Zebby`s stue: Kalibreringmodus...snart i salgsmodus. - Side 13

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 13 av 23 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... SisteSiste
Viser resultater 241 til 260 av 458
    Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,669
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Sven1978
    Ikke mine ord, men en som kan litt om dette skrev :
    Skal man bruke romkorreksjon i stereo og bruke ekstern DAC får man først en A/D og så en D/A konvertering. Lite vits.
    PT7030 har mest sannsynlig en meget bra DAC også som ikke trenger en ekstern DAC.
    Det du skriver her er helt riktig - skal man bruke en ekstern DAC,så er det "pure direct" som gjelder , og man får da ikke nyttet RK hvis det er ønskelig!
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,669
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja jeg mener NC2100 er en mye bedre pre enn 807, 807 i Pure Direct låter spinkelt. Mener jeg skrev en sammenligning mellom disse 2 tidligere i denne tråden.
    Javel ok - skal ikke protestere på det jeg

Det er dine ører og ditt oppsett,så dette vet du best selv - har ikke hørt den en gang jeg !

Kan som sagt ha mye med matching å gjøre selvsagt!
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    1,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke mine ord, men en som kan litt om dette skrev :
    Skal man bruke romkorreksjon i stereo og bruke ekstern DAC får man først en A/D og så en D/A konvertering. Lite vits.
    PT7030 har mest sannsynlig en meget bra DAC også som ikke trenger en ekstern DAC.
    Helt enig, derfor ble sammenligningen gjort uten RK innkoblet. Om PT7030 har en USB tilkobling som jeg kan koble til Macen så er det enda en bonus.

At en receiver er bedre som pre en NC2100 må vel bare være tull siden NC2100 koster 6000 og er bare en forforsterker? Nei da :-)
    Siden Zebby likevel har tenkt til å selge NC2100 så kan jeg vel tillatte meg å være litt ærlig. NC2100 har jeg hatt selv og er vel et av markedets mest oppskrytte produkter. Noen steder er den til og med æresmedlem og er genierklært.
    Jeg hadde den samme med NC2250 effektforsterkeren. Prøvde NC2100 mot Rotel pre til 5500 kr, pre-delen i Hegel H200 og Yamaha 3067 receiveren sin pre. Alle disse hadde Hegel HD10 dac som kilde.
    NC2100 har en mer åpen klang enn Yamaha-en og Rotel-en, men den var sinnsykt frempå, men med flott dynamikk. Likevel var det noe med lyden i denne som gjør at den kommer på klart sisteplass av de testede.
    At NC2250 og NC2100 er laget for å matche hverandre og fra samme produsent er for meg et under. HELT forskjellig klang i disse produktene.

En PT7030 kontra en NC2100 kommer svært sannsynlig til å bli din størte oppradering på lenge.
    En av grunnen til at NC2100 ble kjøpt inn var at den har HT inngang, viktig, og at den låt bedre enn 807 uten RK, faktisk mye bedre. Er klar over at det finnes bedre pre der ute men den har nå blitt stående veldig lenge i annlegget mitt.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    1,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [/URL]
    Sitat Opprinnelig postet av Torolan
    Er heller ikke så sikkert at V 6.0'n er noe bedre DAC enn den som sitter innebygd i 7030'n - men dette må selvsagt prøves
    Vil bare si ett par ord om V6, som er en undervurdert DAC, mest sannsynlig pga den lave prisen. Åpner man topplokket så finner man følgende:

http://avforum.no/forum/attachments/...ng-test-v6.jpg

Samme kort som sitter i ECD-1 og EMC UP til Electrocompaniet. Når dette ble kjent begynte Abrahamsen å tusje over Electrocompaniet AS, men fremdeles samme kortet.

Selve lydkretsen er ett annet kapittel, Per Abrahamsen påstår at det er ikke nevneverdig forskjell på rca og xlr utgangene, vel det stemmer ikke, det er definitivt lagt mere arbeid i XLR utgangene, rca låter rett og slett tragisk i forhold. Derfor har jeg tappet signalet fra XLR utgangene og over til rca med ett mye bedre resultat.

Jeg var med på en lyttesession i den lokale HIFI sjappen, vi hadde ett fullt EC oppsett, ECD-1 og EMC UP, AWR250 og Piega høytalere, jeg greide å snike inn min V6, og forskjellen var at det litt høyere nivå på EC sine utganger, med DB måler fikk jeg samme nivå og jeg kunne ikke høre forskjell på ECD-1 og V6, spillte da med EMC UP med coax til DAC, og EMC UP uten DAC. Eieren mente definitivt at han hørte forskjeller, stooore forskjeller... I mine ører var det ikke forskjeller, men han likte vel ikke at en DAC til knappe 4000 kroner spillte like bra som hans "svindyre" greier.

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,669
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zebby
    [/URL]

Vil bare si ett par ord om V6, som er en undervurdert DAC, mest sannsynlig pga den lave prisen. Åpner man topplokket så finner man følgende:

http://avforum.no/forum/attachments/...ng-test-v6.jpg

Samme kort som sitter i ECD-1 og EMC UP til Electrocompaniet. Når dette ble kjent begynte Abrahamsen å tusje over Electrocompaniet AS, men fremdeles samme kortet.

Selve lydkretsen er ett annet kapittel, Per Abrahamsen påstår at det er ikke nevneverdig forskjell på rca og xlr utgangene, vel det stemmer ikke, det er definitivt lagt mere arbeid i XLR utgangene, rca låter rett og slett tragisk i forhold. Derfor har jeg tappet signalet fra XLR utgangene og over til rca med ett mye bedre resultat.

Jeg var med på en lyttesession i den lokale HIFI sjappen, vi hadde ett fullt EC oppsett, ECD-1 og EMC UP, AWR250 og Piega høytalere, jeg greide å snike inn min V6, og forskjellen var at det litt høyere nivå på EC sine utganger, med DB måler fikk jeg samme nivå og jeg kunne ikke høre forskjell på ECD-1 og V6, spillte da med EMC UP med coax til DAC, og EMC UP uten DAC. Eieren mente definitivt at han hørte forskjeller, stooore forskjeller... I mine ører var det ikke forskjeller, men han likte vel ikke at en DAC til knappe 4000 kroner spillte like bra som hans "svindyre" greier.
    Vel , i noen oppsett gjør den seg sikkert bra , men i mitt oppsett hadde den intet å tilføre dessverre!

Hadde en dyr integrert (veil 70k) som jeg brukte som effekt til frontene ,og som ren stereo til musikk , sammen med V 6.0. (den ble koblet med XLR kabler)

Dermed hadde jeg muilgheten til både 100% nivåmatching ,samt og kunne switche fort mellom Abe Dac'en rett i stereoforsterkeren ,og å bruke Pio LX 85 som pre og dac!
    Forskjellen var rett og slet for liten til at gadd å bruke den - måtte sitte å finlytte frem og tilbake for å avdekke noen forskjell. Noen ganger en smule bedre , andre ganger vant Pio pga romkorreksjoen som bidro positivt !

Men det skal sies at jeg har gjort noen forandringer i stua som har forbedret akustikken noe nå i senere tid,så kanskje hadde det blitt større forskjeller nå - hvem vet
    Uansett , V6.0 ble solgt , og jeg har den oppfatning at ekstern DAC ikke er noe man MÅ ha,når man har en topklasse receiver/prossessor,da den innebygde holder rimelig bra kvalitet allerede!

Og hvertfall hvis man har noen utfordringer med rommet som gjør at man ønsker å bruke RK i receiver, da blir en dac helt bortkastet !

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    1,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig meg deg Torolan, en komponent skal tilføre anlegget noe ellers så er det ikke noe poeng.

Jeg er helt avhengig av å få spillt musikk via pc, og det er via DAC med mindre jeg investere i en Squezebox og kjører den inn på coax på 7030, dette er selvfølgelig noe som skal testes ut, jo færre komponenter jeg har i anlegget jo bedre synes jeg. Squezen skal jo kunne streame fra Mac...

Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,669
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt enig meg deg Torolan, en komponent skal tilføre anlegget noe ellers så er det ikke noe poeng.

Jeg er helt avhengig av å få spillt musikk via pc, og det er via DAC med mindre jeg investere i en Squezebox og kjører den inn på coax på 7030, dette er selvfølgelig noe som skal testes ut, jo færre komponenter jeg har i anlegget jo bedre synes jeg. Squezen skal jo kunne streame fra Mac...
    Jeg glemte vel å nevne det ja - jeg bruker Squeezebox Duet !
    I nevnte tilfelle gikk det en optisk til receiver,og med coax til Dac'en samtidig !

Er veldig fornøyd med SB løsningen - den spiller alle formater med glans , og har to digitale utganger som kan vere kjekt når man vil teste litt :-)

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    1,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da nærmer det seg slutten på jobbperioden min og hjemreise står for tur, men før jeg reiser hjem så er det trekning på lotteriet vi arrangerer. Førstepremien er en Ipad mini og andre premien er en Squeezebox Duet, håper litt at jeg vinner andre premien da, men ja takk begge deler...

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    1,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Close call...

Uten tvil en close call idag...Tenkte jeg skulle se Real Steel sammens med dattra mi idag, hadde store forventninger til denne filmen lydmessig. Etter en fantastisk flott intro med gitarspilling og litt fremvisning av kamprobot helt i begynnelsen synes jeg dette låt veldig lovende...

Robot entrer ringen for å møte 1 tonn med okse, ting skjer nå i sakte film når dem løper mot hverandre... rommet beveger, ting kjennes fysisk på kroppen og like før jern møter stut så kommer det noen helt for jææævlige smell fra den ene ultraen. Måtte bare kaste meg over panikk knappen, har aldri hørt slike lyder før fra subben. :shock: Dattra mi var like sjokkert, hva skjedde nå?

Første jeg sjekket var om det hadde havnet en kabel under som kunne ligge mot elementet, men alt virket ok, kunne ikke finne noe galt med subben. Så slo det meg at jeg har drevet på med målinger og REW i dag, inn på innstillinger på receiveren og mine mistenker ble bekreftet, sub var satt til no, allså SVSene hadde ikke vært i drift i det hele tatt, kun frontrekken alene i fullrange... :shock: Det hadde rett slett blitt for mye for den ene F2.2 på dypbassen, men fy fankern for ett show dem holdt uten subbene, rått rett og slett. Gikk heldigvis bra med høytaleren ingen varige men...

Resten av filmen gikk med begge subbene og fronter delt på 80hz, steike denne filmen var bare sinnsyk kul...anbefales. Sklir rett inn som en referanse film hos meg.

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Uten tvil en close call idag...Tenkte jeg skulle se Real Steel sammens med dattra mi idag, hadde store forventninger til denne filmen lydmessig. Etter en fantastisk flott intro med gitarspilling og litt fremvisning av kamprobot helt i begynnelsen synes jeg dette låt veldig lovende...

Robot entrer ringen for å møte 1 tonn med okse, ting skjer nå i sakte film når dem løper mot hverandre... rommet beveger, ting kjennes fysisk på kroppen og like før jern møter stut så kommer det noen helt for jææævlige smell fra den ene ultraen. Måtte bare kaste meg over panikk knappen, har aldri hørt slike lyder før fra subben. :shock: Dattra mi var like sjokkert, hva skjedde nå?

Første jeg sjekket var om det hadde havnet en kabel under som kunne ligge mot elementet, men alt virket ok, kunne ikke finne noe galt med subben. Så slo det meg at jeg har drevet på med målinger og REW i dag, inn på innstillinger på receiveren og mine mistenker ble bekreftet, sub var satt til no, allså SVSene hadde ikke vært i drift i det hele tatt, kun frontrekken alene i fullrange... :shock: Det hadde rett slett blitt for mye for den ene F2.2 på dypbassen, men fy fankern for ett show dem holdt uten subbene, rått rett og slett. Gikk heldigvis bra med høytaleren ingen varige men...

Resten av filmen gikk med begge subbene og fronter delt på 80hz, steike denne filmen var bare sinnsyk kul...anbefales. Sklir rett inn som en referanse film hos meg.
    Vælkommen ætti :-D

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    1,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av harman/kardon
    Vælkommen ætti :-D
    Helt tilfeldig at jeg snublet over den, så den først på laptoppen min på jobb med headsett, hørte at dette var hjemmekinomateriale...og tok ikke feil der gitt.

Tror jeg skal kalibrere subbene i dag etter Hellnoob sin metode, har hatt suksess med den metoden før. Har blitt til at jeg benytter Kringlyd sin metode da jeg synes det er litt mindre jobb. Men nå får jeg ikke REW til å fungere lengre pga nivået på mikrofonen blir for lavt, har prøvd på 3 forskjellige maskiner og det nærmeste jeg nå kommer en måling er på Mac, men her er målingene alt for perfekte så disse stoler jeg ikke på. På windows maskiner så blir det bare feedback og drit fordi jeg må skru opp volumet på receiver for å få nok signal inn... Har ikke greid å finne ut av hvorfor blir blir så lavt inngangssignal, alle slidere står på maks, om det er lydkortet Behringer UFO0202 som ikke har det helt bra eller en eller annen teit innstilling jeg ikke finner.

REW er ett utrolig kjekt hjelpemiddel, og jeg lever litt i det uvisse uten skikkelige målinger...:neutral:

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    1,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utgangspunktet: Darla scenen måler jeg 102 db i sweetspot slik anlegget er satt opp i dag med MV 20.

Slik receiveren satte det opp ett siste kalibrering blir det 90 db med MV 20 på samme scene. Jeg har med andre ord justert opp 12 db for å få det litt mere røft.

Og med frontene alene gir de 100 db på MV 28 :shock: Noe er riv røskende galt... Tydelig at Sherbournen gir dem superkrefter da...

Dependent harman/kardon sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Nord-Trøndelag
    Poster
    16,409
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Helt tilfeldig at jeg snublet over den, så den først på laptoppen min på jobb med headsett, hørte at dette var hjemmekinomateriale...og tok ikke feil der gitt.

Tror jeg skal kalibrere subbene i dag etter Hellnoob sin metode, har hatt suksess med den metoden før. Har blitt til at jeg benytter Kringlyd sin metode da jeg synes det er litt mindre jobb. Men nå får jeg ikke REW til å fungere lengre pga nivået på mikrofonen blir for lavt, har prøvd på 3 forskjellige maskiner og det nærmeste jeg nå kommer en måling er på Mac, men her er målingene alt for perfekte så disse stoler jeg ikke på. På windows maskiner så blir det bare feedback og drit fordi jeg må skru opp volumet på receiver for å få nok signal inn... Har ikke greid å finne ut av hvorfor blir blir så lavt inngangssignal, alle slidere står på maks, om det er lydkortet Behringer UFO0202 som ikke har det helt bra eller en eller annen teit innstilling jeg ikke finner.

REW er ett utrolig kjekt hjelpemiddel, og jeg lever litt i det uvisse uten skikkelige målinger...:neutral:

Litt kalibrering gjør underverker ja.
    Etter at jeg tilfeldigvis justerte litt på den ene XTZ suben så ble det mer skuv i bassen, den ene suben ødela lyden da den sikkert var langt ut av fase.

Nå har jeg mer en nok headroom selv på filmer med overdreven bass
    Men syns det mangler litt helt nederst, men det er romet sin skyld.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    1,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette gikk lukt til *******, for å si det mildt, hadde ikke sjans å få sub og fronter i fase med 50 hz, måtte ned på 40 hz og da fikk jeg bare 5 db økning. Men det sykeste er at jeg måtte nesten på 180 grader på fasen... her er noe som er steike galt...

Kjører en RK nå bare for å ha gjort det... er litt ute på glattisen nå føler jeg.

Edit: Ferdig med RK, merket ikke og kunne heller ikke måle noen større forskjeller i lydtrykk. Men faktum er at det låter bedre og med mere trykk med frontene alene i fullrange enn med begge Ultraene innkoblet, hva fankern er det som skjer?

Edit: Tilbake til Flageborg metoden, kjører RK nå

Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2003
    Poster
    2,195
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Alt blir nok bedre med PT-7030 8)

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    1,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Dolbytor
    Alt blir nok bedre med PT-7030 8)
    Ser virkelig frem til det, fått noise error alt for mange ganger nå på 5 måleposisjon, drit lei hele Onkyoen...:evil:

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2012
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Utgangspunktet: Darla scenen måler jeg 102 db i sweetspot slik anlegget er satt opp i dag med MV 20.

Slik receiveren satte det opp ett siste kalibrering blir det 90 db med MV 20 på samme scene. Jeg har med andre ord justert opp 12 db for å få det litt mere røft.

