Hvilket headset har DU! - Side 25

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  1
Side 25 av 45 FørsteFørste ... 5 15 21 22 23 24 25 26 27 28 29 35 ... SisteSiste
Viser resultater 481 til 500 av 895
    Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av Brusveen
    Jepp men dem sender ikkje til utlandet, det er resitriksjoner som Grados har hatt i alle år men som elusivedisc har oversett ddenne men har tydelig vis fått ein smekk på fingern så du må gå andre veier for å få takk i dem fra usa..
    Det får i så fall bli Jetcarrier. De tar vel ca. en tusing for jobben. Nekter å betale prisforlangende i Norge. Da ville jeg sittet med en bitter bismak. Aktuelt headset ligger på 5600kr i USA OG 12750kr i Norge. Det blir for dumt. Forstår ikke de prisene Grado opererer med i Europa.

Intermediate Brusveen sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av k_s
    Det får i så fall bli Jetcarrier. De tar vel ca. en tusing for jobben. .
    ???

Bestilte mine Grados fra usa og jetcarrier skal ha 160 kr for og sende dem til Noreg.

Men som du sa skjønner søren ikkje kva grados tenker på eller med og overprise så kraftigt i europa men det spørs dog om det er Grados eller andre som overpriser :P

Intermediate HK_Xclio sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ???

Bestilte mine Grados fra usa og jetcarrier skal ha 160 kr for og sende dem til Noreg.

Men som du sa skjønner søren ikkje kva grados tenker på eller med og overprise så kraftigt i europa men det spørs dog om det er Grados eller andre som overpriser :P

Tror forhandlerne har ganske mye å gå på igrunn, vertfall mtk på prisen jeg fikk hos Stereofil. Kanskje det er Grados Policy? Blir som Apple kanskje? :P
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Intermediate Gesel sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2005
    Poster
    766
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hva bruker folk til trening? Har Sennheiser CX-500 med forstøpte propper, men de demper altfor mye ved sykling.. Og har små ører, så de orginale gummiproppene blir i største laget. Så derfor vil noe med nakkebøyle være optimalt

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    ???

Ja, kanskje det blir billigere. Har ikke bestilt med Jetcarrier før, prisen var bare gjetning. Sendte faktisk en mail til Grado ang. dette. De skyldte på importører og forhandlere. Ikke vet jeg, dyrt er det iallefall.

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tiger
    Dersom jeg leser mellom linjene så er du ganske fornøyd.

Grattis.
    Særdeles!

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ja, både grado og til dels Denon er relativt overpriset i Norge, men det finnes aktører som er villig til å selge internasjonalt. Til ganske fine priser sådan.

Beyerdynamic opplever jeg dog til å ha relativt fornuftige priser i Norge - da sammenliknet med eksempelvis UK og statene. Vil tro det er importørene av Grado som tar seg veldig godt betalt i og med det er en relativt hypet produsent. Har hørt nok av utsagn som "..skal du ha det aller beste og mest musikalske er det Grado som gjelder." fra forhandlere, brukere og testere. Smakssak om du spør meg... Men at de er verdt norske priser, overhodet ikke!

Priser på frakt er slettens ikke ille internajonalt. Jeg betalte 300kr i frakt for mine Denon D7k fra statene. Tok omtrent fem virkedager netto derfra til Norge - så det er ikke langt fra norske Post-priser!

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    212
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Labbetuss
    Særdeles!
    Tipper Denone høres ut som bomull i ørene etter du har fått Stax?
    Har aldri fått testet et sett med Stax, men en gang i fremtiden må det nesten eies.
    Gi lyd når du har gått lei av de, overtar de gjerne etter deg:-D

Intermediate
    Medlem siden
    Nov 2004
    Poster
    2,793
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det er faktisk en ganske passende beskirvelse av overgangen fra Stax til Denon! Ja, hvis du noen gang får anledning til å lytte/eie et sett, så er det bare å slå til!

Tviler særdeles sterkt på at jeg går lei settet jeg har nå på en stund. Hvis jeg noen gang skal kvitte meg med det må det være når ny generasjon av Omega-systemet kommer ut

Newcomer JonBU sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hjemme: Little Dot l+ og Alessandro MS2i

På jobb: Aune DAC/AMP og SRH440

Til iPhone´n: a-JAYS Three

Vurderer ny forsterker til Alessandro´ene. Kanskje Matrix m-stage. Tar hjertelig i mot andre tips. Tenkte å bruke maks 2500,-

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JonBU
    Hjemme: Little Dot l+ og Alessandro MS2i

På jobb: Aune DAC/AMP og SRH440

Til iPhone´n: a-JAYS Three

Vurderer ny forsterker til Alessandro´ene. Kanskje Matrix m-stage. Tar hjertelig i mot andre tips. Tenkte å bruke maks 2500,-
    Du som har den Little Dot'n som jeg har tenkt å bestille, kanke du si litt om den? ^^ Tenkte å bruke en slik på Grado Sr80i..
    Panasonic VT-50 65" - Klipsch RF-7MKII - RC-64MKII - RS-62MKI - SvS PB13Ultra - Yamaha RX-V3800 - Parasound NC 2250 - HeadFi -> Little Dot MKII - Grado SR80i

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Du som har den Little Dot'n som jeg har tenkt å bestille, kanke du si litt om den? ^^ Tenkte å bruke en slik på Grado Sr80i..
    Little dot I+ er mye forsterker for pengene synes jeg. Passer utmerket til Grado og Alessandro som er gjerne litt hissige i toppen. Bare kjøp med et par bedre rør når du bestiller fra produsent, f.eks. WE 408A. Jeg kjøpte disse i etterkant og det var merkbar forskjell....

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Little dot I+ er mye forsterker for pengene synes jeg. Passer utmerket til Grado og Alessandro som er gjerne litt hissige i toppen. Bare kjøp med et par bedre rør når du bestiller fra produsent, f.eks. WE 408A. Jeg kjøpte disse i etterkant og det var merkbar forskjell....
    Høres bra ut, Men hva var forskjellen når du bytta rør?

Mvh
    Svein S

Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    24
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av HK_Xclio
    Høres bra ut, Men hva var forskjellen når du bytta rør?
    Det ble ett klart større lydbilde i mine ører med 408-rørene. Det dempet også noen svake sss-lyder som irriterte meg på de de rørene som fulgte med forsterkeren.

Medlem siden
    Nov 2008
    Sted
    Sørreisa
    Poster
    2,433
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Det ble ett klart større lydbilde i mine ører med 408-rørene. Det dempet også noen svake sss-lyder som irriterte meg på de de rørene som fulgte med forsterkeren.
    Da blir det garantert ekstra rør på meg =)

Mvh
    Svein S

Intermediate zeezar sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2007
    Poster
    2,442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Brukermanualen (s. 6) sier jo også at du har flere muligheter ved å flippe på svitsjene under ampen. (Har ikke denne sjøl men LD MKIII og der er tweakinga sånn).

"The Little Dot I+ has a multitude of tube rolling capabilities due to three internal sets of switches that allow the rolling of three separate families of vacuum tubes (5654, EF92, WE408A)."

I tillegg har LD I+ muligheter for rulling av op-amper. Mye info om ampen på head-fi.org.

Newcomer
    Medlem siden
    Mar 2011
    Poster
    2
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg venter på et par Audio Technica ATH-M50. Men jeg må skaffe meg en skjøtekabel fra forsterkeren til sofaen, regner med en tynn biltemakabel ikke akkurat er å anbefale, så er det noen som har forslag på en bra?

kan denne være tingen kanskje?: Audiophile Headphone Extension 1/4" TRS Cable - 12 foot | eBay

eller denne: sweetcome OFC headphone extension cable 2.5M 1/4" jack | eBay

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kjøpte meg HD800 i dag!

Hva er en realistisk bruktpris på mine 1.5 mnd. gamle Denon AH-D5000? De er helt strøkne.

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Grattis. Hva skal du drive dine nye HD800 med?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    59
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Drives nå av Nuforce HDP. Har enda en drøy uke igjen av min "uforbeholdne" 30 dagers fulle returrett på den, så vurderer å kjøpe noe dyrere. Den skulle jo egentlig brukes til AH-D5000. Lehmann ser fin ut.

Edit: Og takk for det. Ble helt bergtatt av HD800 i butikken. Hadde tatt med mine AH-D5000 for sammenligning, men det var ikke nødvendig.

Side 25 av 45 FørsteFørste ... 5 15 21 22 23 24 25 26 27 28 29 35 ... SisteSiste

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •