Ørepropper/hodetelefoner til mobil? - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 25 av 25
    Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,726
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Sitat Opprinnelig postet av UltimaNoctis
    Dette må vel være den verste head-fi tråden jeg har lest på en stund. Folk her foreslår Bose og Beats? ÆÆÆSJ.

2500 og 2700 kroner for de hodetelefonene er alt for mye, begge skulle ha kostet en tusen lapp hver. Beats er møkkete bass og intet annet, Bose har verken høye eller lave toner!

Til mobilen ville jeg kjøpt meg et par billige Klipsch S4 til rundt 500 spenn. Finner ikke hodetelefoner som er bedre til den prisen.

Ellers har du Bowers & Wilkins P3 og P5 som er veldig gode alternativer hvis du vil ha hodetelefoner og ikke propper.

B&W P3 har flott design og høres i hvert fall bedre enn alle bose/beats samtidig som den koster 1300 kroner mindre en Bose'n.
    Hva er egentlig forskjellene på P3 og P5?

Jeg har P5 selv, men de er jo veldig dyre da selvom de sikkert er mye bedre enn Beats....

Men lurer litt på forskjellene mellom 3 og 5..

Active JoonGoii sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    326
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    P3 har mindre element, er generelt mindre og har fått noe ala høyttaler trekk på putene istedet for skinn som på P5.

Lest ett par tester og det er ikke den store lydforskjellen, men ene testen konkluderer med at P5 er verdt de ekstra kronene.

Personlig syns jeg P3 ser mye bedre ut, også basert på at P5 har flott design, P3 bestilte jeg tidligere i dag så er spendt på hvordan dette låter med HTC One X bla.

Intermediate Danke sin avatar
    Medlem siden
    Aug 2007
    Poster
    4,726
    Takk & like
    Nevnt
    7 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JoonGoii
    P3 har mindre element, er generelt mindre og har fått noe ala høyttaler trekk på putene istedet for skinn som på P5.

Lest ett par tester og det er ikke den store lydforskjellen, men ene testen konkluderer med at P5 er verdt de ekstra kronene.

Personlig syns jeg P3 ser mye bedre ut, også basert på at P5 har flott design, P3 bestilte jeg tidligere i dag så er spendt på hvordan dette låter med HTC One X bla.
    P3 ser veldig grom ut den og, selvom den er uten skinn kan den jo brettes sammen. Det kan ikke P5 den kan vris, men det er upraktisk om du er ute og vil legge den i lomma.

Den "P5" er ikke særlig behagelig å ha rundt nakken i lengden da den klemmer forholdsvis mye.

Men jeg liker den, er veldig god kvalitet, og låter ganske bra og oppløst til å være en "MP3" hodetelefon...

Newcomer pepo sin avatar
    Medlem siden
    Mar 2008
    Poster
    193
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Har prøvd mange propper, om man ikke skal ut med store summer har jeg en soleklar favoritt: Beyerdynamic DTX101 iE.

Lyden er veldig god og er så komfortable at jeg glemmer at de er der. Litt varmt lydbilde, akkurat det jeg liker.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har ALDRIG likt sånne ørepropper. Men jeg har ett par liggende her som jeg bruker når jeg trener.

De heter Urbanears Bagis, og er veldig bra.
    God lyd, og sitter som ett skudd :-P

Anbefaler dem! Søk: bagis

Koster 189kr på NetonNet.no, og kommer i mange farger.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •