Portabelt headset med god bass, bra design og bra holdbarhet til ca 1000

Sponsorer:
Takk Takk:  0
Like Like:  0
Viser resultater 1 til 3 av 3
    Newcomer
    Medlem siden
    Jan 2006
    Poster
    63
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    (0% positive tilbakemeldinger)

Portabelt headset med god bass, bra design og bra holdbarhet til ca 1000

Er ute etter noen portable hodetelefoner med kraftig bass og god lyd. Skal brukes med mobil/ipod på skole, reise osv. Hører på alt fra hard rock, dubsteb, elektronisk, rap og rolig musikk

Helst lukkede med fint design til omkring 1000 kr. (Absolutt max 1500 kr) Helst sammenleggbar på en måte.

Har sett litt på Denon D1100, men har lest at de lett går i stykker. Noen med erfaring på det punket?

Audio Technica ATH-M50 er vel et godt alternativ, men liker ikke designet på de...

Newcomer
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Ville selv gått for Audio Technica ATH-M50, men om du er ute etter noe med mer fancy design så kan det være verdt å sjekke ut Fanny Wangs:

Fanny Wang On-Ear Hodetelefon | Hi-Fi Klubben

Bor du i nærheten av noe sted hvor det er mulig å få testet ut forskjellige alternativer?

Newcomer
    Medlem siden
    May 2012
    Poster
    4
    Takk & like
    Nevnt
    0 post(er)
    AVtorget feedback
    0
    Jeg har Denon ah-d1100. De gir en varm lyd med fremtredende punchy bass og bredt lydbilde som sikkert kan passe ditt bruk godt. Jeg har ingenting å utsette på byggekvaliteten. Det eneste må være hodebøylen av plastikk som kan føles litt billig og gi litt knirking i leddene der de møter klokkene. Det eneste må være at de ikke er sammenleggbare som for eksempel FW er og dermed tar litt mer plass i en sekk eller lignende.

Angående lydkvalitet er nok AT M50 bedre enn Denon, jeg har riktignok ikke hørt disse. Lyden i Denon er derimot mange hakk bedre enn FW. Bare ha i bakhodet at bassen roer seg litt og diskanten rundes litt av ved innspilling.

Stikkord for denne tråden

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •