Heisann felles Av-forumere!!!

Sliter med Dr.Dre wireless headsettet mitt her.
For å prøve å gjøre historien kort:

Fant først et par på finn.no til halv pris (for godt til å være sant) noe som viste seg å stemme, di ble derfor sendt tilbake, men eg var da overbevist om at dette var det blåtann headsettet eg ville ha, så bestillte di originale på nett.

Fikk di igår, men det som plager meg med di ekte selv om lyden er rå i forhold til di fake er at di ekte sliter med å spille av musikk, film ja egentlig noe som helst fra iPhone og iPad. Spiller flawless fra mac'en og ps vita´en, men som sagt ikkje fra hverken iphone eller ipad.

Eg setter den i paring mode, og headsettet har ingen problemer med å finne eller connecte til hverken iphonen eller ipaden men det kommer altså ingen lyd, noe som er utrooooooli frustrerende!!! Ettersom det er iphone og ipad eg hovedsakelig skal bruke dem på.

Finnes en reset mode, men det er omtrent det eneste eg finner om dette headsettet på nettet også, men selv med dette skjer det ikkje noe annet enn at eg registrerer på ny, den kobler opp, men fortsatt ingen lyd.

Men som sagt spiller headsettet flawless fra både mac og ps vita så da rekner eg ikke med at det er noe gale med headsettet??

Så ble det et langt innlegg alikevell.. ;P

Setter pris på tilbakemeldinger og takker på forhånd for svar. =D =D =D