Hodetelefonjakt, stikkord: Trådløs, mikrofon, PC, PS3, Android, rimelig

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 2 av 2
    Newcomer
    Medlem siden
    May 2005
    Poster
    9
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Hodetelefonjakt, stikkord: Trådløs, mikrofon, PC, PS3, Android, rimelig

Hei! Har prøvd å hogge meg gjennom jungelen på egenhånd (les: søkt på Prisguide og Google), men uten særlig erfaring eller mulighet til å fysisk teste ting blir det ganske håpløst.

Kort fortalt: Jeg ser etter et sett hodetelefoner som er trådløse, har mikrofon, og funker med det meste, i hvertfall PC, PS3 og Galaxy S2'en min, uten at det koster så veldig mye over tusenlappen. På sikt kommer jeg til å skaffe en Xbox 360 også, så det er positivt om det virker med den og.

Det virker som Turtle Beach har diverse modeller som dekker behovet mitt, men de er også full av gaming-gimmicker og allskens lydprosessering som jeg overhodet ikke trenger. Hvis jeg skal punge ut over 1000 kroner på et headset så skal det være for kvalitet, ikke dilldall. Men jeg er ikke akkurat audiofil heller, så det trenger ikke være det ypperste som går an (da hadde jeg ikke gått for trådløst ). Tar dog gjerne imot erfaringer med disse modellene!

Håper ellers dere kan gi noen andre forslag! Og bare i tilfelle, er det butikk(er) i Bergen hvor det går an å teste hodetelefoner med større utvalg?

Intermediate Brusveen sin avatar
    Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Skien
    Poster
    946
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Gioteck EX-04 trådløst headset PS3 (sort/grå) - Elkjøp

Lydmessig så er det heilt greit, fungerer på ps3 pc har ikkje prøvd via telefon, xbox funker det ikkje til da dem er heilt F** når det gjelder støtte osv :P

Buy Gioteck EX-04 Wireless Headset for PlayStation 3 | Free UK Delivery | GAME

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •