Hans Petters stue: Status 2014

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 1 av 17 1 2 3 4 5 11 ... SisteSiste
Viser resultater 1 til 20 av 339
    Intermediate HPL sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    833
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Cool Hans Petters stue: Status 2014

Hei godtfolk!

Jeg har i mange år kost meg i mitt lune rede, med grei lyd og filmer i skuffene. Har etter å ha hengt et par år her på AVforum, fått oppgraderingsbehovet hjem. Jeg har stort sett holdt meg på nedre ende i budskjettverden. Komplett lyd+bilde til ca kr. 7000-10000 har vært kostpris på oppsettene mine de siste 15 år. Men etter å ha lest, besøkt, fått tips etc, så har jeg bygget meg opp et nogen lunde kurrant hjemmekino/stereo system. Jeg oppretter derfor denne tråden, for ytterligere forbedre som følge av flere tips til hva jeg har og kan gjennomføre.

Litt om hva jeg har, og veien dit:

Lyd har alltid vært en interesse, og jeg har jobbet innen bransjen flere år. Både innen PA, hifi og som DJ. Jeg har også en onkel som har alltid hatt stereo ut over gjennomsnittsstuen blandt familie og venner. Det er nok her det største inputen har kommet. Jeg har gjennom han blitt kjent med merker som Martin Logan, Sonus Faber, Sugden, Vienna mm.
    Hva som har tilfredsstilt smaken min, har variert svært mye gjennom årene. Fra dundrende techno/club/house, via heavy/black metal til jazz, akustisk og "hvile musikk".
    Jeg kjenner jo jeg begynner å bli en voksen kar etterhvert, med tre barn og stasjonsvogn på tunet. 33 år med livserfaring er så langt jeg har kommet til nå. En del film blir det også, men det er begrenset hvor god totalopplevelsen blir med to av husets fire soverom rett over stuen.

Men, nok om historikk og tørrprat.
    Sålangt har jeg følgende oppsett i stuen:
    - Martin Logan Electromotion ESL
    - Marantz SR 7007
    - Apple iPad Mini
    - Denon BDP1611
    - CD HDPVR
    - XBox 360
    - Grado SR60i
    - Samsung UE46B6050 LED tv
    - Diverse RCA/HDMI/coax+optisk digitale kabler.
    - JohnBlue høyttaler- og RCA kabel.

Oppsettet låter i mine ører meget bra nå. Jeg har hatt inne XTZ 99.25 for å teste dem opp mot mine 99.21. En spennende test, fordi jeg endte opp med å beholde 99.21. Jeg har også hatt inne Usher S520, som en kamerat kjøpte. Disse kom i hus som følge av en tur til Renaissanse Audio, og en lytteseanse med Usher S520, Dancer Mini One og CP6371. Jeg falt VELDIG for Usher i denne settingen, og det er meget sansynlig at Mini One kommer i hus innen et par år. I mens skal jeg teste, lære og kose meg med musikk i tiden fram mot det.

Av planer fremover, vil det være å etablere kino på loftstuen. Der har vi en liten tv-stue i dag med diverse spillkonsoller og en CRT skjerm som ungene bnytter seg flittig av. Her ser vi for oss innbygde høyttalere og flatskjerm på veggen for å gi maksimal gulvplass. Stuen der oppe er ca 15-16m2. Ved første øyekast og idemyldring, ser vi for oss et 7.1 oppsett. Stuen skal vi på sikt kun ha et rent stereoanlegg.

Stuen hvor kino/stereo står i dag, er et rektangulært på 38m2. Vi har spisestue i ene enden av rommet, og sofagruppe med kino i andre. Se vedlagt bilde, som gir et nogenlunde inntrykk av hvordan det ser ut.

Jeg har merket meg bl.a en ting når jeg spiller musikk, og det er at lyden på høyre side, spiller noe høyere enn venstre. Jeg har lest meg fram til at det kan være refleksjoner fra veggen til høyre. Jeg satte opp en madrass langs veggen, EUREKA! Lyden ga nå et mer korrekt lyd inntrykk, samtidig som den virket med tredimensjonell. Jeg har høyttalerne stående i en likerettet trekant, ca 250cm i lytteposisjon. Høyttalerne er ikke vinklet noe inn, da jeg ikke kjente behov for dette. Jeg kommer med andre ord til å sette opp en lydfelle av ett eller annet slag på den veggen.

Videre har jeg merket at der er en viss mengde støy/sus som følge av trang plass bak tvbenken. Når jeg holdt signal og strøm fra hverandre der bak, forsvant dette. På bakgrunn av dette, har jeg på vei et par Schuko strømkabler av den grove sorten fra ebay. Spennende å høre hvilke effekt disse vil ha. At gode kabler har mye å si, fikk jeg erfare på en hyggelig lytteaften på Musikk Magasinet her i Bergen. Jeg fikk sitte å lytte mens de byttet kabler mellom cd spiller og forsterker (McIntosh). De forskjellige tweeksene, ga på hver sin måte en endring i lydbildet. Noen endringer falt mer i smak, og ga mer mening for meg enn andre. Jeg kommer nok til å bestille nye signalkabler rundtom, når jeg får testet, hørt og forhåpentligvis fått tips her i tråden.

Der ligger forøvrig flere bilder, samt enkelt beskrivelse på min hjemmekino (link i signaturen min).

Håper på trivelig og informative diskusjoner i denne tråden, slik at jeg kan ta audio-hobbyen min til nye høyder.
    Bilder og tekst legges inn etterhvert som vi går videre med planene for seperat kino/hifi.
    Sist endret av HPL; 01-23-2014 kl 10:02

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    833
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg fikk i går kveld mine Schuko strømkabler. Nyskjerring som er jeg er, måtte jeg åpne opp pluggene for å se oppbyggingen av kabel og plugg.
    Første inntrykket var meget bra. Solid kabel, solide ledere, og kraftige plugger. Men, det som slo meg, var skjermingen av kabelen. Så vidt jeg er blitt fortalt, skal skjerming være koblet til jord, for å gi full effekt. Her var skjermingen kuttet i samme nivå som gummihylsen rundt kabelen. Altså ingen kontakt til jord.
    Hva er deres formening rundt dette? Er det riktig at skjermen er kuttet, eller bør jeg fikse dette på kablene mine?
    Tenkte jeg skulle stille spørsmålet til dere mange all-vitende, før jeg tar dem i bruk.

Her er kabelen:

Plugger er P-079e og C-079

Intermediate Spiff79 sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Stavanger
    Poster
    1,762
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Flott og stilren stuekino dette!!!

Lykke til videre 8)

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    833
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var nye strømkabler montert og testet.

Målet med bytte av strømkabler, var å fjerne svak susing i høyttalerne. Jeg bestemte meg for å teste dette, da jeg rotet bak tvbenken, og merket at en del susing forsvant da jeg løftet strømkablene bort fra signal- og høyttalerkabler. Jeg har ikke mulighet til permanent holde kablene adskilt, så dermed falt valget på å bestille en tjukk isolert strømkabel.
    For å gi en indikasjon på hva jeg var ute etter, og hvilke resultat jeg oppnådde kan jeg beskrive det enkelt slik:
    Når recieverens volumkontroll, var satt til nivå 0, hørte jeg klart susing i sweetspot. Dette var med musikk av. Med musikk på dette nivået, er lyttevolum høyere enn hva jeg synes er behagelig. Men men, anyways...
    Når jeg etter kabelbytte, satte nivå til +13 på reciever, kunne jeg svakt høre sus. Mål oppnådd? Ja, i aller høyeste grad. Neste prosjekt blir signal mellom reciever og effektforsterkeren. Her er nye RCA plugger fra Neutrik bestilt. Det er snakk om Pro-fi pluggen som er brukt på kabler i prisklasse 2500,- +. Nordost er bl.a en produsent som benytter denne pluggen. I tillegg skal det i andre enden benyttes XLR fra samme leverandør, NC3MX i sort utførelse. Også en plugg kjent fra velrenomerte kabelprodusenter. Kabel blir NF-S1 fra Viablue. Denne kabelen har grei isolering og skjerming. Jeg skal alikevel legge et lag med skjerm på kabelen, før den trekkes i kabelstrømpe.

Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Stavanger
    Poster
    1,762
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HPL
    Jeg fikk i går kveld mine Schuko strømkabler. Nyskjerring som er jeg er, måtte jeg åpne opp pluggene for å se oppbyggingen av kabel og plugg.
    Første inntrykket var meget bra. Solid kabel, solide ledere, og kraftige plugger. Men, det som slo meg, var skjermingen av kabelen. Så vidt jeg er blitt fortalt, skal skjerming være koblet til jord, for å gi full effekt. Her var skjermingen kuttet i samme nivå som gummihylsen rundt kabelen. Altså ingen kontakt til jord.
    Hva er deres formening rundt dette? Er det riktig at skjermen er kuttet, eller bør jeg fikse dette på kablene mine?
    Tenkte jeg skulle stille spørsmålet til dere mange all-vitende, før jeg tar dem i bruk.

Her er kabelen:

Plugger er P-079e og C-079
    Skjermingen SKAL koples til jord i enden som plugges i veggen, og ikke i kontakten som skal inn i forsterkeren.

Akkurat koplet slike selv

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    833
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Spiff79
    Skjermingen SKAL koples til jord i enden som plugges i veggen, og ikke i kontakten som skal inn i forsterkeren.

Akkurat koplet slike selv

Jepp, det er slik jeg kom fram til, og det er slik den er "fikset" nå.

Medlem siden
    Feb 2009
    Sted
    Stavanger
    Poster
    1,762
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, det er slik jeg kom fram til, og det er slik den er "fikset" nå.
    Det er bra Grunnen til at det er slik er for å lede støy til jord, og ikke inn i apparatet.

Kablene så forøvrig veldig solide ut

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    833
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nye signalkabler på plass!

Etter gjennomgang av svake ledd i oppsettet vårt, var helt klart signalkabler dags å se på. Jeg har saumfart nettet en del i det siste, og kommet til at NF-S1 fra ViaBlue var et godt kompromiss. Sammen med ViaBlues Blackline kabelstrømpe fant jeg en kombinasjon som i tillegg å være got skjermet, ga e flott utseende. I hver ende, valgte jeg å sette plugger fra Neutrik. Ettersom min Abrahamsen V4.0 har XLR inn, satte jeg på NC-MXX plugger i ene enden, og Pro-Fi RCA plugger i andre enden. På denne måten fjerner jeg et ledd mellom RVX1900 og V4.0. Tidligere benyttet jeg meg av RCA til XLR overgang, noe som i mine øyne ikke er med på å forbedre lyden, snarere tvert imot.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    833
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grunnet diverse uforutsette utgifter nå i 2010, utsetter jeg planen om å bytte høyttalerne mine. Jeg har i lengre tid nå, siklet på Usher Dancer Mini One. Men jakten og ønske om bedre lyd enn i dag, er stadig like påtrengende. Jeg har derfor innsett at jeg må jobbe mot et kompromiss med meg selv. Headsett er en god plass å se da tenker jeg. Jeg har sett en del på AKG K701/K702.
    Er det noen som har erfaring med disse headsettene, og kan gi et lite sammendrag av inntrykket mellom disse to?
    Jeg ser også på behovet for å kjøpe en headsettforsterker. Jeg har forsøkt å gjøre meg kjent på nettet de siste dagene, i en varegruppe jeg ikke har noe som helst kjennskap til. Jeg ser at mine behov vil være å ha en forsterker med to digitale innganger. Grunnen er at jeg ønsker å høre på musikk samtidig som andre i familien bruker anlegget til dagligdagse gjøremål som tv-titting.
    Anlegget er i dag satt opp slik at reciever er "master", dvs alt går via denne så til tv. Jeg ønsker å kunne koble Squeezebox via coax, og BD-spilleren via optisk (eneste ledige på disse kildene) til headsettforsterkeren. Spørsmål er da, hvilke forsterkere med god DAC finnes der på markedet i dag?
    Alternativt er det da å kjøpe ekstern DAC med to analoge utganger, en til reciever og en til forsterker til headsett.
    Kom gjerne med erfaringer og tips.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    833
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ingen...?

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2010
    Poster
    3
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

!

tøffe kabler! får du bedre lyd av de eller?

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    833
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av taito
    tøffe kabler! får du bedre lyd av de eller?
    Jepp.

Intermediate CNK sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beresford cainman er en dugelig amp og har nok innganger til ditt formål. Koster litt over 2k.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    833
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av CNK
    Beresford cainman er en dugelig amp og har nok innganger til ditt formål. Koster litt over 2k.

Takker.

Nå har jeg imidlertid kjøpt meg en DAC. Valget falt på en Abrahamsen V6.0.
    I og med at denne har to utganger (XLR og RCA), kommer jeg til å la den ene utgangen gå til reciever, og den andre til en headphoneamp.

Er det noen som har erfaring med Pro-ject Headbox II?
    Liker utseende på denne, og jeg ser den får stortsett god tilbakemelding på nettet. Planen er at den skal drive AKG K701, da jeg liker svært godt lyden i disse.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    833
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Inntrykk; Abrahamsen V6.0 DAC

Da har jeg har den nye DAC'en i hus noen dager, og har så langt fått tid til å lage meg et viss inntrykk av den i drift.
    Jeg har kjørt diverse tester, med Squeezebox Duet(SD) som kilde.
    Sammenligningsgrunnlaget har vært følgende:
    - Analogt fra SD til RXV1900 (SD's innebygde DAC).
    - Digitalt fra SD til RXV1900 (RXV1900s innebygde DAC).
    - Digitalt fra SD til V6.0 analogt til RXV1900.
    Testalbum:
    - Terje Rypdal - Vossabrygg
    - Miles Davis - Kind of Blue
    - Chris Jones - Roadhouse & Automobiles
    - Melody Gardot - My One And Only Thrill
    - Jan Garbarek - Twelve Moons

Mitt inntrykker av SD dac'en; crap.
    Den roter til toner, og gir et lite kontrollert og presist avspilling av musikken.

Mitt inntrykk av RXV1900 dac'en; Helt grei.
    God nok for det utstyret jeg pr. i dag har. Vesentlig mer presis enn SD.

Mitt inntrykk av V6.0 dac'en: Meget bra!
    Her kjørte jeg først Terje Rypdal, da dette er en plate som er "vanskelig" å lytte til. Mye instrumenter som lett kan rotes i hop. Det var med denne dac'en mye lettere å skille tonene, og opplevelsen ble egentlig mer positiv en hva jeg har opplevd før med dette albumet.
    Lydbildet fra Miles ble enda større enn før. Holografien er absolutt noe man kan snakke om her. Man satt på scenen under innspillingen av Flamenco Sketches, og hadde nesten synlig kontakt med artistene som leverte nydelige toner av flygel, sax, bass, osv. Enkelte instumenter kom godt inn i stuen, mens andre var plassert nøye bak på scenen. Det var med 100% klarhet, jeg kunne følge trommisen, sirkle på trommen med trommevispen. En fantastisk live-følelse.
    Chris Jones stemme var enda mer kontrollert enn før, og ga under sangen No Sanctuary Here, en balanse jeg ikke har hatt i stuen før.
    Mens Melody Gardot fikk meg til å leve meg inn i sangen, lot Jan Garbarek meg sveve langs norges kyst, som en ørn. Her var det bare å legge seg godt tilbake, å nyte melodiene. Lukker man øynene, er det ingen problem å leve seg inn i stemningen.
    Jeg har skjeldent følt meg så avslappet, som etter en lytteseanse med Jan etter DAC'en kom på plass.
    Neste mål, bytte høyttalere. Føler elektronikken er på plass nå slik jeg ønsker den. Men, det får bli neste år. Da SKAL der på plass litt mer gromme høyttalere. Om der ikke skjer noe mirakler i markedet, vil nok Usher Dancer Mini One bli ønsket velkommen til stuen min.

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,663
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Heisann
    Flott oppsett du har der ja!
    Ser du har en Abrahamsen V 4.0 som effekt,og lurer litt på hva du synes om den?
    Har blitt anbefalt å prøve en sånn en selv til mine MA GS 20 høytalere,som jeg forøvrig er veldig fornøyd med!
    Driver dem nå idag med Pio LX 82,og er egentlig veldig fornøyd med lyden som den er,men man leter jo alltid etter forbedringer

Abrahamsen har jo ikke mye watt på papiret,men har skjønt at det ikke alltid er så mye og se etter!
    Hva synes du om kreftene i den i forhold til din Yamaha?
    Og ikke minst forskjell i lydkvalitet?

Mvh Torolan
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    833
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Torolan
    Heisann
    Flott oppsett du har der ja!
    Ser du har en Abrahamsen V 4.0 som effekt,og lurer litt på hva du synes om den?
    Har blitt anbefalt å prøve en sånn en selv til mine MA GS 20 høytalere,som jeg forøvrig er veldig fornøyd med!
    Driver dem nå idag med Pio LX 82,og er egentlig veldig fornøyd med lyden som den er,men man leter jo alltid etter forbedringer

Abrahamsen har jo ikke mye watt på papiret,men har skjønt at det ikke alltid er så mye og se etter!
    Hva synes du om kreftene i den i forhold til din Yamaha?
    Og ikke minst forskjell i lydkvalitet?

Mvh Torolan

Heisann du, hyggelig at du "stakk innom" tråden min.

Abrahamsen V4.0 har strømreserver i massevis. Jeg blir stadig positivt overrasket over kraften i den. Den har en trafo på 1000VA. Til sammenligning, har Rotels mastadont RB-1090 som på papiret yter 2x380w, en strømforsyning på 1200VA. Det er altså masse krefter her. Etter jeg fikk V4.0 i hus, har jeg innsett at watt blir her etter svada på papiret.
    Musikk som tidligere kunne høres anstrengende ut, spesielt Kari Bremnes sine høytoner, var nå¨behagelig og lytte til. Forsterkeren hadde nå full kontroll på tonene som kom ut av høyttalerne. Nå sammen med DAC'en, har jeg tatt musikken til nye høyder her i huset, og det meste er en fryd å høre på.
    At den også kan drive hardkjør, fikk den vise i helgen som var. Med 40 gjester på fest, og musikk som var like mye fysisk som hørbar, ga den ingen tegn til å slite. Like uanstrengt åkka som hvor mye den ble presset utover kvelden/natten.

Om du går for en V4.0, tror ikke jeg personlig du vil angre. Det er en god invistering i mine øyne!

Expert
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    7,881
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Abrahamsen V4.0 har strømreserver i massevis. Jeg blir stadig positivt overrasket over kraften i den. Den har en trafo på 1000VA. Til sammenligning, har Rotels mastadont RB-1090 som på papiret yter 2x380w, en strømforsyning på 1200VA. Det er altså masse krefter her. Etter jeg fikk V4.0 i hus, har jeg innsett at watt blir her etter svada på papiret.
    Musikk som tidligere kunne høres anstrengende ut, spesielt Kari Bremnes sine høytoner, var nå¨behagelig og lytte til. Forsterkeren hadde nå full kontroll på tonene som kom ut av høyttalerne. Nå sammen med DAC'en, har jeg tatt musikken til nye høyder her i huset, og det meste er en fryd å høre på.
    At den også kan drive hardkjør, fikk den vise i helgen som var. Med 40 gjester på fest, og musikk som var like mye fysisk som hørbar, ga den ingen tegn til å slite. Like uanstrengt åkka som hvor mye den ble presset utover kvelden/natten.

Om du går for en V4.0, tror ikke jeg personlig du vil angre. Det er en god invistering i mine øyne!
    Kjempe bra inntrykk av V.6'en . Har litt lyst til å teste den selv, men er ingen som kan si hvordan den er vs EC sin "superDAC" (som kanskje kan vise seg å kun være superdyr?!). Besitter selv en PS Audio (med Cullen mod 4), en DAC jeg syns spiller ringer rundt så si alt jeg har vært borti av mer highend spillere.

Tror jeg kjøper meg en v.6 ved neste elkjop tilbud.. teste den i 30 dager .

En liten "edit" angågende Rotel 1090: Hadde ikke den 2x1200va strømforsyninger?

Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    833
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av skorob
    Kjempe bra inntrykk av V.6'en . Har litt lyst til å teste den selv, men er ingen som kan si hvordan den er vs EC sin "superDAC" (som kanskje kan vise seg å kun være superdyr?!). Besitter selv en PS Audio (med Cullen mod 4), en DAC jeg syns spiller ringer rundt så si alt jeg har vært borti av mer highend spillere.

Tror jeg kjøper meg en v.6 ved neste elkjop tilbud.. teste den i 30 dager .

En liten "edit" angågende Rotel 1090: Hadde ikke den 2x1200va strømforsyninger?

Takk for innlegg skorob.
    Jeg måtte google meg klok på det du skrev ang. Rotel. Jeg fant ut at du har tildels rett i at det er 2 strømforsyninger, bortsett fra at det er snakk om 1250VA, litt mer altså. Men der er sider på nettet som skriver i sine beskrivelser at det er "kun" 1200VA. Det er nok derfra jeg har tallet fra.
    Men 1000VA er likefullt krefter i massevis. Densen B330 har 750VA.
    Takk for info. :-D

Intermediate Torolan sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    4,663
    Takk & like
    Nevnt
    6 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Ok,takker så mye for tilbakemeldingen
    Høres jo veldig lovende ut dette ja!
    Må vel vurdere en sånn en etter hvert,når penga strekker til...
    Hadde hvertfall vert veldig moro å prøvd en,for å høre om jeg synes det er vert pengene!
    Kan jo hende jeg kommer over en på brukten etterhvert også!
    ELEKTRONIKK : Yamaha CX-A 5000 , McIntosh MC-501 , 2xRotel RB-1565 , Minidsp 2x4 Balanced og Minidsp Nanodigi , Bluesound Node2.
    HØYTTALERE : Arendal Sound 1723 Tower , 2 X Arendal Sub 2 , MA RXFX , MA Apex A-10 og MA Apex-40 .
    BILDE : LG 65 Oled B7 , Pioneer BD LX55 , Dreambox HD-8000 , Nuc HT-pc , Apple-TV3.

Side 1 av 17 1 2 3 4 5 11 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •