Da var bestillingen sendt.

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 9 av 9
    Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Smile Da var bestillingen sendt.

Der er første steget tatt i retning HeadFi geek.

Bestilt en stykk Schiit LYR ( LYR Schiit Lyr 6W Hybrid Headphone Amplifier [] - $449.00 : Schiit Audio, Headphone amps and DACs made in USA. )

En stykk Schiit Bifrost ( BIFROST Schiit Bifrost Upgradable 32 bit 24/192 DAC [] - $349.00 : Schiit Audio, Headphone amps and DACs made in USA. )

Og ett par Beyerdynamic T-70 ( Beyerdynamic T70 Headphones )

Dette blir spennende. 8)

Active
    Medlem siden
    May 2007
    Poster
    389
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Spennende Hva blir totalprisen på amp/dac ferdig inn til Norge?

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Pris.

Rundt 900$ pluss toll 25%.

5400 nok pluss 1350 mao.

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    270
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Gratulerer! Du får topp utstyr. Omtrent bare lest positive ting om Bifrost, og Lyr har jeg selv eid og solgte kun fordi jeg hadde lyst på noe enda mektigere (Mjolnir).

Du blir med all sannsynlighet svært fornøyd - dette er fabelaktige saker!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Smile Takker.

Sitat Opprinnelig postet av Hreple
    Gratulerer! Du får topp utstyr. Omtrent bare lest positive ting om Bifrost, og Lyr har jeg selv eid og solgte kun fordi jeg hadde lyst på noe enda mektigere (Mjolnir).

Du blir med all sannsynlighet svært fornøyd - dette er fabelaktige saker!
    Takker for det. Høres veldig bra ut. Må muligens spandere på meg et par Q701 i tillegg "for those chill days".

En generell takk går ut til alle dere på AVforum som har lagt ut brukererfaringer og reviews.
    Problemet mitt er at jeg ikke har fått hørt på noen av produktene før kjøp, men er man tålmodig og leser mellom linjene, kan man forestille seg hvordan produktene låter uten å ha hørt på forhånd.
    Har brukt nesten to uker med forskning før valget ble absolutt.

Btw. Mjolnir ser jo rimelig nice ut. Hvilket headset blir drevet av den?

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    270
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Mjolnir skal belønne mine Audeze LCD-2 rev 2 med monsterkrefter gjennom balanserte q-cables.

Er også på nippet til å kjøpe ny dac, enten Schiits Gungnir eller Nads M51. Er ikke helt sikker på hva det blir enda. Schiits vil jo matche ekstremt godt med ampen, men M51 har allerede gjort meg ganske forelsket. En silkemyk lyd, men samtidig perverst oppløst, luftig og detaljert samt et merkbart tilskudd i bass-land. Akk - valgets kvalme!

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0

Skulle ønske jeg kunne høre oppsettet ditt.
    Har siklet litt på LCD-2. Må si at HE-6 frister også.

Edward young sa en gang; "Procrastination is the thief of time". Dritbra utsagn. :-D

Newcomer
    Medlem siden
    Aug 2010
    Poster
    270
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Alpinex82
    Skulle ønske jeg kunne høre oppsettet ditt.
    Har siklet litt på LCD-2. Må si at HE-6 frister også.

Edward young sa en gang; "Procrastination is the thief of time". Dritbra utsagn. :-D
    Om du skulle befinne deg i nærheten av Oslo kan du jo bare vippe innom. Her er en stort sett alltid velkommen til en lytt. Bare hyggelig det.

Ellers har jeg ikke hørte HE-6. Hadde sikkert vært magisk. Samtidig kunne jeg godt tenkt meg et par HD-800 til en viss type musikk, selv om mangel på bass kan være et problem. LCD-3 hadde også vært trivelig, og det samme med et par moddede Denon AH-D7000 fra Lawton. Har et par D7000 på hjemlån nå - snasne de

Newcomer
    Medlem siden
    Jul 2012
    Poster
    14
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Hreple
    Om du skulle befinne deg i nærheten av Oslo kan du jo bare vippe innom. Her er en stort sett alltid velkommen til en lytt. Bare hyggelig det.

Ellers har jeg ikke hørte HE-6. Hadde sikkert vært magisk. Samtidig kunne jeg godt tenkt meg et par HD-800 til en viss type musikk, selv om mangel på bass kan være et problem. LCD-3 hadde også vært trivelig, og det samme med et par moddede Denon AH-D7000 fra Lawton. Har et par D7000 på hjemlån nå - snasne de
    Er innom Oslo hver måned nesten. Hvis jeg får tid til overs en gang, eller strander der for et døgn, så frister det 8) .

D7000 Var også på lista mi. Var bare redd for at dem skal være for "lettdrevne" av alle ting. Uvitenhet er en fryd, hehe.
    Nei, skal kose meg en stund med T70`ene, for så å kjøpe Q701. Fant et par på eBay til 1400 spenn. :-D Imens skal jeg spare til Grado PS1000 eller LCD2. Dette blir en dyr hobby... :twisted:

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •