Hvilket headset har DU! - Side 7

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 7 av 45 FørsteFørste ... 3 4 5 6 7 8 9 10 11 17 27 37 ... SisteSiste
Viser resultater 121 til 140 av 895
    Expert Hellnoob sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    5,846
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Ja takk, begge deler. Jeg har da plenty høyttalere, og etterhvert noen headset også. Kjekt å kunne variere måten musikken blir formidlet på. Dessuten gir headset muligheten for musikklytting uten å måtte hensynta resten av familien.

Intermediate Qrt sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    1,544
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    I hear you. Har ikke noen i huset som er uenige i at høy musikk er bra musikk, så hensyn er et fremmedord..

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    129
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Har disse jeg, omtrent de eneste som ikke er ubehaglige å ha på sammen med briller 8)

Intermediate zeezar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    La inn et legg tidligere i tråden og lovte sjøltatte bilder av stasjet. Det var gode lysforhold midt på dagen og jeg knipsa ivei. Men jeg har "pønta" ikke så lite på bildene, for bilder er jo som vi alle vet noe av det kjedeligste som fins. Etteraping av virkeligheta? Man har da auer i skallen! Satsa derfor på å få fram stemninger i Photo Shop, hovedsakelig retro-.

Her går!

Følger like godt rekkefølgen bildene ble tatt i. Første par ut er ikke plassert i tid, til det er Denon et tidløst merke med en evig lydsignatur (åh, stønn). Denon AH-D2000 og Little Dot MKIII:

Deretter poserte Audi-Technica ATH-A900 sammen med samme Little Dot amp i en tilnærma 70-talls retrostil:

The Underdawg, - kjøteren Beyer. 60-tall og neonjungel, camo cap og macho verdier. Samtidiig noe 1940-talls dokumentarisk preg over oppsettet. Sjekker nettet, og da ser jeg det: "Founded in 1924 in Berlin." Visste jeg det ikke! Nei dessverre, jeg hadde ingen peil.

Deretter trespannet Creative Vision:M, Practical Devices XM4 amp og påny Audio-Technica . Hvor hører dette hjemme i tid, da? På 1960-tallet, brit-pop? Tekstilen under er ikke Union Jack til tross for Collosseum på spilleren. Underlaget er en jumper påtrykt Gulf (Oil)-emblem, Yankee-emblem.

Kavalkaden avsluttes av Creative ZEN, iBasso D2 amp og Creative HQ-1700 `foner. Av alle anskaffelsene her er det faktisk bare iBasso amp`en jeg ikke er fullt fornøyd med. Forventa mer krefter, men lyden er grei og med lettdrevne kanner (30-32 Ohm) er det både fryd og gamant. Var det ikke på 50-tallet striper var populært. Musikkvalget er derimot av betydelig nyere dato.

Takk for følget!

PS. Kvalifiserer/forsvarer bildene innkjøp av speilrefleks-kamera? Interessa er veff til stede. Kameraet for dette var FinePix F30. DS.

Intermediate CNK sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    1,787
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes iallefall dette var flotte bilder jeg.

Intermediate audioB sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Trondheim
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fete bilder det der ja
    Hifi: Yamaha - Monitor Audio - Kimber Kable - Denon - Panasonic - Sony

Headfi: Focusrite Forte - B&W P7 - Grado SR325e

Newcomer
    Medlem siden
    Sep 2006
    Poster
    78
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hellnoob

til PC-bruk har jeg et par Sony MDR-V700 som sikkert er 10 år gamle. Teipen er ikke en tweak, men en fix :-)

Det der en ingenting, skal legge ut et bilde av mine v700 når jeg kommer hjem, er ikke dritimponert over byggekvaliteten på disse, men driverne tåler MYE juling!

Intermediate Gesel sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    765
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    MDR-v700 har blitt bedre enn de var, første fire åra mine som DJ hadde jeg SJU sett av de.. Men de knuste alt når det kom til lyd

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    595
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

har selv

porta pro til jobben etc 2stk et mitt et sambon og hjeme et sett grado SR-125 på deling skule bare ønske jeg snart fikk en egen ordentlig dac/forsterker til di noe di definitivt betener

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    512
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Shure 530 se

Noen her som har erfaring med shure 530se???? Har bestillt desse og skal bruke disse sammen med sandisk sansa clip mp3 spiller.... Nå for tiden bruker eg sennheiser cx6 øreplugger,som eg synest er bra lyd i,men dårlig noise canceling.Og synst eg må skru lyden høgt opp.Har innstillt sansaen på "normal" volum.Har lest at ein ikkje skal skru lyden meir opp enn 60%,pga av hørselskader.Men eg må skru opp enda meir for å få utbytte av dei.Men mulig dei e tungdrevne.Har lest at shurene er utrolig lettdrevne...... Har lastet in flac filer på sansaen.Fårstått det slik at shurene "liker" helst bra kvalitet på lydfilene???

Noen som kan fortelle hvordan er lyden i shurene,og vil dei fungere bra på ein spiller som sansa clip,osv? (Den er jo veldig liten,og ikkje av dei dyraste mp3 spileerne akkurat) 8)

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    1,196
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nettopp fått meg wesc oboe. Imponert over lyd kontra pris

Newcomer AsbjørnH sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    36
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har Beyerdynamic DT770 med Corda Headsix som bærbar amp.

Active Alinoe sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    406
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har Porta Pro, Sennheiser HD202 (utrolig mye til prisen), sennheiser PX100, og to sett med Sony-klokker jeg ikke husker hva heter. De svarte som alle hadde i 2002 og noen enorme grå som kostet en del. Ønsker meg noen ålreite trådløse.

Newcomer HI-FInepse sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2006
    Sted
    Nordmøre
    Poster
    223
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    AKG 26K er mitt headsett (pluss noen andre som ikke er noe bra). Er storfornøyd til prisen!

Intermediate
    Medlem siden
    Mar 2009
    Poster
    2,313
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg bruker hodetelefoner stort sett bare på tur, til iPod og Mac. Har forsøkt en rekke typer i ulike prisklasser, men har nå slått meg til ro med AKG K420. Utrolig behagelige å ha på, kan legges sammen i pose -- og med OK+ lyd.

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    765
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da er HD650ene solgt og på utkikk etter nye.. Grado RS-1 eller RS-2 regner jeg med at det blir, men har også kikket på RS-1000 ettersom det er meeeget fordelaktig pris (ja, jeg veit.. alt er relativt) på TonArt for tida

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Trondheim
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Gesel
    Da er HD650ene solgt og på utkikk etter nye.. Grado RS-1 eller RS-2 regner jeg med at det blir, men har også kikket på RS-1000 ettersom det er meeeget fordelaktig pris (ja, jeg veit.. alt er relativt) på TonArt for tida
    Du som bor på stjørdal har sikkert fått med deg at TonArt selger RS-2 til 4,500 nå? Satt ned 2000 spenn eller noe sånt. Ta turen dit da vettu!

Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    765
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jepp, har fått med meg det Satt ned med 2500,- på RS-2, 2000,- på RS-1 og 3700,- på GS 1000 Regner nesten med at det blir RS-2, har prøvd disse før på forsterkeren min og det funka brukbart. Lånte GS 1000ene til en kompis, men skal jeg få de til å funke ordentlig må jeg ha meg ny forsterker i tillegg...

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Trondheim
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hehe jeg vet hva du snakker om. Selv har jeg "lille" SR 125 og jeg hakke sjangs til å drive DE skikkelig engang. Vurderer Graham Slee Novo til å drive de egentlig.

Sett på noe fornuftig du da? Ganske kraftige hodetelefoner du ser på. Burde sjekke ut Woo Audio sine rørforsterkere til de. Er så pent og sies å være helt råe! Koster jo litt mer, men tror RS-1 osv fortjener såpass.

Woo Audio High-End Tube Amplifiers - The Sound of Excellence

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2007
    Poster
    138
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback