In-ear ørepropper, problem?

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 6 av 6
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

In-ear ørepropper, problem?

Jeg har hatt klipsch image s4 som jeg har vært greit fornøyd med i all tid. Eneste å utsette er at jeg må ha de plassert 100% rett langt inn i øret for å få den beste bassen. Da er det ***** digg lyd i dem på spotify på mobilen med extreme mode. Hører egentlig alt av detaljer i musikken og bassen er deilig og kraftig. Eneste er at det kan bli litt skarpt i noen sanger når jeg har for høy lyd. Men jeg mistenker at jeg har noen spesielle ører/kanaler som ikke går så bra med akkurat disse proppene. Når jeg trykker dem helt inn, blokkerer de mye av lyden og når dem glir litt på plass til der bassen er best, flytter dem seg ut ganske fort, iallefall hvis jeg snur hodet litt osv. Irriterende.

Har derfor lyst å prøve noe nytt, siden jeg skal begynne å trene mye og mistenker derfor at jeg aldri i livet får øreproppene til å ligge perfekt i forhold til å få bassen jeg er ute etter. Har dere noen alternativ å anbefale? Noen som har testet klipsch Image A5i Sport? Har nå bestilt Comply T-100 foam tips for å se om de passer ørene mine bedre. Har hørt noen som sier de sitter bedre og gir forbedret bass og lydisolering, så får satse på det beste.

Når de sitter perfekt høres de veldig lik ut mine RF-62 høyttalere som jeg digger, men det er altfor sjendelt som sagt. Hvilke andre in-ear plugger burde jeg sjekke ut i denne prisklassen?

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har kjøpt Comply T-100 eartips for å se om det blir bedre. Også bestilt Hippo vb (variable bass) som visstnok skal være syke på bassen, uten å ødelegge for mye for det andre. Ble vel 500 og noe fra singapore med gratisk frakt og en GRATIS govibe mini usb dac! Gleder meg til å teste

Active zoso87 sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2008
    Sted
    ullensaker
    Poster
    401
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Kan anbefale shure sine in-ear.
    De sitter veldig godt og glir ikke like lett ut som andre merker og de tåler i tillegg en støyt, og lyden er det ikke noe å si på

F.eks disse Shure Americas | SE215 Sound Isolatingâ„¢ Earphones
    De koster 800kr hos stereofil.no
    Stereo/hjemmekino : Yamaha rxv1800, Monitor Audio GS10, Xtz 99 w10.16.
    Headfi : Hifiman he-400, Shure srh940, Shure se425, Avid mbox mini.

Intermediate joakimpatos sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2011
    Poster
    2,105
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har sett på både jbl j33i å xtz's øreplugger, men xtzene sin "gummi" kan man ikke få av få tror det blir jbl hos meg har noen gummiknotter fra mine forrige monster liggende som passer perfekt! :-D

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Disse er knall. SENNHEISER CX 685 SPORTS Hodetelefon | Hi-Fi Klubben

Sitter enormt bra, og du kan jogge og ta intervall uten å ha problemer med at de faller ut. Anbefales. Sitter veldig bra.
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2013
    Poster
    71
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen
    Disse er knall. SENNHEISER CX 685 SPORTS Hodetelefon | Hi-Fi Klubben

Sitter enormt bra, og du kan jogge og ta intervall uten å ha problemer med at de faller ut. Anbefales. Sitter veldig bra.
    Ikke ille pris på dem. Lenge siden jeg har vært på hifiklubben, er det vanlig at dem lar en prøve ørepropper før man kjøper? Tenkte kanskje å ta med klipsch s4 og hippo vb en gang og teste dem ut mot andre før jeg velger en. Er det mulig hvis det er greie folk der eller?

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •