Kens stue... BYEBYE KLIPSCH.. Nå på SENTER jakt :D - Side 3

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 3 av 11 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 ... SisteSiste
Viser resultater 41 til 60 av 211
    Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Kekka
    Da røyk jeg på en smell idag også gitt, Ble kjøp av Emotiva XPA-5.

hehe, fort gjort det der

Intermediate Kekka sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Thoge
    hehe, fort gjort det der

Så nå skal jeg bare få solgt min parasound å fått bestillt UMC-1

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må utsette kjøp av UMC-1 til fordel for en RC-7 jeg har funnet. Så da ryker jeg på 4000.- der. Men da har jeg en fin frontrekke, som liker effekt

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Må utsette kjøp av UMC-1 til fordel for en RC-7 jeg har funnet. Så da ryker jeg på 4000.- der. Men da har jeg en fin frontrekke, som liker effekt
    4000 syns jeg var en meget bra pris.
    Selv ga jeg 4500 + frakt for min og den er dønn strøken og syns prisen var meget bra.
    Dem er verdt mer.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HoPPe`S
    4000 syns jeg var en meget bra pris.
    Selv ga jeg 4500 + frakt for min og den er dønn strøken og syns prisen var meget bra.
    Dem er verdt mer.
    Jo, det er en meget bra pris, men lurer på plassering i stuen da foten til TV:n ikke er så høy.

Da skal jeg snart ned og hente en Emotiva ERC-1 som ligger og venter på meg på posten:twisted:

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ERC-1 skuffer ikke Knall spiller, men skal jeg kunne godt tengt meg litt bedre/mykere knapper både på spiller og kontrollen, denne kunne også vært noe mindre etter min mening. Men helt klart et fint kjøp

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er RC-7 og en RW-12 i hus!! Har ikke fått testet det ut, men skal prøve og møblere om i stuen imorra og få testet det. Som sagt i Klipsch tråden blir det nok ikke noe WOW effekt på bass siden men tror RC-7 vill overaske stort

Intermediate HoPPe`S sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er RC-7 og en RW-12 i hus!! Har ikke fått testet det ut, men skal prøve og møblere om i stuen imorra og få testet det. Som sagt i Klipsch tråden blir det nok ikke noe WOW effekt på bass siden men tror RC-7 vill overaske stort
    RC-7 overrasker deg, gled deg.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    1,978
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har selv hatt to rw 12d og selv om de ikke kanskje vil holde følge på maks volum ifht rf7, så vil den tilføre mye på LFE sporet på film. Det er en veldig bra sub som passer fantastisk med klipsch fronter mtp karakteristikk osv.

Som nevnt i klipsch tråden så ville jeg kjørt frontene som large og sub til yes/LFE.

Gratulerer ellers med et veldig bra oppsett!

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Zeke1983
    Jeg har selv hatt to rw 12d og selv om de ikke kanskje vil holde følge på maks volum ifht rf7, så vil den tilføre mye på LFE sporet på film. Det er en veldig bra sub som passer fantastisk med klipsch fronter mtp karakteristikk osv.

Som nevnt i klipsch tråden så ville jeg kjørt frontene som large og sub til yes/LFE.

Gratulerer ellers med et veldig bra oppsett!
    Takk

Har akk. sett litt på Avatar, og jøss for en senter RC7 er er rett å slett morro å se på film igjenn, selvom jeg ikke har en HD reciver. Kjører optisk og komp. imellom TV og Bluray.

Men tror jeg kommer til og møblere stuen idag så jeg kan få litt mer rom imellom frontene... tror det vil bli sååå mye bedre.

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer med feit frontrekke! :-D

Skulle gjerne likt å høre noen flere ord om dine inntrykk av RF-7. Spesielt på rock og metal. Hvor godt trøkker det på f.eks. Infected Mushroom? :twisted: Forhåpentligvis, og mest sannsynlig er det mest positivt å si.

Lurer også på hvordan senteren oppfører seg, også i forhold til RC-64, og om den kan være en match til RF-7?

Vil ikke stjele tråden din, men jeg har selv et par RF-7 og en SVS PC-13 Ultra på tur i posten og er tildels jææævlig spent. Bare timene virker lange.. Hurra for post-streik.:cry:

Frykter du har bare fint og si, sånn at dagene blir enda lengre..

Smiley takeoff...

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Takk

Har akk. sett litt på Avatar, og jøss for en senter RC7 er er rett å slett morro å se på film igjenn, selvom jeg ikke har en HD reciver. Kjører optisk og komp. imellom TV og Bluray.

Men tror jeg kommer til og møblere stuen idag så jeg kan få litt mer rom imellom frontene... tror det vil bli sååå mye bedre.
    Den er vanvittig. Gratulerer med fantastisk frontrekke.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av hugolor
    Gratulerer med feit frontrekke! :-D

Skulle gjerne likt å høre noen flere ord om dine inntrykk av RF-7. Spesielt på rock og metal. Hvor godt trøkker det på f.eks. Infected Mushroom? :twisted: Forhåpentligvis, og mest sannsynlig er det mest positivt å si.

Lurer også på hvordan senteren oppfører seg, også i forhold til RC-64, og om den kan være en match til RF-7?

Vil ikke stjele tråden din, men jeg har selv et par RF-7 og en SVS PC-13 Ultra på tur i posten og er tildels jææævlig spent. Bare timene virker lange.. Hurra for post-streik.:cry:

Frykter du har bare fint og si, sånn at dagene blir enda lengre..

Smiley takeoff...
    Hører ikke på sånn skikkelig metal, nermeste jeg kommer er vel Metallica. Men det låter SYKT Digger lyden, uansett musikk synes jeg disse imponerer, en meget god allrounder synes jeg! Tror neppe du vill høre så stor forbedring med "ultraen" når du spiller musikk. Men til film kommer den godt med, veldig godt. Skal ha med den subben etter hvert jge også men nå har jeg ikke rå til å handle mer da jeg akk. bestemt meg for kjøp av en Emotiva UMC-1.

Ang. senter så er det sånn at RC-7 spiller best sammen med RF-7 og RC64 spiller best sammen med RF63/83. Mange tråder å spørsmål rundt dette. Men kan være et problem å få tak i RC-7 så mange velger da RC-64 som er et beist av en senter den også!

Sitat Opprinnelig postet av Hornman
    Den er vanvittig. Gratulerer med fantastisk frontrekke.
    Takk, kjøpte sentern av samme mannen du kjøpte dine RS-7 av. Og den var så å si strøken, fornøyd med RS-7?

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hører ikke på sånn skikkelig metal, nermeste jeg kommer er vel Metallica. Men det låter SYKT Digger lyden, uansett musikk synes jeg disse imponerer, en meget god allrounder synes jeg! Tror neppe du vill høre så stor forbedring med "ultraen" når du spiller musikk. Men til film kommer den godt med, veldig godt. Skal ha med den subben etter hvert jge også men nå har jeg ikke rå til å handle mer da jeg akk. bestemt meg for kjøp av en Emotiva UMC-1.

Ang. senter så er det sånn at RC-7 spiller best sammen med RF-7 og RC64 spiller best sammen med RF63/83. Mange tråder å spørsmål rundt dette. Men kan være et problem å få tak i RC-7 så mange velger da RC-64 som er et beist av en senter den også!

Takk, kjøpte sentern av samme mannen du kjøpte dine RS-7 av. Og den var så å si strøken, fornøyd med RS-7?
    Ja de er fantastiske. Det er faktis noe i dette med å matche alt i samme serie hehe

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vært gira på å prøve RC-64 i lang tid nå, men nå frister RC-7 en god del mer.
    Hadde satt pris på en liten heads up hvis noen vet av en slik.

Intermediate
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    1,084
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har vært gira på å prøve RC-64 i lang tid nå, men nå frister RC-7 en god del mer.
    Hadde satt pris på en liten heads up hvis noen vet av en slik.
    Har du hørt med L Sound jeg fikk min helt ny. En overligger fra Audiocompagniet. Kanskje det finnes flere.

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes det har dukket opp mer å mer av 7-serien på brukten i det siste, er bare å følge med å være kjapp. Gått for 4-6k har jeg sett. Jeg fikk min og en RW-12 for 7.000.- synes ikke det var så gæli

Men var hos en kompis idag og han har RF-83 og RC-64. Dette er også en veeeeeldig bra rekke, men må si jeg liker 7er rekka mi bedre på alle måter, den ser litt mer klumpete ut. Men den spiller mye bedre, synes da jeg hvertfall. Men han har RS-62 da så får en litt bedre surround følelse hos han da jeg akk. nå sitter på Dali Concept 2 som bak.

Men er det noen som har en formening om ossen det ville bli å montere RS-52 på bakveggen rett bak sofaen? vill dette gi en grei nok spredning i et 5.1 system?

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har man sendt avgårde en mail til lsound, og ordnet så jeg får melding fra rubrikk.no så fort en Klipsch legges ut.

Jeg hadde egentlig bestemt meg for RF-83, men gutta på lsound overbeviste meg om at RF-7 var et bedre valg. Det tok riktignok litt tid å overbevise meg, men jeg angrer ikke et sekund. For noen uker siden synes jeg ikke RF-7 var noen fin høyttaler å se på. Men nå som jeg har lest i timesvis, sett på bilder og gjort meg opp noen inntrykk, er det tydelig at den spiller som den ser ut. Rått og autoritært.
    Den vokser bare mer og mer på meg, og jeg har ikke fått den i hus ennå.

Har du vurdert RS-7, knekka? lsound selger de med litt avslag akkurat nå. Eller er dette en dårligere høyttaler enn resten av 7-serien?

Kan du skrive litt mer om forskjellen mellom RF-7 og RF-83? Hva driver han kompisen din sine med?

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du vurdert RS-7, knekka? lsound selger de med litt avslag akkurat nå. Eller er dette en dårligere høyttaler enn resten av 7-serien?

Kan du skrive litt mer om forskjellen mellom RF-7 og RF-83? Hva driver han kompisen din sine med?
    Vurdert har jeg gjort, men ikke noe mer enn det, dette grunnet at dem bare leveres i sort. Det største som leveres i cherry er RS-52, så det blir det så fort jeg får inn litt mer penger til hjemmekinoen.

Ang. RF-7 og RF-83 så synes jeg RF-7 stjeler showet helt, hvertfall sånn jeg liker lyden! Rett å slett litt mer av allt. RF-7 har hor meg lekt med både Parasound NC 5250 og Emotiva XPA-5. Der 5250 hårfint stikker av med seier'n. men grunnet den store prisforskjellen velger jeg å beholde XPA-5. Dette også litt grunnet valg av annen elektronikk så som UMC-1 og ERC-1. Da får jeg et system som ser dønn likt ut, noe som i sin tur gir en relativt grei WAF

Medlem siden
    Jan 2010
    Poster
    1,353
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er stuekinoen oppgradert med Emotiva UMC-1 også gitt

Det har skjedd mye her i det siste, var ikke SÅ lenge siden jeg satt med en Yamaha 765 og Dali Concept 6 surroundpakke For all del, ikke missforstå meg. Helt greit å ha i stuen det også Men med den pakken jeg har nå er det rett å slett morro å se på film Oppdaterer listen på første siden

Side 3 av 11 FørsteFørste 1 2 3 4 5 6 7 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •