeg du er en anelse utålmodig og flakkende? Ja.

Mitt råd da; slapp av, la forsterkeren får litt tid og for all del la den stå på 24/7. Den er konstruert for det. Og låter best gjennomvarm. Og nyt musikken. Den kombinasjonen du har nå er skapt for det. :-)
    Nei den er helt flett ny!!! 8)
    Så det lover godt..jeg lar vere å lytte og lar den stå på og "plage" familien under tv titten..så prøver jeg en lytt igjen lørdag kveld etter skiftet mitt er ferdig. Vis jeg klarer å vente så lenge, men tviler. 8)
    Var motorduren på selve forsterkeren og ikke i høyttalerne, men er ikke så viktig, var vel bare litt i all skuffelsen på lyden ilag med pip på fjernkontrollen, men ser du sier den kan slåes av så får ta en titt i bruksanvisningen.
    Joa, jeg burde vel sett det, men var fint skåret til så umulig å se. Oppskrapet var min feil,mente at når en ville tørke av så kom det striper uten at det ripet. Men tabbe fra meg det der hehehe..

Ja skal la den stå på, og så får vi se eller høre.
    Jeg stoler på deg, og utifra å ha følgt tråden din, så føler jeg at vi har ganske lik lydsmak. 8)
    DAC: Heed Obelisk DA , For-forsterker: Opera consonance cyber 222 mkii / Doxa 012 oppgradert Forsterker: Doxa 70SE,
    Høyttalere:
    Von Schweikert VR4 Gen 3 Kabler: Chord høyttaler og vanlige jumper, Wireworld rca. TV og TUNER: LG og Canal Digital nyeste mod
    Rom nr 2:
    DAC: Forsterker: Høyttalere: Sonus Faber Kabler: Doxa høyttaler (bedre en chord, men for korte nede)

Medlem i Bergen Lydlaug

Medlem siden
    Dec 2007
    Sted
    Poster
    3,295
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    2
    AVtorget feedback
    0
    Ellers har kjøper av min Hegel P4A fått den i benken sin over sin rørforsterker macintosh 275.
    Fikk bilder på mobilen.

Det så virkelig lekkert ut. :-D

Og tror du ikke han har drømmehøyttalerne mine (uten å ha hørt)
    Tannoy DC10

Vart innvertert innom vis jeg var på dei trakter. 8)
    Høyttalere:
    Rom nr 2:

Medlem i Bergen Lydlaug

Expert Anfield sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2004
    Poster
    8,888
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja skal la den stå på, og så får vi se eller høre.
    Jeg stoler på deg, og utifra å ha følgt tråden din, så føler jeg at vi har ganske lik lydsmak. 8)
    Jeg kan dessverre ikke gi noen garantier. Men erfaringen min med Kandy K2 er at den trenger å være god og varm og ha noen timer bak seg før den viser seg fra den sanne siden. Den passer nok ikke for alle, men til prisen mener jeg fremdeles at den er et kupp. Er jo viktig å sammenligne med gutta i samme klasse, selv om jeg også mener at den klarer seg godt i lag med dyrere forsterkere.

Blir spennende å følge med, så får vi se....

Medlem siden
    Dec 2007
    Sted
    Poster
    3,295
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    2
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Anfield
    Jeg kan dessverre ikke gi noen garantier. Men erfaringen min med Kandy K2 er at den trenger å være god og varm og ha noen timer bak seg før den viser seg fra den sanne siden. Den passer nok ikke for alle, men til prisen mener jeg fremdeles at den er et kupp. Er jo viktig å sammenligne med gutta i samme klasse, selv om jeg også mener at den klarer seg godt i lag med dyrere forsterkere.

Blir spennende å følge med, så får vi se....
    Jada vi skal hugse på prisen og da.
    Spennende blir det nok.. Selv om den var flett ny, så var det noe som hørtes bra ut, f.eks virker det som at den kan låte bedre en Hegel, ivertfall er det mye bedre rytmisk driv over denne. Så tror nok at vis den blir litt bedre kommer jeg til å få fot. Det hadde jeg ikke på Hegel, for den spilte liksom utrolig bra, men uten "det siste" på en måte.
    En fikk lyst å høre musikk på Hegel, men trampefoten uteble egentlig.
    Høyttalere:
    Rom nr 2:

Medlem i Bergen Lydlaug

Medlem siden
    Dec 2007
    Sted
    Poster
    3,295
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    2
    AVtorget feedback
    0
    ørliten lytt før jobb nå..max 5 minutter..her har det skjedd noe ja.. :wink:
    Høyttalere:
    Rom nr 2:

Medlem i Bergen Lydlaug

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    1,269
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fått noen flere minutter foran HT? Veldig spent på intrykk!
    Er jo på utkikk etter ny effekt selv og har ikke råd til en i den øvre klassen før om en stund. Noen andre innvesteringer som står høyere i kurs.(Senter)
    Og siden jeg trenger en effekt for å fullt utnytte av 9.1 i kinoen blir det en ikke alt for dyr nå.

Medlem siden
    Dec 2007
    Sted
    Poster
    3,295
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    2
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenneth andersen
    Fått noen flere minutter foran HT? Veldig spent på intrykk!
    Er jo på utkikk etter ny effekt selv og har ikke råd til en i den øvre klassen før om en stund. Noen andre innvesteringer som står høyere i kurs.(Senter)
    Og siden jeg trenger en effekt for å fullt utnytte av 9.1 i kinoen blir det en ikke alt for dyr nå.
    Jepp skjønner den godt.
    Men du må vente litt enda. Vert for mye jobb nå, dei er så avhengig av meg. 8) Vi får se om jeg får meg en lytt i kveld eller ivertfall i morgen kveld.
    Nå skulle denne forsterkeren egentlig stå på i to-tre uker før jeg dro noe konklusjon, men er vel like spent jeg, så vi får se om ikke jeg får lyttetid i helgen etter jeg kommer fra jobb i 19.00 tiden i kveld 8)

Så skriver jeg noen ord her på søndagen mot kvelden tenker jeg. :-D
    Høyttalere:
    Rom nr 2:

Medlem i Bergen Lydlaug

Medlem siden
    Dec 2007
    Sted
    Poster
    3,295
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    2
    AVtorget feedback
    0
    Ingen Hegel oppsett til 40-45 tusen og det skal det vel heller ikke vere?
    Men til prisen joda.

Noen ord..opplevelsen kontra Hegel oppsettet jeg hadde.

-Litt nerve.
    -Fyldigere.
    -Varmere/naturligere?
    -Litt mer trøkk i mellombassen 8)
    -Slagverket trøkker mer og kommer mer ut av høyttaleren.
    -Mindre krefter enn Hegels 2x200w , men merkes ikke alltid, f.eks på gitarspilling.
    -Skiller voldsomt på dynamikk og volum på låtene på Spotify som jeg brukte nå i kveld.(skiller godt mellom gode og mindre gode innspillinger, mer kresen enn Hegel)

Trampefoten sitter vel litt løsere her, og det er jo en god ting.
    Forsettelse følger..etter to uker til,da jeg måtte gi den tre uker.

Drifting blues med Bjørn Bergen imponerte stort.
    ======================

spotify:track:24VDxTgDUsMxipvhz1OqOV

Drifting Blues - Bjørn Berge - Spotify

Galningen med Oddvar Torsheim var jo grei og. 8)
    Eminem trøkker god i bassen.

For dei som liker ren pen dyp bass, sjekk denne nydelige låten

A Place Nearby - Lene Marlin - Spotify
    spotify:track:2CoOb7f00S9B7y4IyB2bT6

Kickstart My Heart - International - Mötley Crüe - Spotify

Offa.. mange gode dager før i tiden, dette her, pluss en haug med anna musikk ;-)

Playlist by lovemusikk - Spotify Testmusikk

Playlist by lovemusikk - Spotify Blandet
    Høyttalere:
    Rom nr 2:

Medlem i Bergen Lydlaug

Intermediate FredrikC sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    1,562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen Hegel oppsett til 40-45 tusen og det skal det vel heller ikke vere?
    Men til prisen joda.

Noen ord..opplevelsen kontra Hegel oppsettet jeg hadde.

-Nerve.
    -Fyldigere.
    -Varmere/naturligere?
    -Litt mer trøkk i mellombassen 8)
    -Slagverket trøkker mer og kommer mer ut av høyttaleren.
    -Litt mindre krefter enn Hegels 2x200w , men merkes ikke alltid.
    -Skiller voldsomt på dynamikk og volum på låtene på Spotify som jeg brukte nå i kveld.(skiller godt mellom gode og mindre gode innspillinger, mer enn Hegel)
    -

Drifting blues med Bjørn Bergen imponerte stort.

spotify:track:24VDxTgDUsMxipvhz1OqOV

Drifting Blues - Bjørn Berge - Spotify

Galningen med Oddvar Torsheim var jo grei og. 8)
    Eminem trøkker god i bassen.
    Trampefoten sitter vel litt løsere her, og det er jo en god ting.
    Forsettelse følger..etter to uker til,da jeg måtte gi den tre uker.
    Rå låt og råbra plate du linket til. Bare å pøse på med fler låtanbefalinger om du har det =D

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Drifting Blues med B. Berge var flott. Takk, LM.

Medlem siden
    Dec 2007
    Sted
    Poster
    3,295
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    2
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av FredrikC
    Rå låt og råbra plate du linket til. Bare å pøse på med fler låtanbefalinger om du har det =D
    Er så utrolig mange bra.. hehe får se gjennom dei to linkene nederst vis dei virker.. den ene er typisk test musikk og den andre er mer gomusikk
    Høyttalere:
    Rom nr 2:

Medlem i Bergen Lydlaug

Medlem siden
    Dec 2007
    Sted
    Poster
    3,295
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    2
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Drifting Blues med B. Berge var flott. Takk, LM.
    Ja..skal komme meg til byen (bergen) vis han kjem igjen..hørte det var bra sist han var der.

Zebra - Bjørn Berge - Spotify

==========================================

Big in Japan (Live Version) - Ane Brun - Spotify

Excuse Me Mr. - Ben Harper - Spotify

I Love The Life I Live - Buddy Guy - Spotify

Heiemo og nykkjen - Helene Bøksle - Spotify

Vardlokk - Helene Bøksle - Spotify

What A Difference A Day Made - Jamie Cullum - Spotify

SÃ¥ Mange Kvinner - Jan Eggum - Spotify

Way Down Deep - Jennifer Warnes - Spotify

Langebro - Kim Larsen - Spotify

Blues For Gamle Musikanter - Lars Martin Myhre, Odd Børretzen - Spotify

A Place Nearby - Lene Marlin - Spotify Nydelig lavbass

Ron Tutt - Lennie Castro, Robbie Buchanan,… - Spotify Slagverk

Verano porteno - Les Dissonances - Spotify Klassisk men litt bra.

Moonlight Sonata - Marcus Miller - Spotify

Duett i e-dur - Marius Müller - Spotify

Bass & Drum Intro - Nils Lofgren - Spotify Feit.

Galningen - Oddvar Torsheim - Spotify

Stygg Sak - Ole Paus, Jonas Fjeld - Spotify

Concerto In E Minor, Opus 4 No.… - Rachel Podger - Spotify Klassisk med trøkk

Villemann Og Magnhild - Rita Eriksen, Dolores Keane - Spotify

The Ballad of Bill Hubbard - Roger Waters - Spotify Hunden til Roger.. nesten på siden av meg til venstre i begynnelsen her

Take Love Easy - Sophie Milman - Spotify

Retrospect - Terje Isungset - Spotify PASS På Lavbassen

Takla Makan - Yello, Dorothee Oberlinger - Spotify

Adagio For Organ And Strings: To… - The London String Ensemble, Paul… - Spotify

Punta Del Soul - Dave Grusin - Spotify

JAda..masse testmusikk her nå... :-))))
    Høyttalere:
    Rom nr 2:

Medlem i Bergen Lydlaug

Intermediate JD sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2003
    Poster
    2,666
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja..skal komme meg til byen (bergen) vis han kjem igjen..hørte det var bra sist han var der.

Zebra - Bjørn Berge - Spotify

==========================================

Big in Japan (Live Version) - Ane Brun - Spotify

Excuse Me Mr. - Ben Harper - Spotify

I Love The Life I Live - Buddy Guy - Spotify

Heiemo og nykkjen - Helene Bøksle - Spotify

Vardlokk - Helene Bøksle - Spotify

What A Difference A Day Made - Jamie Cullum - Spotify

SÃ¥ Mange Kvinner - Jan Eggum - Spotify

Way Down Deep - Jennifer Warnes - Spotify

Langebro - Kim Larsen - Spotify

Blues For Gamle Musikanter - Lars Martin Myhre, Odd Børretzen - Spotify

A Place Nearby - Lene Marlin - Spotify Nydelig lavbass

Ron Tutt - Lennie Castro, Robbie Buchanan,… - Spotify Slagverk

Verano porteno - Les Dissonances - Spotify Klassisk men litt bra.

Moonlight Sonata - Marcus Miller - Spotify

Duett i e-dur - Marius Müller - Spotify

Bass & Drum Intro - Nils Lofgren - Spotify Feit.

Galningen - Oddvar Torsheim - Spotify

Stygg Sak - Ole Paus, Jonas Fjeld - Spotify

Concerto In E Minor, Opus 4 No.… - Rachel Podger - Spotify Klassisk med trøkk

Villemann Og Magnhild - Rita Eriksen, Dolores Keane - Spotify

The Ballad of Bill Hubbard - Roger Waters - Spotify Hunden til Roger.. nesten på siden av meg til venstre i begynnelsen her

Take Love Easy - Sophie Milman - Spotify

Retrospect - Terje Isungset - Spotify PASS På Lavbassen

Takla Makan - Yello, Dorothee Oberlinger - Spotify

Adagio For Organ And Strings: To… - The London String Ensemble, Paul… - Spotify

Punta Del Soul - Dave Grusin - Spotify

JAda..masse testmusikk her nå... :-))))
    Ikke for å være pirkete, men legger du låtene i en spilleliste, blir det enklere for oss å lagre de..

Medlem siden
    Dec 2007
    Sted
    Poster
    3,295
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    2
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JD
    Ikke for å være pirkete, men legger du låtene i en spilleliste, blir det enklere for oss å lagre de..
    Ikke at jeg har peiling, men spillelister ligger nederst i to lister

http://avforum.no/forum/hvilket-utst...ml#post1655153

Men lager en ny

Playlist by lovemusikk - Spotify
    Høyttalere:
    Rom nr 2:

Medlem i Bergen Lydlaug

Intermediate FredrikC sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2008
    Poster
    1,562
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takker Lovemusikk. Syntes det er en meget fin måte å oppdage musikk på med deling av sanger/lister på spotify.
    Da får man ofte gode smakebiter fra album/artister/sjangere man kanskje ikke har helt funnet frem til selv enda.
    Syntes også lydkvaliteten på en del materiale på Spotify er veldig bra. Det står mer på innspillingen enn kvaliteten på selve komprimeringen, men det er min mening da. En del tester har vel også vist at Spotify kan være rimelig nære lossless i mange tilfeller.

Medlem siden
    Dec 2007
    Sted
    Poster
    3,295
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget annonser
    2
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av FredrikC
    Takker Lovemusikk. Syntes det er en meget fin måte å oppdage musikk på med deling av sanger/lister på spotify.
    Da får man ofte gode smakebiter fra album/artister/sjangere man kanskje ikke har helt funnet frem til selv enda.
    Syntes også lydkvaliteten på en del materiale på Spotify er veldig bra. Det står mer på innspillingen enn kvaliteten på selve komprimeringen, men det er min mening da. En del tester har vel også vist at Spotify kan være rimelig nære lossless i mange tilfeller.
    Ja, helt enig der. 8)
    Høyttalere:
    Rom nr 2:

Medlem i Bergen Lydlaug

Side 8 av 24 FørsteFørste ... 4 5 6 7 8 9 10 11 12 18 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •