Trenger hjelp til å finne hodetelefoner! - Side 2

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2
Viser resultater 21 til 30 av 30
    Active JoonGoii sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    326
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)
    Alt avhenger vel hva slags musikk du hører på, ut fra det jeg har lest så er dette headsett i samme gata som Beats og som igjen er overpriset med frekvenskurve som en berg og dalbane av det spenstige slaget.

Personlig ville ikke jeg gått med noe på hodet som har tatt navnet fra kvinnens underliv, men det er sikkert bare meg.

Venter selv på B&W P3 i sort.

Intermediate hhalstensen sin avatar
    Medlem siden
    Dec 2007
    Poster
    2,006
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Synes denne er litt interessant, ihvertfall hva de har "fått til" med Beats :???:
    -graphcompare-png

Intermediate Pinguz sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2006
    Poster
    1,509
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Monster BASS by Dr.Dre?

Expert Ostemannen sin avatar
    Medlem siden
    Oct 2009
    Poster
    5,350
    Takk & like
    Nevnt
    3 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    De var mye likere enn jeg trodde:

Den siste her er nesten skummel:

Mentor 8 - NAD M50 - NAD M51 - NAD M52 - 2x NAD 275

Sjekk ut Min Hifi!
    Her er min hjemmekino!

Intermediate Galnes sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,170
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Equation Audio byr på god lyd og design (smakssak selvsagt), har avtagbare ledninger samt kjører i hovedsak lukkede klokker.

De fleste modellene deres er ganske lineære/riktige i musikkgjengivelsen, men de har også en modell for de mer ekstreme basshorer. Husker ikke modellnavnet i farten.

8 gode grunner til å kjøpe RP-21.

Review

Mini review

Anbefales av goodcans.com

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JoonGoii
    Alt avhenger vel hva slags musikk du hører på, ut fra det jeg har lest så er dette headsett i samme gata som Beats og som igjen er overpriset med frekvenskurve som en berg og dalbane av det spenstige slaget.

Personlig ville ikke jeg gått med noe på hodet som har tatt navnet fra kvinnens underliv, men det er sikkert bare meg.

Venter selv på B&W P3 i sort.
    Enig med deg her! Veldig rart navn.
    Fikk prøve B&W P5 på HiFi klubben. De var veldig bra. Men de koster rundt 2000kr. Har lyst å bruke så lite penger som mulig. Så tenkte på disse P3, men HiFi klubben får dem ikke inn før i slutten av Juni
    Har lyst på hodetelefoner så fort som mulig.

Active JoonGoii sin avatar
    Medlem siden
    Feb 2005
    Poster
    326
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ifølge mailen jeg fikk fra HFK i dag så er levering slutten av denne uka.

Newcomer
    Medlem siden
    Jun 2012
    Poster
    16
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av JoonGoii
    Ifølge mailen jeg fikk fra HFK i dag så er levering slutten av denne uka.
    Jeg skal kontakte HiFi klubben i morgen. Hvis de får dem inn i løpet av neste uke, så går jeg for dem!

Takk for hjelpen, Alle sammen!

Intermediate orso sin avatar
    Medlem siden
    Nov 2008
    Poster
    3,604
    Takk & like
    Nevnt
    4 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Sitat Opprinnelig postet av Galnes
    Equation Audio byr på god lyd og design (smakssak selvsagt), har avtagbare ledninger samt kjører i hovedsak lukkede klokker.

De fleste modellene deres er ganske lineære/riktige i musikkgjengivelsen, men de har også en modell for de mer ekstreme basshorer. Husker ikke modellnavnet i farten.

8 gode grunner til å kjøpe RP-21.

Review

Mini review

Anbefales av goodcans.com
    De så spennende ut. Har du de selv og sammenlignet mot noe annet?

Intermediate Galnes sin avatar
    Medlem siden
    Apr 2006
    Poster
    1,170
    Takk & like
    Nevnt
    2 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har Equation Audio, men ikke akkurat RP-21, selv om jeg ønsker meg de etterhvert. Hi-fi-budsjettet har blitt maltraktert etter at jeg giftet meg, så jeg kan ikke kjøpe hva som helst, når som helst lengre.

Jeg har en spesialutgave av en mindre modell som ble solgt i begrenset opplag for ca ett år siden. De spiller rent og hhv korrekt. De jeg har er muligens litt hevet i bunn, men det er virkelig ikke mye. De dekker ørene godt, isolerer godt når jeg er utendørs og på buss, samt at de slipper ikke noe merkbar lyd ut på normalt lyttenivå. Til prisen er jeg så fornøyd at jeg har ikke ord.

Jeg har testet, og eid, andre headset av ulike slag i ulike prisklasser. Disse er vel faktisk de rimeligste store hodetelefoner jeg har hatt, men likevel best med nokså god margin. Men akkurat innen hodetelefoner er jeg pittelitt håpløs på produsenter og modellnavn desverre. Det har vel gått mye i AKG, JVC, Motorola og jeg tror også en annen produsent på tre bokstaver, men jeg kommer ikke på navn. Samt Scullcandyene til kona, men de imponerte minst. Spesielt mtp pris/ytelse.

Av Motorola (som muligens overraskende stod på listen) så har jeg fremdeles mine blåtannklokker (S9 og S805, sistnevnte kan også brukes med ledning og spiller nokså godt), grunnet min fabelaktige evne til å ødelegge ledninger. Derfor ble jeg glad når jeg fikk meg Equation som kan byttes kabler på. På en enkel måte iallefall, man kan vel bytte på fastloddede også, men det er litt mer arbeid.

De omtalene de har fått, også av studiofolk som sammenligner med sine studiomonitorer, indikerer jo at Rp-21 skal være svært nøytrale og korrekte og ikke minst svært mye valuta for pengene.

Side 2 av 2 FørsteFørste 1 2

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •