Hvilket headset har DU! - Side 31

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 31 av 45 FørsteFørste ... 11 21 27 28 29 30 31 32 33 34 35 41 ... SisteSiste
Viser resultater 601 til 620 av 895
    Newcomer Nick-Andre sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Design i særklasse! Må være blandt de peneste hodetelefonene som er laget noensinne! Grattis

Intermediate
    Medlem siden
    Dec 2006
    Poster
    607
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Nick-Andre
    Design i særklasse! Må være blandt de peneste hodetelefonene som er laget noensinne! Grattis
    Jo, takker.
    Innenfor design og estetikk så har jo alle sine egne preferanser. Noen liker det ene, noen det andre. Personlig så er jeg enig med deg når det gjelder Edition 8. Design, materialvalg og farger er etter min smak.

Andre igjen don´t give a damn how it looks - as long as they sounds good

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Fikk Hyundai-klokker i posten for et par dager siden. Prøver de for første gang nå. Spiller Bring me the horizon i flac, gjennom muse usb dac og muse rørforsterker. Lyd og byggekvalitet (selv om det er plast så føles det solid og ser bra ut) er definitivt verdt langt mer enn de 200 norske jeg betalte (pluss 80 kroner i frakt eller hva det ble). Syns ikke lyden er bedre enn grado labs sr60 som jeg har fra før. Men gradoene koster litt mer (skal ikke så mye til for å koste mer enn hyundai akkurat) og er litt mer annerkjent kanksje. Og så er det jo første gang de spilles. Kanskje noe skjer med litt mer spilling. Det er mer trøkk i bassen enn i grado labs sr60!

(Trykk for større bilde)

Newcomer Sonique sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2009
    Poster
    174
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av bo1e
    Fikk Hyundai-klokker i posten for et par dager siden. Prøver de for første gang nå. Spiller Bring me the horizon i flac, gjennom muse usb dac og muse rørforsterker. Lyd og byggekvalitet (selv om det er plast så føles det solid og ser bra ut) er definitivt verdt langt mer enn de 200 norske jeg betalte (pluss 80 kroner i frakt eller hva det ble). Syns ikke lyden er bedre enn grado labs sr60 som jeg har fra før. Men gradoene koster litt mer (skal ikke så mye til for å koste mer enn hyundai akkurat) og er litt mer annerkjent kanksje. Og så er det jo første gang de spilles. Kanskje noe skjer med litt mer spilling. Det er mer trøkk i bassen enn i grado labs sr60!
    Jøss, du må ha fått de raskt, ventet nesten tre uker på mine! Morsomt at flere testet disse da. Har brukt de jevnt siden jeg fikk de, og synes det virker som lyden har åpnet seg enda mer : )

Som sagt, tror det skal godt gjøres å matche Hyundai-klokkene til den prisen der.. sikkert mange som tar det seriøst! :P haha

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har ett gammelt sett sony mdr-f1 som har vært med meg i mange år. De fikk nylig selskap av sony mdr xb700, som igjen førte til en tur innom e-bay og vips så var sony mdr xb1000 på vei fra hong kong. xb700 er nå film/spill headset, mens xb1000 er koblet til ny-innkjøpt asus xonar essence stx lydkort og denon rcd-m38.

Jeg prøver å styre unna alt som heter hifi butikker, for lysten til å handle bedre signalkabler, egen hodetelefonforsterker og teste hodetelefoner opp mot 10.000kr klassen er veldig stor. Er litt bitt av basillen, men fornuften sier så langt at det jeg har holder... Enn så lenge.

Newcomer
    Medlem siden
    Apr 2007
    Poster
    152
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Sonique
    Akkurat bestilt Hyundai CJC 9200!
    Haha, ser ut som en galant kopi av Pioneer sine HDJ-1000 som jeg hadde før. Brukte Pioneerene masse på spillejobber rundt om inntil jeg tok til fornuft og kjøpte HD-25II til Sennheiser

Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    144
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ligner ganske bra ja. Til og med innpakningen de kom i ligner Sånn er det i østen.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Bruker Beyerdynamic DT 770Pro De passer meg utmerket med mer enn bra lyd på det meste av musikk.
    Jens Hammersgård

Newcomer Nick-Andre sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2011
    Poster
    137
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Her er min Head-Fi :-P Sennheiser HD 800, HD 650, beats by dr.dre solo HD og AKG 518. Matrix mini-i som forsterker/dac.

Intermediate zeezar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Leker til jul

Har vært snill mot meg sjøl og investert i noe Move-Fi-greier.
    En Sennheiser PX200-II

Hvilket headset har DU!-sennheiser-px200-ii-jpg

som måtte ha følge av dac-amp. Det ble iBasso D-Zero som sies å være en god dac-amp til prisen (USD109).

Hvilket headset har DU!-ibasso-zero-jpg

Begge deler kler en Asus Eee 1215B, også i bestilling.

Hvilket headset har DU!-asus-eee-1215b-jpg

Så viste det seg at her ikke var CD/DVD-spiller og en ekstern Lite-On avspiller "kom med".

Hvilket headset har DU!-lite-etau108-02-jpg

Siden Asus`en har USB 3.0, måtte en ditto hub være rette tingen.

Hvilket headset har DU!-usb-3-0-4-port-hub-jpg

Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2009
    Poster
    35
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Audiotrak prodigy HD2 advance DE - Matrix m-stage V2 - Sennheiser HD600

Helt fantastisk kombinasjon, Matrixen klarer virkelig å få frem det "beste" i HD600'ene.

Er på jakt etter en bedre kilde, sniffer litt på Hegel HD10, noen som har erfaringer med HD 10 i denne komboen?

Matrixen, tror du skal lete lenge etter noe som gir deg mer igjen for slantene!

Sennheiser HD 600 <3 love them <3

Har også ett sett med Audio Thecnica AD700 liggende, men de blir lite brukt etter HD600'ene kom i hus:P

Torjus8)

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Da har sony xb700 og xb1000 fått selskap av Schiit asgard hodetelefonforsterker, audio technica m50, beyerdynamic dt770 80ohm...og ultrasone pro 2900 med moon audio (black dragon) kabler er rett rundt hjørnet.

Lydkvalitet: M50 -> DT770 -> XB1000 -> XB700.

Intermediate zeezar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av zeezar
    Leker til jul ...
    Alt er ankommet unntatt Sennheiser`ne. Eneste jeg kunne latt være å bestille, er USB 3.0 hub`en. Hadde egentlig ikke tengt den, ruver litt i skulderveska, men.. "kjekk å ha". Senere kom det en kortleser i samme utførelse som hub`en.

Nå er jeg så full av - hver for seg - kjekke, små, portable greier at jeg tror det blir til å oppholde seg litt stasjonært en stund og leke.

Bilder kommer når the lot er i hus.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2010
    Poster
    5
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

JRiver Mediacenter->Corsair AX-850->USB->Audio-GD DI+PSU->BNC>Audio-GD NFB-8->Blue Jeans XLR/Nordost Red Dawn->Audio-gd C-2C/Darkvoice 336se ( 6SN7 GT Bad Boy / Tung Sol 5998 )->Denon D5000/Sennheiser HD650/Beyerdynamic DT770 Pro 80.

Kanskje jeg er litt glad i audio-gd

Takk til Hifi-klubben for hodetelefon stand! Service++
    Mer her om det her
    Egen tråd for Hodetelefonoppsett?

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Audio technica a900 på plass...

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitter med HE-500, HE-6, LCD-2 rev. 1 og rev.2, samt noen T50RP (lettere modifisert og originale). Head-fi er gøy. Hver av disse har sine særegenheter, og det er nettopp dét som er gøy.

Expert antiloop sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Poster
    7,385
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har et par AKG K601. Trenger en anbefaling av en hodetelefon forsterker som får disse til å blomstre. Prisklasse 1500,- til 3000,-

Newcomer
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    31
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Og der var endelig w1000x i hus.. Bare spilt i 3 timer, men allerede er jeg veldig fornøyd med lyden!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Akg K550

Presterte å sende to like svar.. Se på neste

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Akg K550

Mine første skikkelige hodetelefoner:

Har ikke gått til innkjøp av forsterker eller DAC enda. Ganske ny i gemet med andre ord. Da sier det seg selv at jeg ikke har så mye å sammenligne disse hodetelefonene med, men jeg er i alle fall strålende fornøyd enn så lenge. :-D

Eneste jeg har reagert litt på er at "hullet" i den venstre puten er noen millimeter mindre enn det i den høyre puten. Det blir faktisk ganske irriterende etter noen timer med lytting...

Side 31 av 45 FørsteFørste ... 11 21 27 28 29 30 31 32 33 34 35 41 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •