Et ambisiøst prosjekt - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 28 av 28
    Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg ville lagt til litt funksjonalitet slik at du kan endre størrelse på headsettet. Ser for meg mange returer pga folk ikke klarer å måle hodet sitt. At design går over lydkvalitet er jo beats et levende eksempel på. 3 størrelser hvor det er muligheter for å justere pitte litt kunne jo kanskje vært en ide?

Hva er vitsen å gå til kina dersom du ikke skal masseprodusere? Da kan du like gjerne lage det her til lands eller i Øst-europa.

En avtagbar plugg slik som Beats har kan jo være noe.

Tenker du at det skal være mulig å legge sammen?
    Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen
    At design går over lydkvalitet er jo beats et levende eksempel på.
    Og Skullcandy.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2012
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Tusen takk! Selv er jeg fornøyd med å ikke gå voldsomt i underskudd jeg, tror det vil lønne seg fra et PR-perspektiv nærmest uansett.

Har noe oppsparte midler fra salg av de "typiske" produktene (t-skjroter, gensere osv.). Får også lov å låne noen av pengene min bestemor har satt av til min utdanning. Hun har troen på meg! Flaks hun ikke henger mye her på AVforum, hehe.

Newcomer
    Medlem siden
    Nov 2012
    Poster
    13
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Ostemannen
    ... 3 størrelser hvor det er muligheter for å justere pitte litt kunne jo kanskje vært en ide?

Hva er vitsen å gå til kina dersom du ikke skal masseprodusere? Da kan du like gjerne lage det her til lands eller i Øst-europa.

En avtagbar plugg slik som Beats har kan jo være noe.

Tenker du at det skal være mulig å legge sammen?
    Ja, må prøve å få inn en bitteliten justeringsmulighet, dog må det være godt skjult så ikke designet tar skade!

Ser ikke mot Kina for produksjonen av selve rammen, kun høytalerene.

Avtagbar plugg foreslo en av de Kinesiske fabrikantene, så et par av samplene som er på vei mot Oslo i disse dager har det!

Å kunne legge de sammen hadde vært en fordel ja, men jeg står fast på at design går fremfor alt. Ved å legge til bittelitt funksjonalitet på bekostning av design, står man igjen med et halvveisprodukt som ikke har noe for seg. Dette blir et nisjeprodukt for de som er vilige til å "ofre alt" for å kunne rocke noe unikt.

Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PolePoleClothing
    Får også lov å låne noen av pengene min bestemor har satt av til min utdanning. Hun har troen på meg! Flaks hun ikke henger mye her på AVforum, hehe.
    Det er relativt få bestemødre her ja. Men, seriøst, det er nok endel 'grumpy old men' her som i likhet med meg vil råde deg til å satse først og fremst på din utdanning, både når det gjelder prioritering av innsatsområder og bruk av bestemorpengene. Det kan virke besnærende å satse mye på å lansere et produkt som ditt, men i verste fall blir det en flopp - og du står ribbet tilbake.
    Det kan virke kjipt å høre dette, men hvis jeg var deg, ville jeg kastet meg over studiene med full guffe, og så utsatt dette prosjektet til du har fått litt mer modenhet til å vurdere pros and cons. Tenk langsiktig!

Guru Tiger sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2003
    Poster
    14,452
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av PolePoleClothing
    Å kunne legge de sammen hadde vært en fordel ja, men jeg står fast på at design går fremfor alt. Ved å legge til bittelitt funksjonalitet på bekostning av design, står man igjen med et halvveisprodukt som ikke har noe for seg. Dette blir et nisjeprodukt for de som er vilige til å "ofre alt" for å kunne rocke noe unikt.
    Det er nettopp her man failer. Design omhandler ikke kun design - men også funksjon. Ikke gi opp, men let en god del etter løsninger - så vil funksjon også komme ut av form. DA har du et godt design. Hvis du ikke gjør dette, så lever du ikke etter trådens tittel; et ambisiøst prosjekt.

Og husk at det er målgruppen du er i dialog med her på forumet. Lytt til målgruppen. Hvis dette skal være en pyntegjenstand, så er du på feil forum. Prøv kvinneguiden.no eller noe slikt.

Intermediate Andersen88 sin avatar
    Medlem siden
    Jul 2010
    Poster
    618
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Tronic
    Det er relativt få bestemødre her ja. Men, seriøst, det er nok endel 'grumpy old men' her som i likhet med meg vil råde deg til å satse først og fremst på din utdanning, både når det gjelder prioritering av innsatsområder og bruk av bestemorpengene. Det kan virke besnærende å satse mye på å lansere et produkt som ditt, men i verste fall blir det en flopp - og du står ribbet tilbake.
    Det kan virke kjipt å høre dette, men hvis jeg var deg, ville jeg kastet meg over studiene med full guffe, og så utsatt dette prosjektet til du har fått litt mer modenhet til å vurdere pros and cons. Tenk langsiktig!
    Enig med deg. Liker at folk er villig til å satse, men dette virker lite gjennomtenkt. Med designet var fint!

Active
    Medlem siden
    Oct 2007
    Poster
    474
    Takk & like
    Nevnt
    1 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2