Marshall Monitor Headphones

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Marshall Monitor Headphones

Noen som har noen formening om disse ?

Monitor Black » Products » Marshall Headphones

Jeg er på utkikk etter lukkede hodetelefoner som er komfortable over lengre tid.
    De bør også være kompatible med bærbare lydkilder.

De er vel ikke kommet ut enda men kan hende noen har noe nyttig å komme med.

Intermediate ldynamic sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    533
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Hei! har ingen formening om de marshal monitor hodeletefonene siden jeg ikke har testet dem (så ikke at de ikke haddekommet ut). Men i prisspekteret 1500 +- kan jeg varmt anbefale beyerdynamic custom one pro. Jeg vil anbefale dem på grunn av de følgende egenskapende til custom one.

• Meget god byggekvalitet
    • Meget god lyd (syntes jeg)
    • Mekanisk bassjustering
    • Avtagbar kabel
    • Lav impedanse (kan brukes av bærbare avspillere uten problem)
    http://www.beyerdynamic.de/custom/?utm_source=allgemein&utm_medium=ALL&utm_campaign= BM-Custom-One[*] God komfor[*] god passiv støydemping

De har også meget god komfor og demper en god del støy utenifra

priser:

Beyerdynamic Custom One Pro - Hodetelefon - Finn laveste pris, omtaler og informasjon

Active
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Min erfaring med Beyerdynamic Custom One Pro er ikke like bra.
    + De ser ok ut.
    + Merkevaren Beyerdynamic er solid.
    + Utskiftbar kabel.
    - Lyden er ikke helt topp. Greit at man kan justere bassporter for å få bassen man ønsker, men de går ikke kjellerdypt og gir veldig innestengt mellomtone.
    - "Skinn"-puter som blir varme og klamme over tid.
    - Kvalitetsmessig ujevne, da det er flere som har opplevd defekte klokker, meg inkludert. Mulig det også er derfor jeg ikke ble fornøyd med lyden før de streiket.
    - Spiller ikke veldig høyt. Lavere følsomhet enn Sennheiser HD595 og Shure SRH-940, som er de jeg har fått sammenlignet med.

Jeg mener at Beyerdynamic DT770 32ohm vil være et bedre valg, hvis man vil ha så store klokker å bære rundt på.

Mer portable varianter tilsvarende Marshallene har ikke jeg peiling på, så det får andre komme med innspill på. Marshallene ser i alle fall bra ut på bildene.
    Samsung UE55F8005 | Pioneer SC-LX72 | Oppo BDP-103 | Dali Mentor 8 / Mentor Vokal / Concept 1 | Velodyne CHT-10
    Xbox One | aune X1 dac | AKG Q701 | Philips Fidelio X1 | Turtle Beach Stealth 500X | Sennheiser Momentum on-ear | Harmony Ultimate

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    takk for responsen, glemte litt av denne tråden, men ble til at jeg bestilte Beyerdynamic DT770 Pro 80 i går når komplett hadde de til 990 kr, de er vel ikke de beste med bærbare lydkilder så da blir det mine trofaste Koss på reisefot og dt770 til pcen hjemme.

Active
    Medlem siden
    May 2006
    Poster
    317
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Godt kjøp
    Samsung UE55F8005 | Pioneer SC-LX72 | Oppo BDP-103 | Dali Mentor 8 / Mentor Vokal / Concept 1 | Velodyne CHT-10
    Xbox One | aune X1 dac | AKG Q701 | Philips Fidelio X1 | Turtle Beach Stealth 500X | Sennheiser Momentum on-ear | Harmony Ultimate

Intermediate ldynamic sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    533
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer! Har selv dt770 pro 80 ohm og er godt fornøyd med de. Hver oppmerksom at disse troves best på noe forsterkere med litt kraft i(ikke så ideel til bærbart bruk som 32 ohms versjonen). Men for all del, det er ikke noe stort problem.

Newcomer
    Medlem siden
    Feb 2004
    Poster
    294
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Yepp, skal teste de først rett fra pcen en periode å se om jeg er fornøyd ellers blir det nok en liten amp av ett slag på skrivebordet.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •