Lever dette forumet i det hele tatt?

Sponsorer:
Takk Takk:  1
Like Like:  2
Viser resultater 1 til 13 av 13
    Expert Counterpointer sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Lever dette forumet i det hele tatt?

Hei
    Har ikke postet her på flere år. Er det noe aktivitet her?

Har et head-fi sett som jeg gjerne skulle fått vurdert

Intermediate Rotja sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2006
    Poster
    3,460
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tja på første spørsmålet. ..
    Hva slags hi fi sett har du?
    Sist endret av Rotja; 04-07-2016 kl 19:58 Begrunnelse: Skriveleif

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Yulong DAH 1 Amp og AKG Studio 240 klokker
    I custom koffert

Intermediate Ingeniør'n sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2005
    Poster
    4,105
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ganske stille i forhold til hva det var, halvparten forsvant vel når de skiftet layout for noen år siden og alt sluttet å virke en lang periode. Why change a winning team
    Stereo: Passlabs X250.5|Xindak Muse 1.0|AudioGD NFB27|Classe CP-500|Rega P3|Squeezebox|Martin Logan SummitX|Velodyne CHT10R
    Kino:Rotel RSP1572/RMB1575|Oppo BDP103|Boxee Box|Pioneer KRP-500M|Focal Elektra1027be/Profile908|SVS 2039PC+ med mer

5. Liker Counterpointer har likt denne posten
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2008
    Poster
    70
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ingeniør'n Vis post
    Ganske stille i forhold til hva det var, halvparten forsvant vel når de skiftet layout for noen år siden og alt sluttet å virke en lang periode. Why change a winning team
    Gjetter på at Blockbuster er helt enig med deg

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,804
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer Vis post
    Har ikke postet her på flere år. Er det noe aktivitet her?
    Hei Counterpointer, det er vel ofte en stor sammenheng i det du skrev her

Har dessverre ikke hørt noen av de Head_FI komponentene du nevner her selv "Yulong DAH 1 Amp og AKG Studio 240 klokker" , men har googlet litt og sett at noen er begeistret for Pris/Ytlese til Yulong DAH 1 Amp.
    Det er vel ofte sånn at slike komboer må testes selv, da det er vanskelig å overføre andres lytte erfaringer når det er så mange andre faktorer som gjør seg gjeldende. (musikksmak, lytteprefferanser, hodestørrelse osv)

Det er vel i de tilfeller hodetelefonen representerer en vanskelig last, og det er langt mellom hodetelefon forsterkere som klarer å drive disse at det er til meget god hjelp å høres andres erfaringer.
    Sist endret av ask4me2; 04-08-2016 kl 08:19
    Uten kontrast, får man ikke med seg alle detaljene.

Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Vurderingen går ikke på hvordan det fungerer, for det vet jeg godt.
    Det jeg trenger hjelp til er pris og hvor en eventuellt kan selge slikt nå.
    Brukte torget på gamle avforum mye, men det gikk jo i dass når alt brøt sammen.

Intermediate Shallow_ sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2005
    Poster
    4,244
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Er vel bare å google litt så finner du vel fort det, ebay er jo også en målestokk.

Personlig mener jeg at en gjenstand bør selges for rundt 50% av det DU betalte.
    Yamaha CX-A5000, Rotel RB 993x2 + RMB 1075, Audiovector Sign. Mi3-AV3Ci-Mi1, JVC DLA-X500, Oppo BDP-95EU Region Free

Min Hjemmekino Mine Bluray filmer

10. Takk Counterpointer takket for denne posten
    Medlem siden
    Jan 2005
    Poster
    6,311
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Shallow_ Vis post
    Er vel bare å google litt så finner du vel fort det, ebay er jo også en målestokk.

Personlig mener jeg at en gjenstand bør selges for rundt 50% av det DU betalte.
    Har hatt det på Finn.no til halv pris av det jeg ga. Dvs 1500 kr, men var ingen interesse.

Moderator ask4me2 sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,804
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Counterpointer Vis post
    Vurderingen går ikke på hvordan det fungerer, for det vet jeg godt.
    Det jeg trenger hjelp til er pris og hvor en eventuellt kan selge slikt nå.
    Brukte torget på gamle avforum mye, men det gikk jo i dass når alt brøt sammen.
    Ok, beklager, trodde det var en teknisk og ytelses spørsmål siden det lå inne i Head-Fi under Audio (teknisk diskusjon)

Vil også tro at 1/2 pris av nytt kan være et godt utgangspunkt, men vil tro at hodetelefoner i det lavere prisleiet kan være vanskeligere å selge enn f.eks en pent brukt Sennheiser HD HD800 eller noen gode Stax elektorstater til halv pris.

Det at slikt utstyr brukes på "kroppen" gjør vel litt med innstillingen til å kjøpe brukt. Det er i alle fall slik jeg tenker om dette.

Avtorget virker ikke til å være like populært som det en gang var, men det blir kanskje også mer populært det også hvis vi begynner å legge mer ut der igjen.. I tilegg til Finn.no, finnes det også en del kjøp og salg av div Audio utsyr på enklete grupper på facebook. Torget på hifisentralen er kanskje også et alternativ
    Uten kontrast, får man ikke med seg alle detaljene.

Intermediate gpt33 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Trondheim
    Poster
    1,905
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Avtorget virker ikke til å være like populært som det en gang var, men det blir kanskje også mer populært det også hvis vi begynner å legge mer ut der igjen.. I tilegg til Finn.no, finnes det også en del kjøp og salg av div Audio utsyr på enklete grupper på facebook. Torget på hifisentralen er kanskje også et alternativ[/QUOTE]

Savner det gamle avtorget ja. Både kjøpere og selgere oppførte seg bra. Har solgt/kjøpt endel på finn.no,mye useriøse folk altså
    -Bladelius Idun - Bladelius S250 x 2 -Xindak Dac5 - Audio Physic Scorpio 25 -

Intermediate Skrotnisse sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2004
    Poster
    4,320
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Finn er en tumleplass for "et bredt spekter av fargerike personligheter". Fordelen er at man ofte kan oppnå en høyere pris enn hva man gjør på avf og hfs

Da får man heller overleve

- dumme spørsmål; "nei, denne projektoren er ikke trådløs så du må nok ha en hdmi kabel"

- Mailer som starter med "hvorfor selger du" og når du svarer så tar spørsmålene aldri slutt. Vel, overdriver man fullstendig i det første svaret så blir det som oftest stille. Oh yeah, jeg tok lottoen her om dagen og flytter til utlandet så jeg kan ikke ta med meg anlegget

- idiotiske pruteforsøk av typen "jammen, jeg har ikke mer og du vil vel bli kvitt den".

- og naturligvis telefonsamtaler som starter med "hei du, jeg ser du har xxxxxx til salgs. jeg er ikke interessert i å kjøpe, men jeg lurer på om vi kan ta en samtale om produktet i tilfellet det dukker opp et annet eksemplar til en lavere pris".

Og som svar på trådens spørsmål vedrøende livet her; HELL YEAH!!!! Flere gamle travere har så vidt returnert og annonsert sine planer som medfører en langt høyere aktivitet og vi håper jo at avf får flyttet aktiviteten fra fb til avf
    -------
    Mvh
    Rune
    Fotograf og AV-skalle av natur
    : web| facebook| <--- Følg meg på fb og støtt meg i kampen for fototilgang på de store konsertene.
    Oppsett: Samsung UE78JS9505XXE | Xbox One S | Marantz AV7710 | Arendal Sound Tower | Klipsch RP-250S |

15. Liker Torolan har likt denne posten
    Intermediate gpt33 sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2004
    Sted
    Trondheim
    Poster
    1,905
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Skrotnisse Vis post
    Finn er en tumleplass for "et bredt spekter av fargerike personligheter". Fordelen er at man ofte kan oppnå en høyere pris enn hva man gjør på avf og hfs

Da får man heller overleve

- dumme spørsmål; "nei, denne projektoren er ikke trådløs så du må nok ha en hdmi kabel"

- Mailer som starter med "hvorfor selger du" og når du svarer så tar spørsmålene aldri slutt. Vel, overdriver man fullstendig i det første svaret så blir det som oftest stille. Oh yeah, jeg tok lottoen her om dagen og flytter til utlandet så jeg kan ikke ta med meg anlegget

- idiotiske pruteforsøk av typen "jammen, jeg har ikke mer og du vil vel bli kvitt den".

- og naturligvis telefonsamtaler som starter med "hei du, jeg ser du har xxxxxx til salgs. jeg er ikke interessert i å kjøpe, men jeg lurer på om vi kan ta en samtale om produktet i tilfellet det dukker opp et annet eksemplar til en lavere pris".

Og som svar på trådens spørsmål vedrøende livet her; HELL YEAH!!!! Flere gamle travere har så vidt returnert og annonsert sine planer som medfører en langt høyere aktivitet og vi håper jo at avf får flyttet aktiviteten fra fb til avf

"Word" som ungdommen sier!
    -Bladelius Idun - Bladelius S250 x 2 -Xindak Dac5 - Audio Physic Scorpio 25 -

Lignende tråder

1. Vil man i det hele tatt merke en xtz 8"?
    By milan in forum Høyttalere
    Svar: 5
    Siste melding: 11-23-2009, 22:38
  2. Sub - delefrekvens og i det hele tatt...
    By Settepotet in forum Generelt audio og HiFi
    Svar: 8
    Siste melding: 12-25-2007, 23:47
  3. LG 42LC45. Bra til HTPC? Bra i det hele tatt?
    By Larry Laffer in forum TV-apparater
    Svar: 5
    Siste melding: 11-11-2007, 22:22
  4. Svar: 16
    Siste melding: 07-17-2005, 16:54

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •