Kommende nybegynneranlegg - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 27 av 27
    Newcomer ninjapingvin sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Hehe, er det nå jeg skal være glad for min lille Radionette 24"?
    Nei, det er desidert noe møkk. Leide en søt widescreen fra Thorn når jeg var i forsvaret, men har ikke råd til slikt nå som studentlivet kommer. Gidder ikke investere i noen skikkelig tv foreløpig heller da jeg har planer om å kjøpe meg en prosjektor ASAP-Zulu.

Som du sier, det kan jo komme folk på besøk, pluss at det for min egen del betyr en god del at ting ser ordentlig ut. Derfor finner jeg også en fordel i den siste tvbenken: sotete glassdører. Nadforsterkeren er jo ikke akkurat noe fryd for øyet, så det passer jo bra å få skjult den litt

Er bla. pga. det jeg har vurdert litt andre forsterkere. Selv om jeg gjerne kunne tenke meg noe ala de søte boksene som Mags har, så er det jo totalt utenfor min prisklasse, og det er ikke så veldig mye som både gir god trøkk, og ser fint ut i den prisklassen jeg jakter i. Denon har et "ok" utseende, men da blir det surroundreceiver tror jeg. 1804 i titanfinish til 4k?

Så litt på en H/K fra HifiCenteret og, men tror ikke den var så sterk, det var ihvertfall minste modellen i serien. (Harman Kardon HK 3380) Samt da har jeg problemet med at jeg må lengre for å få kjøpt, og at jeg handler med flere butikker. Dere som er mer med i "gamet" og har kjøpt litt og handlet her og der er kanskje mer trygg på sånt, men jeg føler en litt større sikkerhet ved å bruke en forhandler, som da kanskje er litt mer villig å yte service om jeg handler komplett hos dem.

Ang. kjøp av delte systemer, så vet jeg ikke helt. Har ikke funnet noe som passer bra til min pris. Selvom enkelte her kan si at man ikke må tenke på pris, men med hjertet og ørene, så går ikke det for en fattig student, med mindre noen vil sponse anlegget mitt? :P

Expert Pogwaq sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2003
    Poster
    5,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Du kan jo vurdere denne.

Den ser bra ut, og Arcam er da ålreite saker. Hovedproblemet er vel at han bor i Asker. 1804 er en populær receiver den, men jeg hører noen sier den er gått ut, og lageret er tomt? Dessuten er alternativet til Cambridge mye lekrere. :P

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmm.. klubben sine sider sier : kontakt oss online hvis du ønsker å kjøpe dette produktet, mao. er det tydeligvis ikke bare-bare å få tak i. Det virker litt sært at den er utgått. Spesielt hvis den er så populær. Problemer med å få levert nok da kanskje?

Den Arcam-greien så jo helt ok ut, men som jeg har sagt før, er litt skeptisk til bruktkjøp.

Har sett på Azur-serien til Cambridge. 640a, men er ikke den ganske pinglete? Jeg skal prøve å få høre litt flere forsterkere før jeg tar valget når jeg kjøper høytalerne, for de er ganske så sikkert i boks nå.

Newcomer cstromme sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    188
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ikke for å være gretten eller noe, men er ikke denne diskusjonen i helt feil forum?

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hmrf, muligens.. Bare så det er sagt: dette var min første post på forumet, og jeg var litt uvitende ang. hva som skulle hvor osv.. Det har såvidt jeg ser vært litt moderatorer innom her og lest. Når ingen av dem har flyttet den eller gitt noen form for advarsler går jeg utfra at det går greit.

Medlem siden
    Jul 2004
    Poster
    43
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da var tingene bestilt.
    Det endte med en Denon AVR 1804 surroundreceiver. Denne har dumpet 1000kr som følger av utsalg,pluss jeg har mulighet for å enklere utvide til surround, og har mer drag enn c352, på papiret ihvertfall. Concept 6 er også bestilt i lys eik. Høttalerne dessverre ikke inne på lager på HiFiklubben, men han skulle skaffe dem innen helgen, med mindre det var noen store brudd i lenken en plass.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med nytt utstyr.