Og med frontene alene gir de 100 db på MV 28 :shock: Noe er riv røskende galt... Tydelig at Sherbournen gir dem superkrefter da...
    Er det virkelig så mye kraft i Sherbournen? Jeg vurderer en slik, eller to 2-250 for å drive Infinity Kappa 9.2i. Er veldig i tvil da de høres for billige ut til å være så bra som lsound hevder, men de passer budsjettet mitt perfekt! Spurte Sherbourn USA om hva de anbefalte, og de mente at flere 2-250 fungerte bedre på Kappa enn en 7-350. Jeg synes det er veldig interessant å lese dine erfaringer!

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    1,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Johnnyfo
    Er det virkelig så mye kraft i Sherbournen? Jeg vurderer en slik, eller to 2-250 for å drive Infinity Kappa 9.2i. Er veldig i tvil da de høres for billige ut til å være så bra som lsound hevder, men de passer budsjettet mitt perfekt! Spurte Sherbourn USA om hva de anbefalte, og de mente at flere 2-250 fungerte bedre på Kappa enn en 7-350. Jeg synes det er veldig interessant å lese dine erfaringer!
    Hyggelig at du følger med her. Er det ikke bare å prøve en da, du har jo 45 dager på å teste ut? Har lest at Kappa 9.2 er veldig vrien, Dag her på forumet har vel prøvd litt av hvert på dem.

Jeg sliter definitivt med noe fasetull hos meg, derfor subbene mine ikke fungerer optimalt, langt fra optimalt, men at Sherbournen har stålkontroll på F2.2 er det ingen tvil om, den låter bra også, har enda ikke kjent at den blir varm, kanskje litt lunken. Jeg tror jeg ville ha prøvd en 7350 på dine kappaer, selv om du ikke bruker alle kanalene så har du enorme strømreserver igjen. Se deg ikke blind på prisen, jeg var også veldig skeptisk, det var for "billig" men hos meg leverer Sherbourn varene, og jeg blir ikke å benytte meg av returretten.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2012
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hyggelig at du følger med her. Er det ikke bare å prøve en da, du har jo 45 dager på å teste ut? Har lest at Kappa 9.2 er veldig vrien, Dag her på forumet har vel prøvd litt av hvert på dem.

Jeg sliter definitivt med noe fasetull hos meg, derfor subbene mine ikke fungerer optimalt, langt fra optimalt, men at Sherbournen har stålkontroll på F2.2 er det ingen tvil om, den låter bra også, har enda ikke kjent at den blir varm, kanskje litt lunken. Jeg tror jeg ville ha prøvd en 7350 på dine kappaer, selv om du ikke bruker alle kanalene så har du enorme strømreserver igjen. Se deg ikke blind på prisen, jeg var også veldig skeptisk, det var for "billig" men hos meg leverer Sherbourn varene, og jeg blir ikke å benytte meg av returretten.
    Det blir nok til at jeg kjøper sherbourn ja. Jeg har fire 8.2 og to 9.2 som skal slites i gang. Jeg tenker at fordelen med å bruke en 2-250 til hver kappa 9.2 er at de da får hver sin strømforsyning, men da må jeg supplere med en 5-200 til resterende høyttalere. Fordelen med 7-350 er jo at det er bare en forsterker.. Kommer til å bestille når 7030 kommer på lager, så frem til da blir det tenkeboksen for å komme frem til hva som sannsynligvis passer meg best.

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    1,287
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Johnnyfo
    Det blir nok til at jeg kjøper sherbourn ja. Jeg har fire 8.2 og to 9.2 som skal slites i gang. Jeg tenker at fordelen med å bruke en 2-250 til hver kappa 9.2 er at de da får hver sin strømforsyning, men da må jeg supplere med en 5-200 til resterende høyttalere. Fordelen med 7-350 er jo at det er bare en forsterker.. Kommer til å bestille når 7030 kommer på lager, så frem til da blir det tenkeboksen for å komme frem til hva som sannsynligvis passer meg best.
    Jeg tenker som så at levering av strøm er utrolig viktig for en høytaler, leverer ikke forsterkeren nok strøm så kan det stå hva som helst i fronten på den, den låter mest sannsynlig ikke bra på dine høytalere selv om andre skryter produktet opp i skyene fordi det funker veldig bra på Klipsch høytalerne deres.
    Er forsterkeren tung så er det ett godt tegn.

Tenker du på å skaffe deg en PT7030 så er vi noen stykker som har forhåndsbestillt 7030, så gjenstår det å se hvor mange eksemplarer som kommer i første omgang.

Side 13 av 23 FørsteFørste ... 3 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •