Klipsch Image X10 - er ørene mine ødelagt eller har jeg kjøpt "fake"? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Intermediate Shercko sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Jeg fikk svar på mailen jeg sendte, og dette var hva de hadde å si:
    Hi,

Thanks for you email first. I want to tell you and ask you some questions.

1. The x10 headphones are made by two pcs of balanced armature drivers, you know that the armature driver is different from dynamic driver, whose bass is not better than that of dynamic driver headphones, you can check/ test Audio-Technica ATH-CK9 almost without any bass), Westone UM1, famous for its baritone, Etymotic ER4, famous for its treble resolution; even if UE SF3 with its fade bass feature sounds a little hard or a bit flexible; at the same price, its bass quality is much worse than that of dynamic driver. The first use of armature driver is for the driver of hearing aids, mainly stressing high resolution of voice quality; besides there are some other dynamic driver headphones that mainly stress voice quality, such as Sennheiser IE8, it is hard for you to test its bass.

2. I wonder whether you break-in the headphones with AMP or not? I strongly suggest you break-in it with AMP, if you don't have it, you can use EQ software to adjust the specific frequency to break-in it.

3. Please open the email attachments to enjoy these songs without EQ or surround in 1/4 to 1/3 volume, or you can try boosting the bass to listen to “Hotel California”. You can experience the very clear voice and the true mediant. When you listen to "Apologize(live)", you will feel you are personally on the scene, because X10 headphones sound field is vast.

4. We have never sold any fake product, and X10 is not a popular headphones, no fake.

Have a nice day!
    Å spille inn øreplugger med forsterker høres litt overflødig ut, men da er jo jeg ingen ekspert heller.

Tanker?

Intermediate Tronic sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2006
    Poster
    4,319
    Takk & like
    Nevnt
    17 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av larserikO
    Har ikke Starkey sluttet å produsere pga lisensproblematikk?
    Mulig det. Det er ihvertfall fortsatt mulig å bestille Starkey høreapparater. Kanskje ingen her som trenger det - ennå?

Active Rocke-Rolf sin avatar
    Medlem siden
    Sep 2010
    Poster
    442
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg kjøpte et par klipsch (s1? )på ebay, som viste seg å tilfredstille de fleste tegn på at de var ekte. Men, som nevnt, når prisen er for god til å være sann..

Kjøpte de så i Norge, og de låt bra, nydelig diskant og god mellomtone, med stram bass. Langt bedre oppløsning og mer detaljer enn sonyene (xt? kostet rundt fem hundre) jeg sverget til før.

Så skiftet jeg telefon, vekk fra iphone, og du verden for en forskjell! Flac på Huawei låter langt bedre enn aac på iPhone.

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    146
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Beste er nok å høre de opp i mot noen som man vet er ekte. Kanskje det er noen i nærområdet ditt som har dem? Spør her på forumet eller blandt venner?

Intermediate Shercko sin avatar
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    1,118
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Å sende øreplugger til og fra hverandre her på forumet imellom er vel kanskje litt.. mye å be om :P Skal gi de et par timer til med innspilling, etter det så lager jeg sak på eBay, uansett hvor mye han kineseren påstår de er ekte.

Forresten noen som har litt peiling på det med å spille de inn med forsterker? Det kan da vel umulig være så mye å hente på det, det er jo tross alt bare to bittesmå drivere det er snakk om her.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •