Min PS3 funker bare på en TV

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Question Min PS3 funker bare på en TV

Jeg har lenge hatt PS3'en min kobla til en Samsung LCD TV via en HDMI kabel. Så når jeg nylig skulle flytte PS3'en til en annen LCD TV(en NAD tv fra Hifi-klubben) får jeg ikke noe bilde. Jeg har prøvd å koble til med flere HDMI- kabler og flere SCART-kabler, så det er ikke noe galt med kablene. Når jeg kobler PS3'en til med HDMI kabel på NAD tven så skifter tven automatisk til HDMI kanalen, men noe bilde eller lyd kommer. Jeg har også prøvd tidligere å koble PS3'en til eldre tver(som ikke er HD-tver) via SCART kabel men det fungerer heller ikke.

Jeg lurer også på hvordan man endrer fra 1080p til lavere oppløsning.

Noen som har noen gode forslag til hva jeg kan gjøre for å få PS3'en til å samarbeide med andre TVer? Hadde vært utrolig hjelpsomt!:wink:

PS: Er ganske blank på dette området som dere sikkert skjønner så forklar gjerne så enkelt og detaljert som mulig.

Intermediate tor rasmussen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2003
    Poster
    3,641
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget annonser
    1
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Skru på hovebryteren bak på ps3.
    Men la maskinen stå i standby (dvale).
    Så holder du fingeren på på-knappen foran (touch-knappen) i MERE ENN 10 SEKUNDER.
    Du vil så har tilbakestillet PS3 til lav oppløsning, og hvilken som helst tv med HDMI eller scart vil vise bilde.
    Så kan du vælge automatisk bildesignal, og PS3 finner den beste oppløsning for bildet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •