Dette må være fri fantasi!
Det er Frode Ertzeid (han fra Farmen som bor i Ny Hellesund) som driver produksjon av Dynavoice (og import mener jeg å huske). At han velger å selge et parti til Gooba eller Netthandelen får være en sak mellom ham og dem, evt med Surround.no.
Dette er ikke piratkopier meg bekjent, noe jeg heller ikke fikk intrykk av da jeg spurte Ertzeid om mitt kjøp på Netthandelen i fjor sommer!!!
Se også her:
"Stein Frode Ertzeid
Nykommer
Ble medlem: Jan 2005
Sted: Ny-Hellesund, 4640 Søgne
--------------------------------------------------------------------------
Det er riktig at det er slektskap mellom Proson og Dynavoice. F.eks. lages de på samme fabrikk, på samme måte som JBL og Infinity. Varemerkene eies også av samme firma; JWS International i Sverige. Derimot så har de to forskjellige lyd filosofier. Dynavoice skal være litt mer pupp, litt mer bass og driv. Gøyal høyttaler. De spiller imponerende bra!! F6' en er et funn! Når det gjelder F3 settet så er det riktig at det er identisk med Proson Tower 25. Det er kun noen små endringer i dellefilteret som skal diffrensiere dem, men ellers er allt likt. F3 og Tower 25 er først og fremst et møblerings vennlig system; det skal se litt nett og fint ut. Dette er ikke Hi-Fi! Dette er innredning. Det blir gøyere med en sub. Kjøp F6; den er fenomenal! "