Problemer med Denon - IGJEN! -

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Intermediate
    Medlem siden
    Aug 2011
    Poster
    1,337
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Problemer med Denon - IGJEN! -

Har seg sånn at jeg bytta inn alle de Denon 310-ene jeg hadde. Jeg fikk bestandig nytt, og nå er noe av det samme problemet på de siste jeg fikk. Fikk Denon AH-D510 denne gangen, (ganske lenge siden), men etter innspiling viser det seg at dette er også dødt! Det er selvfølgelig høyre klokke som problemet kommer fra. Høres ut som en gammel Jamo D165 med et løst element inni kassa. Har brukt det pent, og har bestandig hatt problemer med Denon. Det irriterer meg for at jeg har sverget til Denon i mange år. Men nå er jeg lei, og finnes det noen her ute som vet hva som har skjedd, så bare begynn å snakk. Kan foresten nevne at jeg har veldig lite problemer når det kommer til musikk som WASP, Iron Maiden, Kiss, og Queen. Men når det blir musikk som Dubstep, house og andre med litt dype toner, så kommer lyden. Setter pris på om noen vet hva dette kommer av.

Intermediate ldynamic sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    533
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Antar at det er festet til elementet som har knekket. Slikt er meget irriterende. Tør jeg anbefale deg beyerdynamic for bunnsolid bygge og lydkvalitet? Har eid mine dt 770 i 5 år uten feil.

Intermediate Cervin sin avatar
    Medlem siden
    Jun 2006
    Poster
    673
    Takk & like
    Blogginnlegg
    1
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har du sett etter at det ikke er et hårstrå som er kommet igjennom grillen og står inntil elementet. Dette har skjedd meg på akg, og jeg trodde elementet var gåent.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •