Kens stue... BYEBYE KLIPSCH.. Nå på SENTER jakt :D - Side 9

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 9 av 11 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 SisteSiste
Viser resultater 161 til 180 av 211
    Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Kekka
    Siklet lenge på dome før jeg klinte til med RS-7, for å bruke bak. Men nå blir det å bruke dem på høyden, hvis ikke det gir noe bedre lyd får jeg montere dem på soverommet
    Det er jo flere her inne som har brukt dem med stort hell, tviler du blir skuffet og prisen var heller ikke sjokkerende. Gratulerer med nye presenser eller hva jeg skal kalle det, synes du er gjerrig på bildene dine da Ken. Nå har du hatt masse inne og intet bilder, kanskje på tide å dele de gledene med oss også.

Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har lagt opp noen bilder da, du får følge med :P

Bilder i post 138

Dette er jo på en måte det "gamle" oppsettet, det nye er ikke klart :P hihi

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    En bitteliten upgrade: "QED Dual Screen Silver Reference AV Cable" mellom dekoder å TV :P *GUD FOR ET LØFT* hahaha

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da forsvant Ultraen ut døren idag. Noe som er litt leit, men jeg hadde rett å slett ikke brukt for noe så kraftig i min leilighet. Satser hellere på skikkelig effekt på mit 5.0 system så lenge. Håper å få hentet en Parasound A51 imorgen. Kommer en å skal hente en forsterker imorgen å da er alle pengene i kasse for åg handle A51.

Sitter jo også å ser på en nu sub, det må jo inn, men ikke en så stor som Ultraen, men noe som kan ta det dype tonene også stiller jeg ned frontene litt så skal nok dette gå fint... håper jeg

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da... ENDELIG er Parasound Halo A51 i hus! den har stått noen timer nå så skal sette den inn i racket. Imorgen blir det nye kabler mellom reciver og effekt, så den blir ikke koblet opp idag.

Bilder kommer imorgen

Moderator Roger Waters sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    7,048
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis så mye med en råfeit effekt, ta vare på denne som et barn for dette er kvalitet man ikke trodde fantes. Dette er en effekt som oser av kvalitet og respekt så jeg ønsker deg til lykke med fangsten.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Dette er et beist

Støvete det var da

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Der var den på plass ja, jeg er litt spent på åssen denne er kontra di andre som du har hatt på lyden.
    Burdet ikke du gi den mere luft?

Intermediate Millmaker sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,120
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    For et beist du har fått deg nå da!

Gratulerer så mye!

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoPPe`S
    Der var den på plass ja, jeg er litt spent på åssen denne er kontra di andre som du har hatt på lyden.
    Burdet ikke du gi den mere luft?
    Jeg er litt spendt selv om dette er like bra som den A21 jeg hadde. men det sitter jo samme moduler i den så det bør det jo da være.

Dette ang. å sette den mer separat er ikke noe jeg trenger å tenke på sa dem hos importøren, kunne bare holde et øye med den når den blei kjørt hardt. Men dem var helt sikkre at denne aldri ville slå ut sånn som den står nå. Er større distanse oppover enn hva det ser ut som.

Sitat Opprinnelig postet av Millmaker
    For et beist du har fått deg nå da!

Gratulerer så mye!
    Takk

Å ja, det er virkelig et beist. Nesten 40kg, å den OSER av kvalitet!
    Den satte virkelig igang mine Klipsch, skal snart se en film til å gleder meg

Intermediate heanwi sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    674
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes du A51 gir nok krefter til RF7 (& Co) nå som du kjører de full range?

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av heanwi
    Synes du A51 gir nok krefter til RF7 (& Co) nå som du kjører de full range?
    Fram til nå er svaret ja, må si kvaliteten på lyden også er bedre enn jeg hatt på lenge.

Men det skal sies da, vet at bla. "Kane" ikke synes 250W holder for RF-7. Jeg har ikke hørt dem med mer enn 300W jeg da med en XPA-2 å jeg synes Parasounden gjør en bedre jobb. Men skulle gjerne testet med 500W for og høre forskjellen, men tviler på at det gjør så mye fra eller til. Men skulle vært morro

Intermediate Kane sin avatar
    Medlem siden
    May 2004
    Poster
    3,247
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fram til nå er svaret ja, må si kvaliteten på lyden også er bedre enn jeg hatt på lenge.

Men det skal sies da, vet at bla. "Kane" ikke synes 250W holder for RF-7. Jeg har ikke hørt dem med mer enn 300W jeg da med en XPA-2 å jeg synes Parasounden gjør en bedre jobb. Men skulle gjerne testet med 500W for og høre forskjellen, men tviler på at det gjør så mye fra eller til. Men skulle vært morro
    Joda, det holder nok med 250w på RF-7 så lenge man ikke er helt galemattias med volumet. Men føler det gjemmer seg enda mer i de, og hadde derfor vært morro å koblet til ett par XPA-1'er eller JC-1'er. Får se hva jeg finner på utover vinteren....
    Yamaha CX-A5000, Sherbourn PA 5-200, Arendal Sound 1723 Tower, Arendal Sound 1723 Center, 3 x Arendal Sound 1723 SUB3, SVS SSS-01

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kan hvertfall bekrefte at 500w er morro på RF-7 og man sitter virkelig på konsert. Jeg liker å ha litt krefter på baken for å få ut det som bor i disse og det hadde nokk rett og slett irritert meg om jeg ikke hadde fått ut det som bor i disse.
    Når jeg har kompisser på besøk så syns jeg det er litt teit å si " dette er ikke det beste dem kan spille" det er noe dem helt sikkert ikke vil tro noe på.
    Jeg er uttrolig glad i mine RF-7 som gir meg så synnsykt mye.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei igjen!

En stund siden det skjedde noe her nå, men nå vurderes det en update.

Skulle igrunn kjøpe meg en 32-40" tv til soverommet, tenkte da på en billig en for max 5000.-. MEN jeg fikk utbetalt resten av feriepengene mine på denne lønna å da har jeg 20.000.- som jeg KAN bruke på en tv. Så da vurderer jeg nåe så stort som 60-63" i stuen å flytte 50" inn på soverommet. Her er det da 2 urosmoment. Blir 50" for stort på et soverom? Er det noen vits å kjøpe ny tv nå eller skal man vente å se hva som kommer i første kvartal av 2011?

Det skal ikke være noe 3D eller noe slikt for det kommer jeg ikke til å bruke, mener dere at det er greit å kjøpe noe nå så hva bør man gå for?

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter å lurer på å invistere i et nytt oppsett i stuen:

Samsung PS63C7705XXE
    Panasonic DMPBDT300EG
    Marantz SR7005
    Marantz SA-15s2

Etter å ha lest en del å fått noen få råd her på forumet pluss at reciver og cd dukket opp på brukten

Dette blir da ca 45k så det blir litt av en oppgradering av stuen. Dette sammen med Parasound Halo A51 og Klipsch systemet bør være et system for framtiden... eller tar jeg feil her? Dette er sykt mye penger synes jeg selv men er det så at jeg har dette systemet noen år så er det ikke så gæli.

Noen forslag på hva dere synes eller om det er noe jeg bør bytte ut?

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Venter fremdeles på min Samsung PS63C7705XXE!!!! Jeg begynner å bli lektig irritert over dette, å nå kanskje lev. dato var 3/3! Hvor mye skal man akseptere? Jeg har ventet over 1 måned nå og vente en måned til hadde vært veeeeldig irriterende! Er det noen som sitter i samme sete som meg her?

Sånn, over til noe annet. Jeg var og hentet nye HT idag Et par hvite Minipod. Mangler litt oppemot RF-7... HAHAHA! Har ikke fått testet noe spess, satte bare opp dem for å se at dem funket. Skal dra innom HFK endag å se hva dem kan gi meg for pris på en Bass Station. Tror en slik kombo kan gi en fyldig lyd på liten plass

Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Venter fremdeles på min Samsung PS63C7705XXE!!!! Jeg begynner å bli lektig irritert over dette, å nå kanskje lev. dato var 3/3! Hvor mye skal man akseptere? Jeg har ventet over 1 måned nå og vente en måned til hadde vært veeeeldig irriterende! Er det noen som sitter i samme sete som meg her?

Sånn, over til noe annet. Jeg var og hentet nye HT idag Et par hvite Minipod. Mangler litt oppemot RF-7... HAHAHA! Har ikke fått testet noe spess, satte bare opp dem for å se at dem funket. Skal dra innom HFK endag å se hva dem kan gi meg for pris på en Bass Station. Tror en slik kombo kan gi en fyldig lyd på liten plass
    hehe, di der er morsomme. Den prisen du får av hfk er den som står på prislappen.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoPPe`S
    hehe, di der er morsomme. Den prisen du får av hfk er den som står på prislappen.
    Om det er det så må jeg sjekke andre muligheter, ev. om dem er billigere i danmark, skal dit snart

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan være mulig det finnes et demo ekemplar i nærheten

Skal få satt dem opp Minipodene idag så jeg får testet dem ut, men hvilken høyde bør dem sitte på veggen?

Side 9 av 11 FørsteFørste ... 5 6 7 8 9 10 11 SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •