Klipsch Image S4 II (altså mk 2)

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 7 av 7
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    146
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Klipsch Image S4 II (altså mk 2)

Hei
    Noen som har bestilt disse fra det store utlandet? Ser ikke ut til at de har fått de inn i noen norske nettbutikker ennå. Noen som vet hvor lang tid det tar før de kommer til Norge? Ser de ligger på amazon.com. Noen her som har planet om å teste dem?

Ears-on with Klipsch's latest intra-aural headphone lineup: Image S4 (II) series, X7i -- Engadget

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har de orginale S4i, lydmessig er jeg ganske fornøyde med disse, problemet med de for min del er at det er ingen av proppene som passer helt 100% i ørene mine. Står ingen ting om hvor mange som følger med, eller om det er gjort noen forandringer på de nye, men for min egen del, så hadde jeg nok ikke satset på S4i hvis jeg skulle valgt igjen.

Newcomer klenoth sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    [QUOTE=power_metal]Hei
    Noen som har bestilt disse fra det store utlandet? Ser ikke ut til at de har fått de inn i noen norske nettbutikker ennå. Noen som vet hvor lang tid det tar før de kommer til Norge? Ser de ligger på amazon.com. Noen her som har planet om å teste dem?

Ears-on with Klipsch's latest intra-aural headphone lineup: Image S4 (II) series, X7i -- Engadget[/QUOTE

Litt lenge siden du spurte, men fant dem heller ikke i Norge.
    Bestilte dem fra Car Audio Stereo - Car Subwoofers - Car Amplifiers and Speakers

Gleder meg som en unge nå :-)

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    146
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av klenoth
    Litt lenge siden du spurte, men fant dem heller ikke i Norge.
    Bestilte dem fra Car Audio Stereo - Car Subwoofers - Car Amplifiers and Speakers

Gleder meg som en unge nå :-)
    Du får si i fra hva du synes om dem når du har fått testet dem litt.

Jeg endte opp med å kjøpe de "gamle" s4, men jeg ble ikke helt fornøyd. Synes de var for skarpe i lyden. Så etter to uker skaffet jeg meg monster miles davis tribute. Det var en annen liga, men også en helt annen prisklasse.

Newcomer klenoth sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2005
    Poster
    103
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av power_metal
    Du får si i fra hva du synes om dem når du har fått testet dem litt.

Jeg endte opp med å kjøpe de "gamle" s4, men jeg ble ikke helt fornøyd. Synes de var for skarpe i lyden. Så etter to uker skaffet jeg meg monster miles davis tribute. Det var en annen liga, men også en helt annen prisklasse.
    Hehe, en litt anna prisklasse vil jeg si ja. Men etter tester osv. så gikk jeg for Klipsch siden dem passer til android(samsung sine originale er ikke no tess)
    Og så har jeg klipsch hjemmekino og heaset og er fornøyd med lyden klipsch har servert meg hittil.
    Foresten tetta de lyden godt fra omverdenen, og var bassen brukbar i s4?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2009
    Poster
    146
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av klenoth
    Hehe, en litt anna prisklasse vil jeg si ja. Men etter tester osv. så gikk jeg for Klipsch siden dem passer til android(samsung sine originale er ikke no tess)
    Og så har jeg klipsch hjemmekino og heaset og er fornøyd med lyden klipsch har servert meg hittil.
    Foresten tetta de lyden godt fra omverdenen, og var bassen brukbar i s4?
    Jeg synes at bassen er bra. Men det er greit å spille dem inn litt før du feller noen dom. Jeg lot dem ligge med musikk på ganske lenge mellom hver gang jeg brukte dem i starten. Merket at det ble mer og bedre bass etterhvert.
    Hvor mye de tetter er litt vanskelig å si, siden det kommer an på øret. En på jobben syntes de tetter mye bedre enn f.eks sennheiser cx 300 II, men jeg synes det er rundt i samme liga.

Edit: Det er like mye lydsignatur i head-fi som i hi-fi, så grunnen til mitt budsjettsprekk var at jeg kom over denne tråden: Multi-IEM Review - 260 IEMs compared (Thinksound MS01 added 10/18/12)
    Da fikk jeg valgt noe som jeg følte at jeg var ute etter.

Intermediate Ender sin avatar
    Medlem siden
    Jan 2009
    Poster
    579
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg hadde s4i en god stund, håper de har fått en bedre mellomtone på mk2. Vil egentlig sammenligne s4i litt med koss porta pro, høres litt som man har trykka inn den gode gamle loudness knappen

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •