Hvilket headset har DU! - Side 39

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 39 av 45 FørsteFørste ... 9 19 29 35 36 37 38 39 40 41 42 43 ... SisteSiste
Viser resultater 761 til 780 av 895
    Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2013
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2010
    Poster
    28
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Nye hodetelefoner :)

Dro på Hifiklubben for å kjøpte 1,5 meter kabel til senterhøyttaler, og dro hjem med ny kabel og Denon AH-D600 til 2998 kr...
    Bestilte så en Audio GD 11.32 til disse.

Er skikkelig fornøyd med lyden fra hodetelefonene, men det ble en dyr kabel til senterhøyttalern..

Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,266
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zeezar
    Er du blitt audio-fundamentalist, Tron? Tør ikke å tvile mer og ligger med navlen opp på makelighetens gyldne sky :twisted: ?
    Jeg har anskaffa meg lillebroren HiFiMAN HE-300. Tenkte at hvis dette er så gode kanner for så lite penger som "alle" sier, så kan kanskje også jeg - en dødelig fattigfaen - få høre englesangen.
    Takk for de vakre, poetiske og bevingede ord, Zeez! Livet på den gyldne sky er sikkert oppskrytt, må nok dø først før vi finner ut av det. Jeg formoder for øvrig at samtlige vegger i Zeezar's Palace i Las Vegas snart er dekket av utallige klokker i alle kategorier?

Jeg må innrømme at de stive, hvite kablene som kom med HIFIMAN HE-500 ikke var de jeg helst ville hatt, heller ikke innfestingen med 2x mini coax, hadde nok foretrukket en singel svart, myk kabel. Herlighetene er dessuten sinnsykt tunge. Men lyden er jo ikke så ille da.

Men det hender rett og slett at jeg switcher til mine DT 770 Pro eller AT'ene mine for en litt lettere opplevelse.

Active
    Medlem siden
    Jul 2006
    Poster
    329
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Beyerdynamic

Noen som kan anbefale forsterker for Beyerdynamic DT770 Pro og Custom One Pro, som kan kobles direkte til minijack out på lydkort på PC?

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    149
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har sennheiser hd555. Kjøpte di pga 6 stjerner i lydogbilde og pris på 1500kr. Har ikke hatt annet enn koss før, men er det beste headsettet jeg har hørt. Ikke veldig mye bass. (Litt for lite synes jeg) ellers kjempelyd =)

Intermediate ldynamic sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    533
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av kenta
    Noen som kan anbefale forsterker for Beyerdynamic DT770 Pro og Custom One Pro, som kan kobles direkte til minijack out på lydkort på PC?
    Se på Schhit audio sine produkter. Fantastiske hodetelefonforsterker. Har selv asgard 2 (med dt770 80) og er strålende fornøyd. Ser ikke helt poenget med å ha en forsterker (stasjonær) til custom one siden denne er ment for portabelt bruk. Hdu har tåper virkelig har tenkt til å kjøpe en dac i tillegg/snart.

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Noen av dere her inne som har prøvd Takstar HI2050? eller f.eks Pro80?

Og kanskje kan fortelle noe om disse?
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Intermediate Espen-hj sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2009
    Poster
    1,290
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Noen av dere her inne som har prøvd Takstar HI2050? eller f.eks Pro80?

Og kanskje kan fortelle noe om disse?
    Det står noen ord om Takstar i headfi tråden om eg ikkje tar feil. Har Pro80 her heime, og trives godt med dei. brukes når eg er på reisejobb. God lydisolasjon, hendig koffert, god bassgjengivelse er mine stikkord for klokkene

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2007
    Poster
    64
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Oppdaterer litt nå som alt står her komplett, ble klar forskjell med M1 DAC og mLink koblet til HPA istedet for å kjøre USB igjennom den.
    Ble mer leken lyd og ikke like flat som før.

Oppsett:

Grado PS1000
    Musical Fidelity M1 DAC
    Musical Fidelity M1 HPA
    Bel Canto mLink
    Nordost Blue heaven LS digital cable
    Nordost Blue heaven USB 2.0 data cable
    Nordost White lightning interconnect

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Espen-hj
    Det står noen ord om Takstar i headfi tråden om eg ikkje tar feil. Har Pro80 her heime, og trives godt med dei. brukes når eg er på reisejobb. God lydisolasjon, hendig koffert, god bassgjengivelse er mine stikkord for klokkene
    Men, hvordan er det med diskant og mellomtone? Har du prøvd disse med noe forsterkeri?
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    146
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Nå har jeg fått Sennheiser Momentum av lydogbilde (trekt ut etter å vurdert de nye nettsidene dems). :-D
    Hørt på dem for 2 dager siden, og syntes det låt skralt, men nå har de spilt i snart et døgn, og det begynner å komme seg nå. Skal teste de opp mot Denon AH-D5000 etterhvert... Men sånn med en gang så virker det som om det er litt mye bass og de mangler litt når det kommer til luft/åpenhet i lydbilde.
    Sånn i forhold til Beyerdynamic DT 770 Pro så er det lenge siden jeg har hørt på dem (solgte dem), men jeg mener å huske at de hadde veldig mørkt lydbilde og litt lite detaljer, nesten litt ullen lyd...

Av IEM har jeg fortsatt: Klipsch image S3 og S4 (dårligste jeg har kjøpt), Shure SE215 og Monster Miles Davis Tribute

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    146
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av power_metal Vis post
    Nå har jeg fått Sennheiser Momentum av lydogbilde (trekt ut etter å vurdert de nye nettsidene dems). :-D Hørt på dem for 2 dager siden, og syntes det låt skralt, men nå har de spilt i snart et døgn, og det begynner å komme seg nå. Skal teste de opp mot Denon AH-D5000 etterhvert... Men sånn med en gang så virker det som om det er litt mye bass og de mangler litt når det kommer til luft/åpenhet i lydbilde. Sånn i forhold til Beyerdynamic DT 770 Pro så er det lenge siden jeg har hørt på dem (solgte dem), men jeg mener å huske at de hadde veldig mørkt lydbilde og litt lite detaljer, nesten litt ullen lyd... Av IEM har jeg fortsatt: Klipsch image S3 og S4 (dårligste jeg har kjøpt), Shure SE215 og Monster Miles Davis Tribute
    Kan legge til at jeg har skaffet meg Monster Turbine Pro Copper. Har testet de litt i mot Miles Davis Tribute.
    Har også bestilt et par Westone 4R, som er på vei i posten Skal bli gøy å teste dem. Har ikke eid propper med balanserte drivere før.

Vedlegg 110

Intermediate johnsen90 sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Grålum
    Poster
    910
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har Qpad1339 fra beverdynamic. Syntes de leverer ganske godt!
    Sony HW55 - Dreamscreen V5 Dynagrey 100" - Oppo 103D - Apple Tv - Panasonic ZT60
    Klipsch RF82-RC62-RS42 - Xtz 12.16 - Yamaha CX5000 - Emotiva XPA-3 - Rotel 1562

Intermediate OleM sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2003
    Poster
    4,162
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hører mest på musikk med bærbart utstyr og ønsker så god lyd som mulig. For en tid tilbake gikk jeg til innkjøp av Shure SE535 ørepropper. Jeg var skuffa med en gang. Men disse har virkerlig åpnet seg og leverer nå suveren lyd. Jeg bruker dem sammen med en ipod og en Fiio Andes DAC/Amp. Fiio'en sparker virkelig liv i proppene.
    Men mye vil ha mer.. Jeg vurderer sterkt å kjøpe iRiver AK100 etter å ha lest mye bra om denne. Jeg har søkt etter info her på forumet, men får ingen treff. Jeg vet ikke om det er fordi det ikke er noen som har skrevet noe om denn her inne, noe som høres litt tvilsomt ut. Eller om det har med den nye platformen å gjøre...

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beats Studio by dr. dre..
    Hvilket headset har DU!-p1030917-jpg
    Usikker på hva man skal mene om disse hodetelefonene. Fikk dem litt billigere, så slo til, de låter helt klar veldig bra med god bass og mellomtone. God oppløsning er det også.
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder Hvilket headset har DU!-p1030917-jpg  
    Sist endret av Rotja; 11-04-2013 kl 00:17

Intermediate
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    520
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Newcomer
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har Denon AHD-7100. Virkelig fantastiske karer. Elsker de.

Newcomer KevinNorway sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2013
    Sted
    Kragerø.
    Poster
    1
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Stax SR-80, Superlux HD668B, Sennheiser HD558 og Panasonic RP-HTX7

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2009
    Poster
    74
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sennheiser Amperior
    AKG NC 495
    Beyerdynamic T70p
    Beats Mixr
    Beats by Dre Pro
    Sennheiser Momentum on-ear
    Sony SE-MJ591

Intermediate audioB sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Trondheim
    Poster
    693
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Liten update etter 5 år.

Blir B&W P7 når jeg får solgt unna Grado SR125'ene.

Var fantastisk lyd i Bowersene rett i fra Sony Z'n. Gleder meg

Side 39 av 45 FørsteFørste ... 9 19 29 35 36 37 38 39 40 41 42 43 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •