Mini anmeldelse: Goji On-ear G4BOEBK15

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 1 av 1
    Newcomer
    Medlem siden
    Dec 2014
    Poster
    62
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Mini anmeldelse: Goji On-ear G4BOEBK15

Kjøpte meg nytt headset i dag da jeg skal snart ut på sjøen og Koss portaproene begynner å bli slitene i putene og jeg er lei av det. Laget en liten anmeldelse av det, og siden jeg ikke fant noe på det før jeg kjøpte det tenkte jeg å dele mitt inntrykk med dere.

Goji On-ear G4BOEBK15 599,- på elkjøp og liknende elektrobutikker.

Jeg var skeptisk til ett headset med både ledning og bluetooth til denne prisen, men pga returett tok jeg sjangsen. Det tror jeg var smart.

Byggkvalitet/material: Helt på det jevne. Det virker solid laget til denne prisklassen. Plast og metall og mykt stoff på bøylen. Imitert skinn i putene gir ett noe mer eksklusivt preg, men kan nok bli svett ved lang lytting. Det er forøvrig behagelig å ha på, og stenger virkelig lyd ute. Med dette på hører du virkelig ikke noe utenfra. 3.5mm jack kabel kobles til headset via microusb porten i headsettet (ikke mist den!). Eneste svakheten jeg kan se for meg er den litt stive ledningen som går fra bøyen og inn i hver klokke. Ser for meg at det har potensiale for brudd.. men det gjenstår å se om denne holder normal bruk over tid.

Lyd: Første lytting syntes jeg det virket litt dempa i toppen og innestengt, men som med mye annet må det spilles før det blir som det skal. Koblet det til pc og lot det stå på medium volum hele dagen mens jeg var ute (7t). Nå er det virkelig mye bedre, oppløst lyd til prisen, noe basstungt uten å bli udefinert og pløsete. Det er en fordel uansett med en del rock og metall som jeg hører mye på. Bluetooth virker godt hvis man vil bruke det. Det er dog ikke aktiv støydemping, som jeg leste ett annet sted at det var. Har bytta frem og tilbake til koss portapro for å høre forskjell, og Goji headsettet ligger milvis foran med mer detaljer i lyden. Det spiller og grisehøyt på minijack til tross for at jeg vet forsterkeren i z1 compact er veldig svak. Det finnes og en versjon uten bluetooth til 399. Disse ser klin identiske ut som "tiny audio h.3" som er testet i lyd og bilde, uten at jeg skal si noe om at det er samme produkt.

Headsettet trenger tilsynelatende ikke stå "på" for å spille via kabel og bruker såvidt meg bekjent ikke strøm i denne modusen.

Det er mulig man kan få marginalt bedre lyd til samme pris hvis man går for ett headset med bare kabel. Men med tanke på funksjon, byggekvalitet, at det er microfon så man kan ta telefon.. syntes jeg dette gir inntrykk av å være ett godt kjøp. Tiden vil vise om de holder normal bruk.
    Vedlagte miniatyrbilder Vedlagte miniatyrbilder Mini anmeldelse: Goji On-ear G4BOEBK15-dsc_0014-jpg  
    Sist endret av Petecomplete; 02-16-2016 kl 12:33 Begrunnelse: skrivefeil
    Dali Ikon 6 MK1, Dali Ikon Vokal 2, Dali Concept 1, Onkyo TX-NR626, 42" LG plasma.

Lignende tråder

1. Erfaringer med Goji
    By oleros in forum Head-Fi
    Svar: 0
    Siste melding: 04-11-2014, 15:50
  2. Mini anmeldelse: Hobbiten (Mitt svar til all kritikken)
    By MR.Chill in forum Generell video
    Svar: 27
    Siste melding: 01-13-2013, 18:56
  3. Mini-anmeldelse av Apple sine nye Earpods
    By RamGuy in forum Head-Fi
    Svar: 0
    Siste melding: 10-03-2012, 12:41
  4. Transformers Blu-Ray anmeldelse:
    By Speedfight2 in forum Filmomtaler
    Svar: 8
    Siste melding: 07-24-2009, 17:17
  5. Mini anmeldelse: Leigh Mullis